...fiiliksiä vaelluksilla/retkillä koette? Ite miettinyt tuleeko "stressitön olo" helposti reissussa jne(itse suunnitellu reissuja, mutten toteuttanut vielä...???
Kuvailkaa millaisia...
4
577
Vastaukset
- eka reissulla
tulee ressi ja äitiä ikävä muutamassa päivässä. Karhut alkaa pelottamaan. Mutta kolmas tai neljäs reissu käntyy jo paremmalle puolelle. Ressi katoaa kolmantena päivänä.
- qsiluoma
vaelluksella kokee vapauden tunteen.kun on ottanut itsestään "kaiken irti" ja pääsee tuvalle siihen tunteeseen voi jäädä koukkuun. suosittelen keväistä hiihto vaellusta esim uk-puistoon!
- aina vaelluksilla
Olen onnellisin ihminen maan päällä, kun lähden vaellukselle. Ei ole mitään parempaa kuin nostaa rinkka selkään Saariselällä ja edessä on muutama viikko täydellistä vapautta luonnossa. Sitä voi häiritä vain hyttyset Mutta menee aikaisin tai myohään kesällä niin saa olla rauhassa. On rikkautta saada haistaa kesän tuoksuja, katsoa veden virtaavan purossa tai joessa. Nukkua laavulla tai autiotuvassa. Joka aamu sitä kiittää mielessään, että on mahdollisuus siihen. Vain Suomessa on autiomajoja. Yleensä vaeltajalla on kaiken aikaa suu hymyssä. Ainakin sisäisesti jos ei ulkoisesti näkyvästi.
- anter 0
Jalkaisin, polkupyörällä tai helikopterilla korpeen telttailemaan joenvarteen on itselleni aina hienoa aikaa.
Työt ja perusarki jää taakse on vain luonto omine äänineen kun kännykkäkään ei kuulu.
Reissua valmistelee hymyillen, reissulla rentoutuu ja reissua miettii hymyillen jälkeenpäin pitkään.
Retkeily on asennetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152846
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1272736En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781783Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371342Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va641324- 471108
- 991011
- 109866
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833