Se on hieno asia jota ajatellessa on mukava hiljentyä joulun vietttoon.
Heilige nacht,stille nacht...
Perussuomalasten kasvu
11
414
Vastaukset
- ulkomaalainen
.. kasvu jatkuu niin kuin Bayerissa?
Mutta sillekin kehitykselle löytyy Suomessa rajat ja vastustajia sen verran, ettei päästetä#än siihen asti.- Yrittää.
Vastustaa.. siinä katsotaan sitten kellä on leveimmät hartiat ..
- Aktiivi sotilas
Yrittää. kirjoitti:
Vastustaa.. siinä katsotaan sitten kellä on leveimmät hartiat ..
Unohtaka tollainen uho siitä ei hyvää seuraa,me pidämme huolen että suomi pysyy jatkossakin rauhallisena
- Täytyy.
Aktiivi sotilas kirjoitti:
Unohtaka tollainen uho siitä ei hyvää seuraa,me pidämme huolen että suomi pysyy jatkossakin rauhallisena
Seurata hyvää ?
Eikö ole tärkeämpää että Suomi pysyy Suomena ? - eurooppalaiseksi!
Täytyy. kirjoitti:
Seurata hyvää ?
Eikö ole tärkeämpää että Suomi pysyy Suomena ?Suomalaisugrilaisuus on kadonnut aikapäiviä sitten (jos sitä on koskaan ollutkaan). Vain haihattelijat ja pinkkiin pukeutuvat taivaanrannanmaalarit itkevät sen perään. Meidän on aika tunnustaa eurooppalaisuutemme.
- Impivaaran ja
eurooppalaiseksi! kirjoitti:
Suomalaisugrilaisuus on kadonnut aikapäiviä sitten (jos sitä on koskaan ollutkaan). Vain haihattelijat ja pinkkiin pukeutuvat taivaanrannanmaalarit itkevät sen perään. Meidän on aika tunnustaa eurooppalaisuutemme.
leikkirahan takaisin?
- Eurooppaan :
Impivaaran ja kirjoitti:
leikkirahan takaisin?
Suomalaisena Suomena vaikka teidän punaviheriäis desanttien kiusaksi :)
- kartalle!
Eurooppaan : kirjoitti:
Suomalaisena Suomena vaikka teidän punaviheriäis desanttien kiusaksi :)
Suomalaisten eurooppalaisuus on hämärretty sekavalla kansallisuusvouhotuksella (ainutlaatuinen suomalaisugrilaisuus). Me emme ole sen ainutlaatuisempia kuin muutkaan eurooppalaiset. Me olemme kiinteä osa Eurooppaa ja me olemme eurooppalaisia. Kukaan ei sitä tosiasiaa muuttaa. Soinikaan ei voi kitkeä meistä eurooppalaisuutta. Ei se onnistu vaikka rajamme suljettaisiin. Me murtautusimme ulos muiden eurooppalaisten - veljiemme ja sisariemme - seuraan. Tänne jäisivät rumat skinit ja muut sekopäiset örveltäjät. Heistäkö syntyisi uusi rotu?
- uusirotu
kartalle! kirjoitti:
Suomalaisten eurooppalaisuus on hämärretty sekavalla kansallisuusvouhotuksella (ainutlaatuinen suomalaisugrilaisuus). Me emme ole sen ainutlaatuisempia kuin muutkaan eurooppalaiset. Me olemme kiinteä osa Eurooppaa ja me olemme eurooppalaisia. Kukaan ei sitä tosiasiaa muuttaa. Soinikaan ei voi kitkeä meistä eurooppalaisuutta. Ei se onnistu vaikka rajamme suljettaisiin. Me murtautusimme ulos muiden eurooppalaisten - veljiemme ja sisariemme - seuraan. Tänne jäisivät rumat skinit ja muut sekopäiset örveltäjät. Heistäkö syntyisi uusi rotu?
Siksi vastustamme ettei tänne sekoittu, "eurooppalainen" mutiasrotu, rajat kiinni (luukutkii), ulos saa lähteä (luukutauki) mutta ei saa laskea satsiasisään, poistamisen yhteydessä.
kartalle! kirjoitti:
Suomalaisten eurooppalaisuus on hämärretty sekavalla kansallisuusvouhotuksella (ainutlaatuinen suomalaisugrilaisuus). Me emme ole sen ainutlaatuisempia kuin muutkaan eurooppalaiset. Me olemme kiinteä osa Eurooppaa ja me olemme eurooppalaisia. Kukaan ei sitä tosiasiaa muuttaa. Soinikaan ei voi kitkeä meistä eurooppalaisuutta. Ei se onnistu vaikka rajamme suljettaisiin. Me murtautusimme ulos muiden eurooppalaisten - veljiemme ja sisariemme - seuraan. Tänne jäisivät rumat skinit ja muut sekopäiset örveltäjät. Heistäkö syntyisi uusi rotu?
Katsokaa kartasta, Euroopan rajat idässä Ural vuoret, etelässä Kaspian ja Musta meri ja Bosporinsalmi
Kaikki siitä länteen on Eurooppa. Suomi on siellä ylhäällä jossain keskellä, mitä siinä nyt on niin vaikea Euroopan suurin valtio on Venäjä Suomi on siinä vieressä.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:Europe_topography_map_en.png
- kiken miehenä
pitää taatusti kasvusta huolen. Umpirehellinen, kun on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681889- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1311320- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten344862Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654