Kaipuu

pups

Kun ajattelen avaruuden äärettömyyttä,
sen pimeyttä, kylmyyttä,
jotain, jolla ei ole loppua, ahdistun.
En voi käsittää sellaista.
En halua tuijottaa tähtiä,
joista useiden tiedän kuolleen jo
ennen kuin edes näen niitä,
sinua etsien.
Sieltä äärettömästä avaruudesta...

Kuuntelen aavan meren maininkeja.
Tyrskyjä, jotka lyövät rantakallioon
tai pienten laineiden liplatusta.
En merten suuruutta pysty kunnolla
ymmärtämään
tai niiden syvyyttä.
Sieltä syvyyksistäkö minun pitäisi
ääntäsi kuunnella, kuvaasi
mieleeni hakea...

Tunnen tuulten kulkevan,
minutkin syliinsä sulkevan.
Tuulten voima raivoisa joskus,
toisinaan hellien koskettaa,
kuin hyväillen hipaisee.
Sinun kosketuksesi voima käsittämätön.
Se voi polttaa sieluun asti tai
sen puute tuntua ikävänä iholla.
Maailman tuulistako minun pitäisi
kosketuksesi tuntea,
sinut lähelleni saada...

Kun ajattelen, mistä minun
on selvittävä ilman sinua,
ilman kosketustasi, ääntäsi.
Ilman katsettasi, joka metsälampien
syvyyttä heijastaa.
Ja taivaan sineä.
Seuraavat melkein kaksi vuorokautta
ilman tapaamista, ilman puhelua...
Voi olla, että en jaksa.
Voi olla, että lähetän
pienen, pienen suukon
huulillesi.
Tekstiviestillä;-))

13

324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herkkä on kaipuusi ja kosketuksesi
      hipaisi minua riveilläsi,
      joka antoi katsoa kauas
      ja syvälle

      tuntien sen voiman.
      Ehkä sieltä löydät
      tiesi
      josta saat vastauksesi
      kaipuusi.

      Ja Toivotan Sinulle
      hohtavaa Joulua.

      • pups

        Let my little light shine...

        Minun pikku kaipaukseni ei ole noin hienon vastauksen arvoinen...kiitos silti :-)
        Hohdokasta joulua sinulle.


      • pups kirjoitti:

        Let my little light shine...

        Minun pikku kaipaukseni ei ole noin hienon vastauksen arvoinen...kiitos silti :-)
        Hohdokasta joulua sinulle.

        Kyllä ovat,jopa enemmänkin
        arvoiset minne sanani
        yltävät ... älä vähättele
        itseäsi lainkaan.

        Hohdetaan tässä
        ajassa.


    • *MURUKULTA*

      Hyvin tekstisi kulki, ja minulle, kivaan ahaa-elämykseen päättyi..
      'melkein kaksi vuorokautta..' Piiiiitkä aika.. Ikävä,, niipä!
      Mitä sitä tekisi, jos ei olisi kännyjä..:\

      Vielä hieman Murukullan täytyy tonttuilla,, Leppoisaa yötä ja iloista Jouluaattoa, pups! :)

      • pups

        se on piiiiiitkä aika, mutta onneksi kestää vain vajaat pari vuorokautta;-) Eikä tämä ikäväni taida olla ihan sitä raastavinta ja kiduttavinta sorttia...
        Kestän tämän kuin nainen vai voi...ja nainenhan voi!
        Tonttuile rauhassa MURUKULTA,
        kunnon tonttuja on vaikea löytää nykyään, pidä tonttujen mainetta korkealla!
        Mukavaa joulua.


    • runo64-1

      ...sillä selviät-sydämesi lämmöllä
      ja ajatuksilla joka joku sinne on
      kotinsa tehnyt ja siten vallannut sydämesi.

      onpas hieno runo nyt sinulta
      ja niin täynnä kaunista sydämesi
      kyllyydestä asti.

      hyvin hyvä hyvä upea pups!!!
      hip hurraa pups!!!

      • pups

        ylisanoja vuodateltua..., mutta ei se mitään, otan ne kaikki ilomielin vastaan, joululahjana. Ja kiitän kauniisti, niiata niksautan oikein, ja toivotan jälleen;-) hyvää joulua!


    • lindalinda1

      Voi Luoja, miten upea ja koskettava on tämä runo-
      si pups. Avaruus, aavan meren mainingit ja syvyy-
      destä kuulla ääntä - hakea kuvaa.

      Tiivistettynä
      ' Kun ajattelen, mistä minun
      on selvittävä ilman sinua,
      ilman kosketustasi, ääntäsi.
      Ilman katsettasi, joka metsälampien
      syvyyttä heijastaa.
      Ja taivaan sineä '

      Mahtavaa !

      Hyvää Joulua myös Sinulle ystäväni sekä kiitos
      kommentoinnista omaan runooni. Olen huomioinut
      sen, mutta kiitän kaikkia yhteisesti.

      • pups

        Kylläpä osasit taas ylistävän palautteen kirjoittaa. Kiitos siitä ja oikein hyvää joulua!

        Itse painun posket punaisina johonkin koloon ihmettelemään ja mietiskelemään...ei tämä runo kyllä ihan tuollaisia mainesanoja ansaitsisi...


    • Siinä on monia kieliä,
      ikävä see taitaaki olla,
      see kaikkein voimakkaimmin,
      muut sävelet voittava.

      Onnekas oot,
      hänhän on tulossa,
      onhan tuoki,
      kaks vuorokautta,
      on se oottavalle pitkä aika

      pups
      Onnellista yhdessä oloa,
      iloks odotuski muuttuu.

      Hyvää Joulua
      lahjaa on toinen ihminen...Liisa

      • pups

        Olet jälleen niin oikeassa....
        toista ihmistä suurempaa lahjaa ei olekaan.
        Kiitos sanoistasi.


    • tiiger-66

      niin äärettömän
      kaunista ja herkkää
      on kaipuusi*

      hieno runosi
      alusta loppuun*

      *lovettaa*

      hhmmm,,joko ne kaks
      vuorokautta meni?

      ja siellä kuherrellaan*

      ihanaa,
      suloista

      tigru tahtia lyö
      *pumps* :)

      lämpöisii haleja* :)

      • pups

        kumea ääni kaikuu korviin jostain sademetsän tai viidakon uumenista....mikä tämän tiigerin elinympäristö sitten onkaan...vai lieneekö kyseessä hieman urbanisoitunut alalaji: citytiigeri, joka rumpuaan takoo tassuillaan asfalttiviidakossa...ei kestä kauaakaan, kun tuttu karjaisu halvaannuttaa lähitienoot...kun tiigeri näyttää voimansa ja antaa karjahduksensa kiiriä pimeään viidakon yöhön...viilai...öhöm...siis teroittelee kynsiään valmiina etsimään saalista sademetsän uumenista...

        Kiitos tiigerille. Kyllä ne meni!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe