Perussuomalasten kasvu

Jatkuu ensi vuonna

Se on hieno asia jota ajatellessa on mukava hiljentyä joulun vietttoon.
Heilige nacht,stille nacht...

11

414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ulkomaalainen

      .. kasvu jatkuu niin kuin Bayerissa?

      Mutta sillekin kehitykselle löytyy Suomessa rajat ja vastustajia sen verran, ettei päästetä#än siihen asti.

      • Yrittää.

        Vastustaa.. siinä katsotaan sitten kellä on leveimmät hartiat ..


      • Aktiivi sotilas
        Yrittää. kirjoitti:

        Vastustaa.. siinä katsotaan sitten kellä on leveimmät hartiat ..

        Unohtaka tollainen uho siitä ei hyvää seuraa,me pidämme huolen että suomi pysyy jatkossakin rauhallisena


      • Täytyy.
        Aktiivi sotilas kirjoitti:

        Unohtaka tollainen uho siitä ei hyvää seuraa,me pidämme huolen että suomi pysyy jatkossakin rauhallisena

        Seurata hyvää ?

        Eikö ole tärkeämpää että Suomi pysyy Suomena ?


      • eurooppalaiseksi!
        Täytyy. kirjoitti:

        Seurata hyvää ?

        Eikö ole tärkeämpää että Suomi pysyy Suomena ?

        Suomalaisugrilaisuus on kadonnut aikapäiviä sitten (jos sitä on koskaan ollutkaan). Vain haihattelijat ja pinkkiin pukeutuvat taivaanrannanmaalarit itkevät sen perään. Meidän on aika tunnustaa eurooppalaisuutemme.


      • Impivaaran ja
        eurooppalaiseksi! kirjoitti:

        Suomalaisugrilaisuus on kadonnut aikapäiviä sitten (jos sitä on koskaan ollutkaan). Vain haihattelijat ja pinkkiin pukeutuvat taivaanrannanmaalarit itkevät sen perään. Meidän on aika tunnustaa eurooppalaisuutemme.

        leikkirahan takaisin?


      • Eurooppaan :
        Impivaaran ja kirjoitti:

        leikkirahan takaisin?

        Suomalaisena Suomena vaikka teidän punaviheriäis desanttien kiusaksi :)


      • kartalle!
        Eurooppaan : kirjoitti:

        Suomalaisena Suomena vaikka teidän punaviheriäis desanttien kiusaksi :)

        Suomalaisten eurooppalaisuus on hämärretty sekavalla kansallisuusvouhotuksella (ainutlaatuinen suomalaisugrilaisuus). Me emme ole sen ainutlaatuisempia kuin muutkaan eurooppalaiset. Me olemme kiinteä osa Eurooppaa ja me olemme eurooppalaisia. Kukaan ei sitä tosiasiaa muuttaa. Soinikaan ei voi kitkeä meistä eurooppalaisuutta. Ei se onnistu vaikka rajamme suljettaisiin. Me murtautusimme ulos muiden eurooppalaisten - veljiemme ja sisariemme - seuraan. Tänne jäisivät rumat skinit ja muut sekopäiset örveltäjät. Heistäkö syntyisi uusi rotu?


      • uusirotu
        kartalle! kirjoitti:

        Suomalaisten eurooppalaisuus on hämärretty sekavalla kansallisuusvouhotuksella (ainutlaatuinen suomalaisugrilaisuus). Me emme ole sen ainutlaatuisempia kuin muutkaan eurooppalaiset. Me olemme kiinteä osa Eurooppaa ja me olemme eurooppalaisia. Kukaan ei sitä tosiasiaa muuttaa. Soinikaan ei voi kitkeä meistä eurooppalaisuutta. Ei se onnistu vaikka rajamme suljettaisiin. Me murtautusimme ulos muiden eurooppalaisten - veljiemme ja sisariemme - seuraan. Tänne jäisivät rumat skinit ja muut sekopäiset örveltäjät. Heistäkö syntyisi uusi rotu?

        Siksi vastustamme ettei tänne sekoittu, "eurooppalainen" mutiasrotu, rajat kiinni (luukutkii), ulos saa lähteä (luukutauki) mutta ei saa laskea satsiasisään, poistamisen yhteydessä.


      • kartalle! kirjoitti:

        Suomalaisten eurooppalaisuus on hämärretty sekavalla kansallisuusvouhotuksella (ainutlaatuinen suomalaisugrilaisuus). Me emme ole sen ainutlaatuisempia kuin muutkaan eurooppalaiset. Me olemme kiinteä osa Eurooppaa ja me olemme eurooppalaisia. Kukaan ei sitä tosiasiaa muuttaa. Soinikaan ei voi kitkeä meistä eurooppalaisuutta. Ei se onnistu vaikka rajamme suljettaisiin. Me murtautusimme ulos muiden eurooppalaisten - veljiemme ja sisariemme - seuraan. Tänne jäisivät rumat skinit ja muut sekopäiset örveltäjät. Heistäkö syntyisi uusi rotu?

        Katsokaa kartasta, Euroopan rajat idässä Ural vuoret, etelässä Kaspian ja Musta meri ja Bosporinsalmi
        Kaikki siitä länteen on Eurooppa. Suomi on siellä ylhäällä jossain keskellä, mitä siinä nyt on niin vaikea Euroopan suurin valtio on Venäjä Suomi on siinä vieressä.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:Europe_topography_map_en.png


    • kiken miehenä

      pitää taatusti kasvusta huolen. Umpirehellinen, kun on!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1889
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      131
      1320
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      344
      862
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe