Wonterghem, auta meitä!

alamaisesi

Kertoisitko Freddy Wonterghem näin joulun kunniaksi että miten suomalaisten oikein tulisi viettää joulua ja mitä suomalaiseen joulupöytään kuuluu?

Kyllä on hienoa kun meillä on tällainen kansallismielinen Perussuomalaiset-puolue jonka riveistä löytyy Wonterghemin kaltainen Johtaja joka neuvoo meitä suomalaisia siinä miten meidän tulisi maassamme asua ja elää!

Niin kauan kuin Wonterghem vaan on ehdokkaana niin aina äänestän Perussuomalaisia, se on varma!

Heil Wonterghem!

18

406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole minun asia neuvo miten kukin viettää joulu.

      Voin vain kertoa mielipide mitä ei tulisi tehdä jouluna.

      Täälläpäin joulupöytään kuuluu sika, tarkemmin kinkku.

      Viime vuosina on suomeen kansainvälistymisen myöten tullut suosituksia ns. halal-teurastukset.

      En kuitenkaan suositelle tätä tapa jos asuu, tiheälle omakotialueella tai kerrostalossa.

      Sian henki ei lähde vinkumatta eli naapurit häiriintyvät, aloittelijalle saattaa olla yllätys että

      sian henki on yltävän sitkeä, ja että se voi karkaa kesken toimitus voi tulla kotona aikamoinen

      sotku jos sika karkaa ja isäntä joutuu siitä pitkin huoneisto jahtaamaan kirveen kansa, avio-onni

      saattaa olla koetuksella, pahin on tietysti omakotialueella jos sika karkaa ulos, siitä voi seuraa

      naapureille traumoja ja sen seurauksena pitkäksi ajaksi kriisi-apu.

      Neuvon ensi jouluna lisää.

      • Wonterghem...

        ..arjalainen nimi?


      • ei helkutti
        Wonterghem... kirjoitti:

        ..arjalainen nimi?

        Toivottavasti ei ole missään luottamus toimessa


      • Wonterghem... kirjoitti:

        ..arjalainen nimi?

        Itse Wonterghem nyk.wontergem on kylä itäflandriassa löytyy kartasta.

        Sukunimi tuli pakolaiseksi Napoleonin aikana, silloin nykyinen Belgia, Hollanti ja Luxemburg olivat Ranskan keisarin alamaisia, sitä ennen oltiin jonkun tytär tai poika niin kun pohjoismaissakin.


      • 100% arjalaisia
        wonterghem kirjoitti:

        Itse Wonterghem nyk.wontergem on kylä itäflandriassa löytyy kartasta.

        Sukunimi tuli pakolaiseksi Napoleonin aikana, silloin nykyinen Belgia, Hollanti ja Luxemburg olivat Ranskan keisarin alamaisia, sitä ennen oltiin jonkun tytär tai poika niin kun pohjoismaissakin.

        He ovat myös tunnettuja kansallismielisyydestään jotka tervehtivät Hitlerin joukkoja vapauttajina sammakonsyöjä-vallonien orjuudesta.


        http://fi.wikipedia.org/wiki/Flaamit
        Flaamit eli flaamilaiset ovat noin kuusimiljoonainen germaaninen etninen ryhmä, josta suurin osa elää Flanderin alueella Ranskassa ja Belgiassa sekä Alankomaissa pääasiassa Zeeuws-Vlaanderenissa. Lisäksi useita tuhansia flaameja elää Yhdysvalloissa ja Kanadassa.

        Kieli

        Flaamit käyttävät arkikielenään flaamia (Vlaams), joka käsittää hollannin kielen eteläiseen ryhmään kuuluvat länsiflaamin, brabantin ja limburgin murteet. Sivistyneistö ja kouluopetus, virastot ja kirjallisuus käyttävät varsinaista hollannin kieltä. Etelämurteita puhuvien puhetavassa on hieman ranskalaista pehmeyttä. Alankomaissa puhuttavan hollannin kielen kurkkuäänteistä on hävinnyt kovin terävyys.

        Alueen historia monien satojen vuosien kauppayhteyksineen vaikuttaa kieleen; Antwerpenin kaupunkialueella puhuttavan Antwerpenin slangin, Aantwaarpsin sanoissa on runsaasti hyvinkin suoria lainoja mm. ranskalaisista ja espanjalaisista ilmaisuista.


        Kansalliset pyrkimykset

        Flaameilla on ollut voimakkaita kansallisia tavoitteita. Vuonna 1840 syntyi flaamilaisliike, joka toimi alkujaan kirjallisuudessa, mutta myöhemmin saksalaisen miehityshallinnon tukemana aktivistit pääsivät joihinkin tavoitteisiinsa, joista eräänä merkittävimpinä Gentin yliopiston flaamilaistaminen vuonna 1930. 1960-luvulla liike tavoitteli Belgian muuttamista liittovaltioksi ja vuonna 1963 Belgia jaettiin flaamilaiseen Flanderiin, ranskankieliseen Valloniaan ja monikieliseen Brysseliin. Erimielisyydet ryhmien välilä ovat jatkuneet yhä ja Flanderin itsenäisyytä ajanut Vlaams Blok -puolue kiellettiin 2000-luvun alussa. Sittemmin puolueen linjaa on jatkanut Vlaams Belang -puolue, joka on nationalistinen ja konservatiivinen puolue. Sen keskeisimmät tavoitteet ovat flaamien itsenäisyys ja maahanmuuton vähentäminen.

