Inssissä mikä auto?

markogq

Joudunko ajamaan insissä eri autolla kuin ajotunneilla? Vai joudunko menemään autokouluun ja sieltä opettajan kanssa ajetaan inssiin.

9

4277

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • B.S.L

Jos koululla useampi auton niin oppilas saa päättää itse millä autolla haluaa ajaa tutkinnon.Lähtö ajotutkintoon yleensä aina koululta, jolloin oppilas ajaa ennen koetta vähintään yhden ajokerran (25 min) joka päättyy tutkintotoimistolle.

• näin meillä

kouluissa meidän kunnan koulussa yksi ainoa auto ja lähtö voi olla vaikkapa kirkolta jos se on helpompi niin ja opettaja ajaa tutkintoon ja takaisin oppilas ajaa vain tutkinnon.

• kiki  

Niin, joskus voi olla sama auto, joskus taas ei.

• jorma-.

Sopia opettajan kanssa etukäteen millä autolla ajat inssin . suosittelen että ajat sillä autolla inssin mihinkä olet saanut parhaan tuntuman jos olet ajanut usemalla eri autolla.
      Itse ajoin kaikki ajotunnit samalla autolla ja samalla myös inssin .

• nimittäin...

Itse ajoin kolmella autolla, ajotunnit kahdella autolla, ja inssi piti olla samalla autolla, kuin millä ajoin viimeisellä tunnilla, mutta auto hajosi edellisenä päivänä, joten inssissä ajoin opettajan "omalla" autolla (jossa kyllä oli polkimet ja kaikki).

• kortillinen
        nimittäin... kirjoitti:

Itse ajoin kolmella autolla, ajotunnit kahdella autolla, ja inssi piti olla samalla autolla, kuin millä ajoin viimeisellä tunnilla, mutta auto hajosi edellisenä päivänä, joten inssissä ajoin opettajan "omalla" autolla (jossa kyllä oli polkimet ja kaikki).

itse ajoin ajotunnit aina samalla autolla, paitsi kun oma kouluauto oli huollossa. Inssissä myöskin sama tuttu auto, vaikka en ollut oman opettajan kanssa inssissä. Riippuu tietysti täysin autokoulun käytännöistä.

• KorttiOn
        kortillinen kirjoitti:

itse ajoin ajotunnit aina samalla autolla, paitsi kun oma kouluauto oli huollossa. Inssissä myöskin sama tuttu auto, vaikka en ollut oman opettajan kanssa inssissä. Riippuu tietysti täysin autokoulun käytännöistä.

Joudunko ajamaan insissä eri autolla kuin ajotunneilla? Vai joudunko menemään autokouluun ja sieltä opettajan kanssa ajetaan inssiin.

Meillä se meni ainakin niin että inssin ajoin samalla autolla millä olin ajotkin ajanut. Ajoin opettajan kanssa ensin jotakuinkin 10min kaupungissa, sen jälkeen katsastuskonttorille, josta tuli katsastusmies opettajan tilalle. Tämä katsastusmies sitten arvio ajo osaamiseni, jonka jälkeen takaisin autokoululle, kahvit ja kotiin.    

• ...

Itselläni oli ainakin niin että juuri ennen inssiä oli n. tunnin ajotunti vielä, ja silloin ajeltiin ympäriinsä ja inssiksi sitten katsastuskonttorille. Sieltä sitten lähdin inssisedän kanssa ajelemaan, ja kun tultiin takaisin pihaan niin sain palautteen. Sitten opettaja ajoi meidät takaisin koululle. Olisin varmaan itsekin saanut ajaa, mutta kun olin jo ihan tarpeeksi ratissa ollut putkeen =D Ja samalla autolla kaikki; tunnit ja inssi.

• hihhuli

inssissä sama auto kuin tunneillakin, oli koulun ainoa kuorkki. Toiseen harjoittelin parilla mutta inssiin antoivat jäynänä leväkaappisen vetäjän ja 10cm kapeamman kärryn eli kun peruuttaessa peileistä näki kärryn niin se oli jo toivottamasti poikittain, menihän sekin. Kolmanteen lainasin bussin paikalliselta firmalta ja ehtihän siihen vähän tottua matkalla konttorille.

No oikeasti: kyllä sen autokoulun pitäisi opettaa ajamaan autoja eli jos tuntee ettei pärjää kuin sillä yhdellä niin kannattaa oikeasti harkita lisätreenausta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6464
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3873
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3250
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      376
      1764
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1408
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1340
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      47
      1013
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      976
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      900
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      879
    Aihe