Moro :) ostin tossa pv:n mikä ei toimi. Sai kuntoon nähden tosi halvalla. onkos kellään mitään ideoita mikä vois olla vikana, ja mistä lähtisi ensimmäiseksi vikoja hakemaan? Mopo on vuosimallia -86 ja siinä on 60 cc sylinteri, mikunin vm15 tai vm 16 kaasari. (Siinä ei lue mikä sen on, mutta luulen että mikuni ja mittasin niin joko 15mm tai 16mm). On aika paha kun ei mitään ideoita mistä lähtis vikaa ettimään. Mopoon on juuri ennen ostoa tehty koneremontti. Kun potkasee käyntiin niin kyllä mopo vähän lupaa mutta ei lähde. Auttakaa ;ssss
Vastaukset 8
- kyllä kantsii
postaa tää tonne mopopalstalle ja sitte vaihtaa tulppa.
- Toppot
Hae kirjastosta korjausopas. Sillä selviää pitkälle.
- pv poika
oletko kattonut että se antaa kipinää
- jogiz§
kato et ei oo mitkää letkut tukossa ja koita ottaa tulpanhattu irti ja kato kastuuko tulppa ja onko imuvuotoja
- suzukin om.
eihän siinä ole alipaineventtiilillä avautuva bensantulo/hana, kuten skodeissa..tuli vaan mieleen..tuskin on oikea arvaus.
- Joopa joo
Polie suohon se pirra sielä sen paikka on.
- 3 vuotta sitten pv
kyselly täällä...
- ngk .-
tää ei oo mopopalsta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53897
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64647- 55640
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43572Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik31542En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32518Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk5503- 75457
- 37436
- 33435