tiedoksi musiikin harrastajille. Edirol UM-E1X toimii hyvin, laadukas ajuri, versio 1.00 vuodelta 2007 on loistavasta tehty verrattuna m-audion ajuriin, joka lähetti midi inputista satunnaisia nuotteja.
Ajatuksia herättävä ratkaisu on mikkisoftilta ollut pudottaa tuki pois game/midiportilta, kun taas rinnakaisportti kirjoittimelle on tuettu.
Aivan turha liitin kirjoitinportti, mutta peli/midi portille olisi monelle käyttöä. Esim sb pci live 5.1 on hieno äänikortti peli/midiliittimineen ja siitä ei enää toimi vistassa kuin stereoaudio.
m-audio midisport uno
ei toimi vistassa,
1
219
Vastaukset
uno midiporttiin liitettävä? Mulla on usb-Midisport 4x4 ja se kyllä pelittää Vistassa komeasti. Olet kyllä todella oikeassa tuossa game/midiporttijutussa. Sille olisi monella käyttöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713125
- 922885
- 512125
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595- 151359
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51348- 191314
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131283Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241242