        Useimmat Flanderin asukkaat kokevat olevansa flaameja ja vasta toisijaisesti tai ei ollenkaan belgialaisia. Ensimmäisen maailmansodan aikana flaamit joutuivat palvelemaan Belgian asevoimissa ranskankielisen päällystön alaisuudessa ymmärtämättä komentoja, mikä johti tavanomaista suurempaan mieshukkaan. Toisen maailmansodan aikainen flaamien vilkas rekrytoituminen Saksan SS-joukkoihin oli sekin eräs vastareaktio mm. tähän.


      • 100% arjalaisia kirjoitti:

        He ovat myös tunnettuja kansallismielisyydestään jotka tervehtivät Hitlerin joukkoja vapauttajina sammakonsyöjä-vallonien orjuudesta.


        http://fi.wikipedia.org/wiki/Flaamit
        Flaamit eli flaamilaiset ovat noin kuusimiljoonainen germaaninen etninen ryhmä, josta suurin osa elää Flanderin alueella Ranskassa ja Belgiassa sekä Alankomaissa pääasiassa Zeeuws-Vlaanderenissa. Lisäksi useita tuhansia flaameja elää Yhdysvalloissa ja Kanadassa.

        Kieli

        Flaamit käyttävät arkikielenään flaamia (Vlaams), joka käsittää hollannin kielen eteläiseen ryhmään kuuluvat länsiflaamin, brabantin ja limburgin murteet. Sivistyneistö ja kouluopetus, virastot ja kirjallisuus käyttävät varsinaista hollannin kieltä. Etelämurteita puhuvien puhetavassa on hieman ranskalaista pehmeyttä. Alankomaissa puhuttavan hollannin kielen kurkkuäänteistä on hävinnyt kovin terävyys.

        Alueen historia monien satojen vuosien kauppayhteyksineen vaikuttaa kieleen; Antwerpenin kaupunkialueella puhuttavan Antwerpenin slangin, Aantwaarpsin sanoissa on runsaasti hyvinkin suoria lainoja mm. ranskalaisista ja espanjalaisista ilmaisuista.


        Kansalliset pyrkimykset

        Flaameilla on ollut voimakkaita kansallisia tavoitteita. Vuonna 1840 syntyi flaamilaisliike, joka toimi alkujaan kirjallisuudessa, mutta myöhemmin saksalaisen miehityshallinnon tukemana aktivistit pääsivät joihinkin tavoitteisiinsa, joista eräänä merkittävimpinä Gentin yliopiston flaamilaistaminen vuonna 1930. 1960-luvulla liike tavoitteli Belgian muuttamista liittovaltioksi ja vuonna 1963 Belgia jaettiin flaamilaiseen Flanderiin, ranskankieliseen Valloniaan ja monikieliseen Brysseliin. Erimielisyydet ryhmien välilä ovat jatkuneet yhä ja Flanderin itsenäisyytä ajanut Vlaams Blok -puolue kiellettiin 2000-luvun alussa. Sittemmin puolueen linjaa on jatkanut Vlaams Belang -puolue, joka on nationalistinen ja konservatiivinen puolue. Sen keskeisimmät tavoitteet ovat flaamien itsenäisyys ja maahanmuuton vähentäminen.

        Useimmat Flanderin asukkaat kokevat olevansa flaameja ja vasta toisijaisesti tai ei ollenkaan belgialaisia. Ensimmäisen maailmansodan aikana flaamit joutuivat palvelemaan Belgian asevoimissa ranskankielisen päällystön alaisuudessa ymmärtämättä komentoja, mikä johti tavanomaista suurempaan mieshukkaan. Toisen maailmansodan aikainen flaamien vilkas rekrytoituminen Saksan SS-joukkoihin oli sekin eräs vastareaktio mm. tähän.

        Cavalli-Sforzan geenitutkimuksissa suomalaisten kanssa samankaltaisin geneettinen yhdistelmä eurooppalaisista on Belgian flaameilla. Muutkin germaanikieliset osoittautuvat suomalaisten lähisukulaisiksi. Tutkimuksessa ei ollut mukana lähinaapureista virolaisia eikä karjalaisia, jotka olisivat ehkä sijoittuneet kärkeen. Läheisin suomalais-ugrilainen kansa tutkituista olivat unkarilaiset, jotka englantilaisten kanssa olivat jaetulla 10. sijalla. Saamelaiset olivat 21. sijalla lähes kaikkien muiden tutkittujen väestöjen takana.


        Ilmankos, kun tuntuu niin kotoisalta omien joukossa.


      • germaanit ja eritoten
        wonterghem kirjoitti:

        Cavalli-Sforzan geenitutkimuksissa suomalaisten kanssa samankaltaisin geneettinen yhdistelmä eurooppalaisista on Belgian flaameilla. Muutkin germaanikieliset osoittautuvat suomalaisten lähisukulaisiksi. Tutkimuksessa ei ollut mukana lähinaapureista virolaisia eikä karjalaisia, jotka olisivat ehkä sijoittuneet kärkeen. Läheisin suomalais-ugrilainen kansa tutkituista olivat unkarilaiset, jotka englantilaisten kanssa olivat jaetulla 10. sijalla. Saamelaiset olivat 21. sijalla lähes kaikkien muiden tutkittujen väestöjen takana.


        Ilmankos, kun tuntuu niin kotoisalta omien joukossa.

        flaamit ovat kaukana suomalaisista. Lähimpinä ovat saameelaiset. ( vrt luku 126)

        Suomi    88    120    97    63    54    51    51    41    
        0
           (126 saamelaiset)    71    79    (50 germaanit)   66    76

        Cavalli-Sforzan taulukossa oleva luku 50 kuvaa sitä lukua joka suomalaisilla on germaaneihin. toisin sanoen suomalaiset ovat germaaneista kaikkein kauimpana. Eli tästä on todettavissa ettei suomalaisilla toisin kuin flaameilla, ole mitään geneettistä sukulaisuutta, saati natsisympatioihin liittyviä elementtejä.


      • germaanit ja eritoten kirjoitti:

        flaamit ovat kaukana suomalaisista. Lähimpinä ovat saameelaiset. ( vrt luku 126)

        Suomi    88    120    97    63    54    51    51    41    
        0
           (126 saamelaiset)    71    79    (50 germaanit)   66    76

        Cavalli-Sforzan taulukossa oleva luku 50 kuvaa sitä lukua joka suomalaisilla on germaaneihin. toisin sanoen suomalaiset ovat germaaneista kaikkein kauimpana. Eli tästä on todettavissa ettei suomalaisilla toisin kuin flaameilla, ole mitään geneettistä sukulaisuutta, saati natsisympatioihin liittyviä elementtejä.

        Älä ole niin tosiko.

        Joulumieltä ja iloa sinullekin


      • älä rupee flaami
        wonterghem kirjoitti:

        Älä ole niin tosiko.

        Joulumieltä ja iloa sinullekin

        neuvomaan suomalaisia miten heidän tulee elää, tai ajatella. Sinä olet MAMU, ja mamuna pysyt!

        Lügner,Lügner !


      • älä rupee flaami kirjoitti:

        neuvomaan suomalaisia miten heidän tulee elää, tai ajatella. Sinä olet MAMU, ja mamuna pysyt!

        Lügner,Lügner !

        että toivotin hyvä ja iloista joulua ja huumorimieltä,

        Tarkoituksenani ei ollut loukata, tapaa sikasi kuten haluat, tai osta valmis kuollut sika.

        Neuvoni miten ei tulisi tehdä ,olivat täynnä joulumieltä ja hyvä tahtoa, ymmärrät varmasti nyt, miten vaikea on kun eri kulttuurit kohtaavat, minä olen vielä sitä lievemmästä päästä.

        Ajattelee mitä katastrofi kun kaikki 230.000 mamu alkaisivat kirjoittamaan tällä palstalla .


      • on...
        ei helkutti kirjoitti:

        Toivottavasti ei ole missään luottamus toimessa

        ...tai oli, tietääkseni, Perussuomalaisten puheenjohtaja Kotkassa. Vaikka en itse Perussuomalaisia kannata, niin on mielestäni ihan asiallinen mies - ja sillä sentään on huumorintajua, toisin kuin eräillä persuilla.


      • häviäjä :
        älä rupee flaami kirjoitti:

        neuvomaan suomalaisia miten heidän tulee elää, tai ajatella. Sinä olet MAMU, ja mamuna pysyt!

        Lügner,Lügner !

        olla ihmisiksi edes jouluna


    • kamalaa :

      kun oma maailmankuva ja todellisuus ei kohtaakaan...

      • hänen alamainen

        Maailmankuva ja todellisuus on juuri sellaisia kuin Fredi sanoo, sillä hän on Johtaja!


      • Timo vaihtoon
        hänen alamainen kirjoitti:

        Maailmankuva ja todellisuus on juuri sellaisia kuin Fredi sanoo, sillä hän on Johtaja!

        Adolf Hitler taisteli ensimmäisessä maailmansodassa flanderissa. Freddy voi olla Aatun avioton poika ajoilta jolloin johtajan pallit vielä pelasivat.

        Heil!


      • Heilia
        Timo vaihtoon kirjoitti:

        Adolf Hitler taisteli ensimmäisessä maailmansodassa flanderissa. Freddy voi olla Aatun avioton poika ajoilta jolloin johtajan pallit vielä pelasivat.

        Heil!

        Käde uskalsi mennä kutsumaan Freddya kierosilmäiseksi flaamiksi. Kauhea oli Käden kohtalo. Voi voi Käde parkaa.


      • arjalaisuus näkyy

      • AITO SUOMALAINEN

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1628
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      124
      1248
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    9. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe