Jouluntoivotus

Ihastunut tonttunainen

Minä onneton.Laitoin jouluntoivotusviestin miehelle jota olen kaksi vuotta kaukaa katsellut ja ollut ihastunut.Mitään en odota vastaukseksi,viesti ei ollut mikään tunnustus vaan kokeilu,mitä vastauksesksi tulee.Nyt keljuttaa,mun on hävittävä maan alle;))))Hyvää Joulua kaikille.

19

3913

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tääänitään

Voi kunpa mäkin uskaltaisin lähettää mutten taida:( Tosin treffeille asti olen jo päässyt unelmani kanssa, muttei hän ole sitten yhteyttä pitänyt pariin viikkoon.. Joten annan minäkin olla.. heihei mies ja hyvää loppuelämää:(

• yhtään mitään.

pyh sun tarvi mihinkään hävitä, jos toinen on niin epäkohtelias, ettei vastaa, niin sehän ei ole sun murhe. Tulipahan asia selväks. Joulujahan voi toivottaa ihan kelle vaan. Ja mikäs häpee se olis ollu vaikkoisit sanonu suoraan, et ole ihastunut. Ihan perusluonnollinen asia, mut jos mies ei kykene käsitteleen asiaa, niin se ei silti ole sen nolompaa. Ole iloinen, et viitsit laittaa ja pystyt itse siihen.

• ihastunut tonttunainen

Odotin ehkä Joulun ihmettä tapahtuvaksi,että hän todellakin vastaisi siihen viestiin;))Mutta ei sitä vaan kuulu.Kävin pitkän kävelylenkin ja haaveilin että jospa ensi jouluna se mies minun kanssa kulkee;)))Haaveissa ainakin..Nyt menen nukkumaan ja yritän unohtaa koko jutun;)Olin kyllä rohkea,mutta en tiedä nyt kannattiko..Elämä jatkuu.Hyvää illan jatkoa kaikille.

• Toinen tonttu
        ihastunut tonttunainen kirjoitti:

Odotin ehkä Joulun ihmettä tapahtuvaksi,että hän todellakin vastaisi siihen viestiin;))Mutta ei sitä vaan kuulu.Kävin pitkän kävelylenkin ja haaveilin että jospa ensi jouluna se mies minun kanssa kulkee;)))Haaveissa ainakin..Nyt menen nukkumaan ja yritän unohtaa koko jutun;)Olin kyllä rohkea,mutta en tiedä nyt kannattiko..Elämä jatkuu.Hyvää illan jatkoa kaikille.

että hän ei päivystä puhelimen vieressä jouluaattona - itse kuulun näihin ihmisiin. Toki, pakko myöntää, että jos ihastukseni olisi viestin tänään laittanut, olisin varmasti vastannut. Muille ei niin väliä - ehtii huomennakin...

• Mr.One

Laitoin naiselle tekstarilla joulutoivotukset mutta eipähän tuolta mitään kuulunu takas. En tiedä mikä joitakin ihmisiä vaivaa, kun eivät osaa vastata noin pieneen juttuun. Eli vituiks meni, eipähän tarvii enää harmitella mitään sellaista minkä ois jättänyt tekemättä. No, pakko ei ole kuin kuolla, mutta en odottanut tän ihan näin menevän.

ei keljuta, en hetkahda pienistä asioista. Mitä välii jos on eläny kerran, lopussa on ihan sama onko häviäjä vai ei. Minä sentään yritin prkl.

Aina ei saa mitä haluaa ja minä en koskaan, voi olla aika vaikeaa unohtaa hänet tuosta vain, kun muut naiset ei nappaa yhtään.

Nyt ei auta muuta kuin näyttää hyvää naamaa huonossa pelissä.

