mä en ymmärrä miksi kalat m on niin vi*** un vaikeitta, mikä niittä oikeesti vaivaa?? kun ei osa päättä ja olla kuin muut ihmiset suhteessa mukana?????? joskus on joskus taas ei, eikä koskaan saa niistä selvä mitä ne haluu???!! ja kun aina sattumalta minuun kiinnostuu vaan kalat m ja kun mennään vähän eteenpäin, sit se kaveri menee lukkoon ja vetäytyy kokonaan pois, eikä selitä miksi?? onko tälläistä kaikki kalat m on?????
Vastaukset 6
- vesimies(n)
Kyllä ne suurinosa tuppaa olemaan... Tosin heitä on kahdenlaisia... Niitä jotka ovat heti täysillä mukana ja niitä jotka jahkaavat. He eivät vain voi itselleen mitään, tosiasiassa kun he miettivät niin se kertoo kuinka tosissaan he ovat tässä asiassa.. Mutta taas meitä muita se risoo suuresti.
Koita kestää :)- itsekin olen kalat n
kun mä itsekin olen kalat mut nainen, en ole sellainen hidas tyyppi, olen heti alussa täysillä mukana ihastun ja rakastun nopeasti, mut miehet kaloina ovat liian etäisiä ja miettivät jopa liikaa tässä asiassa. pakko vaan unohda koko kalat mies ja katsoa muuta merkkiä ittelleen sopivammin... miksi pitää rakasua vaikeaan tyyppiin?? kiitos
- Danzigi
Itse taidan lukeutua siihen ryhmään joka on täysillä mukana heti alusta asti. :) Niin ja joo, jos se toinen osapuoli on oikeanlainen. Mä ainakin tartten sitä huomiota aikatavalla. Oon vähän yltiöpäisen romanttinen kaiketi. Välillä ainakin tuntuu siltä.
- Kala
Hän haluaa enemmän rakkauden tunnustusta sinulta ja tietää että hän on varmasti se ainut oikea.
- selvää
pari kalamiestä on ollut.Ne innostuuu ja sitten
taas vetäytyy.Jahkailijoita.- kalakundi
Noin se menee. Ja tuo vetäytyminen kohdallani tarkoittaa että minulla on siihen syy... Jotakin negatiivista mitä olen huomannut "kumppanissa" jota ei tohdi ääneen sanoa... Että vaihtaminen parempaan, "viattomampaan", on se päällimmäinen ajatus pähkäilyssäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 61251
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r1671038Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.224823- 63758
- 67755
- 67666
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?22646Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?136631Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran66599Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32568- 34547
- 53536
- 55528
- 47495
Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?99484Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.40483- 38479
Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.40473- 30473
Kerro mies tarinasi
Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri18440