Haluaa lähettää joulu terveiset kaikille kohtalo tovereille.Jospa me joskus pääsemme pois tästä yksinäisyyden loukusta, mutta onneksi on tämä joulu niin se harhauttaa ajatukset vähäksi aikaa muualle:)Ja varmasti joudun joskus luopumaan tästä yksinäisyydestä kun eteen tulee tarpeeksi tärkeä syy!Siihen meidän pitää uskoa.
Täällä myös yksi yksinäinen..
3
667
Vastaukset
- täin hyvää Joulua
sinulle.
..."eteen tulee tarpeeksi tärkeä syy!"
Haluatko oikeasti luopua yksinäisyydestä?En tiedä oikein miltä tuntuu olla ei yksinäinen, haluaisin olla jonkun kanssa niin kauan et alkaisin kaipaamaan sitä yksinäisyyden tunnetta.Vielä sitä tärkeää ei ole löytynyt:)
- pystyisi...
Sehän oli taas "fiksu" kysymys.. Eiköhän monikin haluaisi jos vain pystyisi....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008860
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265198- 534571
- 834240
- 563498
- 513316
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583168Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262806Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422615- 432571