• Ihastunut tonttunainen

Oikeasssa olet.Eipähän tarvitse harmitella etten uskaltanut,yritin nätisti sillä viestillä ilmaista että olen olemassa,ja ajattelen häntä.En sitten kiinnosta häntä,en voi muuten asiaa ajatella.Minä en osaa muita miehiä ajatella yhtään,en voi unohtaa tuosta vaan minäkään;)))Mutta jos en häntä sytytä niin en,väkisin en voi tyrkyttää;(((Vielä tänään tuijottelin puhelinta että josko tänään.No meitä odottajia on näköjään muitakin,vertaistuki helpottaa edes vähän;)Tsemppiä sinne,uskon että tämä vielä iloksi muuttuu.Joo,todellakin pitää nyt vaan näyttää hyvää naamaa huonossa pelissä,heh,hauskasti ja osuvasti sanottu.Kiitos.

• Mr.One
        Ihastunut tonttunainen kirjoitti:

Oikeasssa olet.Eipähän tarvitse harmitella etten uskaltanut,yritin nätisti sillä viestillä ilmaista että olen olemassa,ja ajattelen häntä.En sitten kiinnosta häntä,en voi muuten asiaa ajatella.Minä en osaa muita miehiä ajatella yhtään,en voi unohtaa tuosta vaan minäkään;)))Mutta jos en häntä sytytä niin en,väkisin en voi tyrkyttää;(((Vielä tänään tuijottelin puhelinta että josko tänään.No meitä odottajia on näköjään muitakin,vertaistuki helpottaa edes vähän;)Tsemppiä sinne,uskon että tämä vielä iloksi muuttuu.Joo,todellakin pitää nyt vaan näyttää hyvää naamaa huonossa pelissä,heh,hauskasti ja osuvasti sanottu.Kiitos.

Itse kanssa olen tänäänkin odotellut ja vähän ollut allapäin koko päivän, ei auta. Kyllä aika parantaa syvimmätkin haavat, vaikka pientä toivoa pidän kyllä vielä yllä. Sitten kun tulee kevät ja kesä niin uskoisin jo pystyväni kattelemaan muitakin, harmi vaan jokaista on laatuaan vain yksi ja ainoa, kukaan toinen ei korvaa menetettyä ja kuitenkin hän on koko elämän mielessä...:(

Nythän tuo kieltämättä meinaa vähän painaa mieltä, en ikinä itse jättäisi vastaamatta jos joku lähettäisi jouluterkkuja oli elämän tilanne mikä tahansa...mutta näköjään meitä on joka lähtöön..

Prosentin mahdollisuus on myös että kaivamani puh.numero ei ole enää hänellä käytössä, joskin tää on aika kaukaa haettua....

Joo tsemiä sulle kans ja pidä lippu korkealla :)

• kirjoititte?

Mitä te niihin viesteihin oikein kirjoititte sitten? Ihan pelkästään hyvää joulua? Siis eihän kukaan ajattele tavallista jouluntoivotusta lähestymisyrityksenä! Kai te tarkemmin laitoitte, että kuka viestii ja että olette kiinnostuneita? Jos olette kiinnostuneita niin kertokaa se selkeästi! Mikä on pahinta mitä voi tapahtua? Pakit. No mitä sitten. Olen minäkin elämässäni saanut monet pakit ja edelleen olen aloitteellinen nainen. Hieman lisää itsetuntoa peliin ystävät.

• Mr.One

En kyllä itse lähtis heti kertomaan kiinnostuksesta ja tässä tapauksessa laitoin hyvät joulut ja nimen alle.

Siis minä omaa hyvyyttäni laitoin viestiä kaiken varalta merkiksi siitä, että olen ajatellut häntä ja jos vaikka toinen ois kiinnostunut kun kerran sellaisen kuvan oon saanut, mutta mikä ratkaisu vasta puolelta!!! Ei vastaa ollenkaan ja sehän mua tässä vaan vituttaa. Ei näin, ei todellakaan näin!!!

• Ihastunut tonttunainen

Nätin joulurunon,oli aika hempeä;(Toivottelin hyvää joulua ja onnea uudelle vuodelle.En minäkään voinut heti laittaa että olen HELVETIN IHASTUNUT SINUUN;))))Arvaa tekikö mieli kirjoittaa niin,heh.En ole kyllä paras ottamaan yhteyttä näissä asioissa.Oma vika tietysti jos hän ei nyt tajunnut mitään vastata,tai ei osaa rivien välistä lukea.Minäkin ajattelin että jospa ei mennyt perille viesti tai väärä numero yms yms yms.Kaukaa haettua,mutta helpompi ymmärtää ehkä noin ajateltuna.Ei ole helppoja nämä jutut,kiitos tuesta kaikille...

• ei?
        Mr.One kirjoitti:

En kyllä itse lähtis heti kertomaan kiinnostuksesta ja tässä tapauksessa laitoin hyvät joulut ja nimen alle.

Siis minä omaa hyvyyttäni laitoin viestiä kaiken varalta merkiksi siitä, että olen ajatellut häntä ja jos vaikka toinen ois kiinnostunut kun kerran sellaisen kuvan oon saanut, mutta mikä ratkaisu vasta puolelta!!! Ei vastaa ollenkaan ja sehän mua tässä vaan vituttaa. Ei näin, ei todellakaan näin!!!

Minä en koskaan ole ymmärtänyt sitä miksi olisi jotenkin noloa kertoa olevansa kiinnostunut. Itse ihailen sellaisia rohkeita miehiä ja teen niin itsekin.

Jos laitoit vain että hyvää joulua ja nimesi, et kyllä voi mitään vastausta odottaakaan. Noita hyvänjoulutoivotuksia tulee duunikavereilta, sukulaisilta, tuttavilta jne. ei se kerro yhtään mitään. Ja vaikka saisitkin vastauksen (mitä en usko, koska viestisi oli niin turha) niin se olisi tyyliin: "hyvää joulua myös sinulle". Mitäs se sitten kertoo? No ei yhtään mitään! Joka tapauksessa olisit joutunut ottamaan uudestaan yhteyttä ja kertomaan suoraan, että olet kiinnostunut ja pyytämään treffeille. Älä valita, vaan tee jotain!

• tapauksessasi...
        Ihastunut tonttunainen kirjoitti:

Nätin joulurunon,oli aika hempeä;(Toivottelin hyvää joulua ja onnea uudelle vuodelle.En minäkään voinut heti laittaa että olen HELVETIN IHASTUNUT SINUUN;))))Arvaa tekikö mieli kirjoittaa niin,heh.En ole kyllä paras ottamaan yhteyttä näissä asioissa.Oma vika tietysti jos hän ei nyt tajunnut mitään vastata,tai ei osaa rivien välistä lukea.Minäkin ajattelin että jospa ei mennyt perille viesti tai väärä numero yms yms yms.Kaukaa haettua,mutta helpompi ymmärtää ehkä noin ajateltuna.Ei ole helppoja nämä jutut,kiitos tuesta kaikille...

Miehet eivät tajua mitään hempeistä runoista. Hän tuskin on lukenut runoasi ajatuksella, vaan ohittanut sen "normijoulurunona, joita naiset harrastavat". Ehkä hän jopa ajatteli, että kyseessä on jonkinlainen yleinen, kiertävä joulutervehdys. Miehille pitää vääntää rautalangasta. Tehdä suora kysymys. Vääntää se viesti sellaiseen muotoon ettei sitä voi ymmärtää kuin yhdellä tavalla.

Eräs ystäväni on miespuolinen. Hän ei esim. vastaa tietylle naiselle mitään jos tältä naiselta tulee viesti missä ei ole kysymystä. Kysyin, että miksi et vastaa, sehän on epäkohteliasta ja tämä mies vastasi ettei hän tiedä mitä hän vastaisi tuollaiseen viestiin.

Eli rohkeutta peliin! Voit esim. soittaa tälle miehelle huomenna, pyytää tapanintansseihin jne. Et voi menettää mitään! On aivan liian kauan jos kaksi vuotta miettii, että mitäköhän tuo mies on minusta mieltä. Tee jotain! Onnea matkaan! :)

• Ei kai halua sitten.
        tapauksessasi... kirjoitti:

Miehet eivät tajua mitään hempeistä runoista. Hän tuskin on lukenut runoasi ajatuksella, vaan ohittanut sen "normijoulurunona, joita naiset harrastavat". Ehkä hän jopa ajatteli, että kyseessä on jonkinlainen yleinen, kiertävä joulutervehdys. Miehille pitää vääntää rautalangasta. Tehdä suora kysymys. Vääntää se viesti sellaiseen muotoon ettei sitä voi ymmärtää kuin yhdellä tavalla.

Eräs ystäväni on miespuolinen. Hän ei esim. vastaa tietylle naiselle mitään jos tältä naiselta tulee viesti missä ei ole kysymystä. Kysyin, että miksi et vastaa, sehän on epäkohteliasta ja tämä mies vastasi ettei hän tiedä mitä hän vastaisi tuollaiseen viestiin.

Eli rohkeutta peliin! Voit esim. soittaa tälle miehelle huomenna, pyytää tapanintansseihin jne. Et voi menettää mitään! On aivan liian kauan jos kaksi vuotta miettii, että mitäköhän tuo mies on minusta mieltä. Tee jotain! Onnea matkaan! :)

siis ei voi olla totta, eiks voi sanoo vaikka et kiitos, tai et samoin..

• hyväksi
        Mr.One kirjoitti:

Itse lähetin eräälle miehelle uudenvuoden tervehdykset viime uutenavuotena. Hän ei vastannut, mutta etsi minut käsiinsä parin viikon kuluttua siitä. :). Oli rassu vaan niin ujo. Ja ikävä kyllä siihen ujouteen meidän suhteemme päättyikin. Lähetin hänelle tänäkin vuonna joulutervehdykset, mihin en saanut vastausta. En sitä odottanutkaan, mutta tietääpähän ainakin että olen häntä vieläkin lämmöllä ajatellut.

• siis.....
        Ei kai halua sitten. kirjoitti:

siis ei voi olla totta, eiks voi sanoo vaikka et kiitos, tai et samoin..

tämä mies sanoi mulle, kun tivasin just tolleen et miten niin et tiedä mitä sanoa, että mitä hän voi vastata viestiin, jossa nainen tyyliin luettelee mitä hän on päivän aikana tehnyt. Tai kertoo olevansa just kusettamassa koiraa siellä ja siellä. Eli sitten se ei vastaa ollenkaan. En tiedä sen enempää tätä miesten vastaamislogiikkaa, mutta siis se on fakta, että kysy suoraan niin saat vastauksen. Vielä parempi on jos soitat (mutta harvat naiset uskaltaa kuulema).

• aivan varmoja

että viesti on mennyt perille?
      Sattuu nimittäin aika usein ettei viesti tavoita henkilöä jolle sen laittaa.

• ihastunut tonttunainen

Enää mitään laitella varmistukseksi.Kun on se mahdollisuus ettei häntä kiinnosta.Pitää vaan nyt kestää ja olla vähän aikaa"näkymätön";)))Ehkä opin jotain tästä,en vielä tiedä vaan mitä??;)

• vähän samanlainen
        ihastunut tonttunainen kirjoitti:

Enää mitään laitella varmistukseksi.Kun on se mahdollisuus ettei häntä kiinnosta.Pitää vaan nyt kestää ja olla vähän aikaa"näkymätön";)))Ehkä opin jotain tästä,en vielä tiedä vaan mitä??;)

tilanne täällä eli odotan viestiä häneltä (m).
        Luulen vaan ettei hän sitä laita kun ei kuulunut mitään eilisen jälkeen.
        Joka kerta kun puhelin piippaa sydämeni pomppaa.

Mutta on hyvä mieli silti siitä että uskalsin sen viestin laittaa.

Toivotaan että meillä onnistaisi ja nämä toiset osapuolet vastaisivat.
        Hyvää joulua sinulle.

• (n)

laittaisinko hyvän joulun toivotus viestiä hänelle.
      Kortin kyllä jo annoin joten taidan jättää siihen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      193
      8666
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4818
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4278
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3847
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3030
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2706
    8. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      48
      2519
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2501
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2295
    Aihe