Hirvittävän suuri likainen jalanjälki jää

persujen joulusta

Tuhannet ja taas tuhannet kehitysmaiden lasten pikkukätöset ovat ahertaneet pitkää päivää valkoisen yliherran ruoskan uhkaamina, jotta pohjoisen persut saisivat ostaa omille yliherra-lapsilleen naurettavan halpoja joululahjoja.

Maapallo vaikertaa ahneen valkoisen miehen asettaman taakan alla. Ei mene enää kauan kun se päälleen kasatun sontakuorman alle luhistuu. Silloin vaikertaa myös pohjoinen persu:

VOI KUINKA AJATTELEMATTOMIA JA TYHMIÄ OLIMME!

11

294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Loppuu.

      Niin heillä ei ole enää mitään toimeentuloa ?

      • ei kohta

        tarvitse tehdä yhtään mitään, siitä pitää ilmastomääräykset ja valtiovalta huolen. Ikävää mutta hyvin pian totta, kaikki muut valtiot EU:kin yrittävät jotenkin suojella kansalaisiaan, no onneksi lama ei koske Suomea :)


      • mikä ettei
        ei kohta kirjoitti:

        tarvitse tehdä yhtään mitään, siitä pitää ilmastomääräykset ja valtiovalta huolen. Ikävää mutta hyvin pian totta, kaikki muut valtiot EU:kin yrittävät jotenkin suojella kansalaisiaan, no onneksi lama ei koske Suomea :)

        Lumitykeillä puksutetaan ja tiet muuttuvat vaarallisen liukkaiksi isoilla alueilla. Kun talven tulon ajankohtaa ei voi ostaa lahjomalla poliitikoita niin otetaan tekniikka bisneksen avuksi.
        http://www.yle.fi/uutiset/alueelliset_uutiset/lappi/2008/12/levin_lumitykit_muuttavat_ilmastoa_447790.html


    • Ripsi3,14rakka

      Kukaan muu ei koskaan tekisi mitään noin ala-arvoista kuin persut.
      Muut suosivat kallista kotimaista, että työpaikat säilyisivät Suomessa.
      Mitä nyt muutamat pikku yt-neuvottelut männä syksynä, mutta mitä niistä...

      • Vain kunnon rasistit kulutavat suomalaista ruoka ja tavara ja suosivat kotimaista tuotanto.

        Monikultuturistit suosivat kaikki muu, paitsi kotimaista.


    • Nykyään , lihava keltainen ahne kiinalaiskommunisti piiskaa omien vähemmistöjen lapsia, niin kuin Tiibetiläiset ja Uiguurit, että saavat maksettu olympialaisten lasku ja jonkun verran omaan taskuun

      • rautatiellä kuoli

        Kongolaisia kuin kärpäsiä.
        Belgia oli pahimpia orjuuttajavaltioita...


      • rautatiellä kuoli kirjoitti:

        Kongolaisia kuin kärpäsiä.
        Belgia oli pahimpia orjuuttajavaltioita...

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Ruandan_kansanmurha


        Leopold oli onneton tunari näiden verrattuna , 800000 sadassa päivässä, jopa Hitler saatettiin
        häpeään, tässä asiassa afrikkalaiset olivat huomattavasti tehokkaampi kun järjestämälista
        Kolmas valtakunta


        Monikultturistit antoivat turvapaikan tuollaisella kansanmurhaajalle, tosin nyt on pidettynä ja tule rikastuttamaan suomalaisten oikeuden palvelijat, sitä se varmasti tarkoitta kun puhutaan maahanmuuttajien rikastuvasta vaikutuksesta, ainakin jotkut rikastuvat.


      • oli kunkku
        wonterghem kirjoitti:

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Ruandan_kansanmurha


        Leopold oli onneton tunari näiden verrattuna , 800000 sadassa päivässä, jopa Hitler saatettiin
        häpeään, tässä asiassa afrikkalaiset olivat huomattavasti tehokkaampi kun järjestämälista
        Kolmas valtakunta


        Monikultturistit antoivat turvapaikan tuollaisella kansanmurhaajalle, tosin nyt on pidettynä ja tule rikastuttamaan suomalaisten oikeuden palvelijat, sitä se varmasti tarkoitta kun puhutaan maahanmuuttajien rikastuvasta vaikutuksesta, ainakin jotkut rikastuvat.

        Tuohan on ihan amatööripuuhaa Leopoldin järjestämiin verijuhliin verrattuna. Nykyisten laskujen mukaan 6 milj. kongolaista tapettiin Leopoldin hirmuhallinnon aikana. Tämä pelkän kumin vuoksi! - Eli Leopold oli Hitleriin verrattava kansanmurhaaja.


        Ymmärrettävää tietenkin on se, että suomalaisen natsipuolueen kannattaja puolustelee kuningas Leopoldin tekoja.


      • ovat peruSSisulaisten
        oli kunkku kirjoitti:

        Tuohan on ihan amatööripuuhaa Leopoldin järjestämiin verijuhliin verrattuna. Nykyisten laskujen mukaan 6 milj. kongolaista tapettiin Leopoldin hirmuhallinnon aikana. Tämä pelkän kumin vuoksi! - Eli Leopold oli Hitleriin verrattava kansanmurhaaja.


        Ymmärrettävää tietenkin on se, että suomalaisen natsipuolueen kannattaja puolustelee kuningas Leopoldin tekoja.

        idoleja? Huvittaa, kun vielä muuta hätäpäissään väittävät.


      • oli kunkku kirjoitti:

        Tuohan on ihan amatööripuuhaa Leopoldin järjestämiin verijuhliin verrattuna. Nykyisten laskujen mukaan 6 milj. kongolaista tapettiin Leopoldin hirmuhallinnon aikana. Tämä pelkän kumin vuoksi! - Eli Leopold oli Hitleriin verrattava kansanmurhaaja.


        Ymmärrettävää tietenkin on se, että suomalaisen natsipuolueen kannattaja puolustelee kuningas Leopoldin tekoja.

        Minua ei tippaakaan kiinnostaa mitä Coburgin suku teki tai teetti, minä en ole perinyt siitä yhtään mitään.
        Jos sinulla on vaatimuksia, Coburgin suvun jälkeläisiä löytyy tästä.

        http://en.wikipedia.org/wiki/Saxe-Coburg_and_Gotha


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1628
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      124
      1248
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    9. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe