miten helposti skorpioninaisen kanssa pääsee petipuuhiin? olen vesimies-mies. mitä mun pitää naiselle sanoa jotta pääsisin hänen pöksyihin? miten helposti annatte pesää?
Miten helposti skorpioninaiselta
62
5386
Vastaukset
- vesimiehillä
on yleensäottaen aika huono flaksi skorpparinaisten kanssa pesän saannissa.
Parisuhde voi onnistua, mutta seksi tulee kuvioihin vasta seurustelun jälkeen.
Parhaimmat pesän saajat ovat oinaat joille yksi yö on mahtava, mutta parisuhdetta ei sitten voikaan rakentaa skorpparin kanssa.- vesimies-mies
luulisi pesää irtoovan naisilta.oletko koskaan seurustellu tai haaveillu vesimiehen seurasta?nyt sulla olis siihen mahdollisuus.
- lohkee.
ekana iltana jo lohkee. ei tarvi sen kummemmin jaaritella, ja jos et tee aloitetta skorpparinainen tekee sen, ei jaksa odotella. mutta sillä voi olla monta kierroksessa samaan aikaan, sille kun ei riitä mikään.
- Ilotulitusta
Jos skorpparinainen etsii yhdenillan viihdettä
hän valitsee silloin oinasmiehen koska sitä
tulitusta mikä siinä syntyy eivät muut pysty
saamaan aikaan.
Jos korpparinainen etsii todellista suhdetta niin
miehellä pitää olla AIVOT ja tunneelämä kunnossa
muut älkööt vaivautuko.
Onne yrittäjälle.
- ---------------------------...
Ompa sulla paljon vetovoimaa kun et edes
tiedä miten naisen kanssa menetellään.
Käypä kysymässä vielä Yliopiston apteekista.
Vesimies-n.skorppioni-nainen - Mr. Tammikuu
Skoput ovat mukamas tosi tarkkoja seksikumppaneidensa suhteen, mutta ei mulla ole ainakaan ollut koskaan vaikeuksia päästä skopunaisen pöksyihin. Kolmen skorpparin kanssa olen ollut tähän päivään mennessä. Kaikkiin toimi sama resepti. Ei tarttenu muuta ku olla hauska, huomaavainen ja sopivan spontaani.
Kyllä skorpioninainen vaatii vähän enemmän lämmittelyä kuin esimerkiksi härkänainen tai vesimiesnainen. Mutta kyllä skopultakin aika helposti irtoaa. Viimeistään muutaman tapaamisen jälkeen.- skopunainen
ei ole totta että muutaman tapaamisen jälkeen, kyllä itse ainakin haluan pidemmän kaavan mukaan ja se vasta on gutaa.
- skopukkanainen
skopunainen kirjoitti:
ei ole totta että muutaman tapaamisen jälkeen, kyllä itse ainakin haluan pidemmän kaavan mukaan ja se vasta on gutaa.
helppo, heh kävin treffeillä ja sit toisilla ja sain mieheltä, kylläkin kaksosmieheltä :O
Ja sitten oonkin saanut häneltä/antanut vain hälle :) - se ero juuri onkin
skopukkanainen kirjoitti:
helppo, heh kävin treffeillä ja sit toisilla ja sain mieheltä, kylläkin kaksosmieheltä :O
Ja sitten oonkin saanut häneltä/antanut vain hälle :)vesimiehille ei skorppari nainen anna ekoilla, eikä tokilla, eikä kolmansillakaan. Vasta pitkän pitkän seurustelun jälkeen skorpparinainen suostuu vesimiesmiehen ehdotteluihin koska haluaa varmistaa ensin oman tilanteensa ja vesimiesmiehen typeryyden ja narsistisuuden ja sen että vesimiesmies on todellakin hänen otteessaan kokonaisuudessaan.
Vesimiesmiehen ja skorpparinaisen seksikään ei ole sitä maailman parasta juuri vesimiesmiehen narsistisuuden vuoksi. - Hehkuttaa ken osaa.
Kuuleppas veijari:
Skorpioninainen ei kierrätyslihaa nauti.
Jos sinulla on luuloja itsestäsi niin
kysyppäs joskus niiltä naisiltasi
haluavatko he todella sinua muuta kuin kerran.
Pilkettä elämään. - vesimies-mies
se ero juuri onkin kirjoitti:
vesimiehille ei skorppari nainen anna ekoilla, eikä tokilla, eikä kolmansillakaan. Vasta pitkän pitkän seurustelun jälkeen skorpparinainen suostuu vesimiesmiehen ehdotteluihin koska haluaa varmistaa ensin oman tilanteensa ja vesimiesmiehen typeryyden ja narsistisuuden ja sen että vesimiesmies on todellakin hänen otteessaan kokonaisuudessaan.
Vesimiesmiehen ja skorpparinaisen seksikään ei ole sitä maailman parasta juuri vesimiesmiehen narsistisuuden vuoksi.ja huomaavainen kumppani, mutta jos skopunainen heittäytyy hankalaksi on vesimiehen pidettävä tälle kuria jotta oppis ottamaan huomioon paremmin. vesimies saa joka tapaukses skopunaisen housut nilkkoihin jos on pakko joten turha puhua ettei seksi ole hyvää. vesimies voi pistää skopunaisen kovalle koetukselle jos skopunainen ymmärrä että VESIMIES on talon isäntä.
- tuollaista
vesimies-mies kirjoitti:
ja huomaavainen kumppani, mutta jos skopunainen heittäytyy hankalaksi on vesimiehen pidettävä tälle kuria jotta oppis ottamaan huomioon paremmin. vesimies saa joka tapaukses skopunaisen housut nilkkoihin jos on pakko joten turha puhua ettei seksi ole hyvää. vesimies voi pistää skopunaisen kovalle koetukselle jos skopunainen ymmärrä että VESIMIES on talon isäntä.
lipiliiriä vesimiesnarsisti puhuu.
Ensin ollaan muka niin helliä, mutta vain sen aikaa että saadaan alistettua nainen.
Seksi on vesimiesmiehelle keino alistaa nainen ja hän osoittaakin sen. Esimerkiksi kasvoille laukeaminen on muilla pareilla vaan mukava piriste ja vähän kinkyä jota kumpikin haluaa kokeilla. Vesimiesmies ajattelee että kyseessä on naisen alistamisen merkki, että nyt mies omistaa naisen ja naisen täytyy alistua.
Skorpioni ei alistu sellaiseen, vaan näkee vesimiesmiehen esiintymisen läpi hänen oikean sairaan luonteensa ja vaikka housut olisivatkin nilkoissa pari kertaa ihan perverssin kokeilun vuoksi, ei vesimiesmiehellä ole mitään jakoja skorpioninaisen kanssa.
Vesimiehiltä puuttuu muutenkin kaikki sosiaalinen taito pelata.
Vesimiehet ovat hyviä kauppiaita, mutta he ymmärtävät vain arvon, ei sitä mitkä arvot ja voimat sen kaupan takana on. Siksi vesimiehet ovatkin diplomaattien käsikassaroita, pelkkiä juoksupoikia. Vesimiehet tekevät pelkkää kauppaa, mutta suuret kaupat ja suuret linjat vetävät todelliset ihmisen asiantuntijat, skorpionit.
Sinunkin kommenteistasi paistaa kyvyttömyys käydä sosiaalista kilpaa. Sinä et ole peluri vaan yrität pelata voimalla, mahtailemalla kuinka suuri muka olet. Sellaisella osoitat vain sen ettet sinä ole oikeasti yhtään mitään, eikä sinusta ole pelotteeksi kenellekään.
Sinulla ei ole mitään käsitystäkään kovuudesta. Olet aivan samanlainen kuin se eräs nainen täällä joka kirjoitti kuinka kova hän on. Hän, aivan kuten sinäkin, olet kuin liiaksi karkaistu teräs. Ei teistä mitään tule kun te menette kerrasta poikki. Skorpionin vahvuus on vesi jota hän käyttää hyväkseen muotoutuakseen aina uudelleen. Skorpioni on sitkeä, vaikka skorpioni lyötäisiin, skorpioni ei mene rikki. Vesimies menee koska ei ymmärrä. Vesimiehelle häviö on häviö joka painaa henkisessä kukkarossa. Siksi useimmat skorpioninaiset eivät halua viettää aikaansa vesimiesmiesten kanssa jotka ovat oikeasti heikkoja vaikka näyttelevät kovaa. Älä ymmärrä väärin, ei se ole säälittävää tai huonoa, se on vain teidän ominaisuus. - vesimies-mies
tuollaista kirjoitti:
lipiliiriä vesimiesnarsisti puhuu.
Ensin ollaan muka niin helliä, mutta vain sen aikaa että saadaan alistettua nainen.
Seksi on vesimiesmiehelle keino alistaa nainen ja hän osoittaakin sen. Esimerkiksi kasvoille laukeaminen on muilla pareilla vaan mukava piriste ja vähän kinkyä jota kumpikin haluaa kokeilla. Vesimiesmies ajattelee että kyseessä on naisen alistamisen merkki, että nyt mies omistaa naisen ja naisen täytyy alistua.
Skorpioni ei alistu sellaiseen, vaan näkee vesimiesmiehen esiintymisen läpi hänen oikean sairaan luonteensa ja vaikka housut olisivatkin nilkoissa pari kertaa ihan perverssin kokeilun vuoksi, ei vesimiesmiehellä ole mitään jakoja skorpioninaisen kanssa.
Vesimiehiltä puuttuu muutenkin kaikki sosiaalinen taito pelata.
Vesimiehet ovat hyviä kauppiaita, mutta he ymmärtävät vain arvon, ei sitä mitkä arvot ja voimat sen kaupan takana on. Siksi vesimiehet ovatkin diplomaattien käsikassaroita, pelkkiä juoksupoikia. Vesimiehet tekevät pelkkää kauppaa, mutta suuret kaupat ja suuret linjat vetävät todelliset ihmisen asiantuntijat, skorpionit.
Sinunkin kommenteistasi paistaa kyvyttömyys käydä sosiaalista kilpaa. Sinä et ole peluri vaan yrität pelata voimalla, mahtailemalla kuinka suuri muka olet. Sellaisella osoitat vain sen ettet sinä ole oikeasti yhtään mitään, eikä sinusta ole pelotteeksi kenellekään.
Sinulla ei ole mitään käsitystäkään kovuudesta. Olet aivan samanlainen kuin se eräs nainen täällä joka kirjoitti kuinka kova hän on. Hän, aivan kuten sinäkin, olet kuin liiaksi karkaistu teräs. Ei teistä mitään tule kun te menette kerrasta poikki. Skorpionin vahvuus on vesi jota hän käyttää hyväkseen muotoutuakseen aina uudelleen. Skorpioni on sitkeä, vaikka skorpioni lyötäisiin, skorpioni ei mene rikki. Vesimies menee koska ei ymmärrä. Vesimiehelle häviö on häviö joka painaa henkisessä kukkarossa. Siksi useimmat skorpioninaiset eivät halua viettää aikaansa vesimiesmiesten kanssa jotka ovat oikeasti heikkoja vaikka näyttelevät kovaa. Älä ymmärrä väärin, ei se ole säälittävää tai huonoa, se on vain teidän ominaisuus.Me vesimiehet olemme mitä ymmärtäväisimpiä tyyppejä joita saa hakea. Vesimies on ystävänä luotettava ,toisen huomioiva ,ei haluu loukata ketään ja on täynnä positiivisuutta.avarakatseinen ja suvaitsevainen.mikä parasta vesimies pystyy iskemään kenet haluaa.olemme myös uteliaita ja aidosti toisesta kiinnostuneita.3.helmikuuta oli mielestäni hieno päivä.sillon on minun synttäripäivät.
- Pims*
vesimies-mies kirjoitti:
Me vesimiehet olemme mitä ymmärtäväisimpiä tyyppejä joita saa hakea. Vesimies on ystävänä luotettava ,toisen huomioiva ,ei haluu loukata ketään ja on täynnä positiivisuutta.avarakatseinen ja suvaitsevainen.mikä parasta vesimies pystyy iskemään kenet haluaa.olemme myös uteliaita ja aidosti toisesta kiinnostuneita.3.helmikuuta oli mielestäni hieno päivä.sillon on minun synttäripäivät.
Exäni oli kaukana tuollaisesta.. Hän ei todellakaan ollut ymmärtäväinen..
Ja sosiaalisilta taidoiltaan täysin avuton, kavereita hänellä oli elämänsä aikana ollut vain pari (välit menneet poikki, exäni toimesta).
Seurustelumme aikoihin kavereita hänellä oli tasan kaksi, joista toiseen hän ei pitänyt juuri koskaan yhteyttä, toiseen hän piti yhteyttä vähän enemmän, koska olivat lapsuuden kavereita.. Enkä voi edes sanoa että hän olisi kovin hyvä ystävä ollut, haukkui minulle lapsuudenkaveriaan, ja uskoi pahaa hänen suhteestaan, sen voinnista ja kaverinsa tyttöystävästä (jonka kanssa tulin itse todella hyvin toimeen)..
Eikä exäni ollut todellakaan positiivinen, lopetti koulun kesken, löhösi vuoden koska ei saanut/jaksanut tehdä mitään.. Jouduin nostamaan hänet pohjalta, ottamaan itseään niskasta kiinni ja hakemaan töitä, sillä minua todellakin tympi sellainen käytös.. Hän jatkuvasti (joka päivä) valitti että hänen elämänsä on täyttä paskaa, että hänen koko elämänsä on ollut..
Omasta elämästäni voin sanoa, että menee paljon paremmin kun ei ole enää vesimies miestä taakkana, joka hän todellakin oli.. Sosiaalinen elämäni on todella vilkasta, seksiä harrastan aina välillä vapaassa seksisuhteessa mahtavan Oinasmiehen kanssa ;) Työelämäkin on vilkasta.. Eli hyvin menee.. ;)
- Rakastaja.....................
Vesimies-m on täysin taidoton rakastajana.
Kaikista huonoin.- skorpparinainen
vesimiehistä mutta jousimies miehet ovat todella "laiskoja" petipuuhissa. Ei mitään mielikuvitusta niissä hommissa ja tekeminenkin on täysin naisen varassa. Puhua kyllä osaavat.
- vesimies-mies
vesimiehenä voin hyvällä itsetunnolla sanoa, että hallitsen naisten iskemisen ihan koska vaan.en tosin oo koskaan tavannu skopunaista ja kun tiedän skopunaisten olevan seksin perään niin miksi heitä yrittäisi seuraavaksi. voin vakuuttaa teille olevani paljon parempi tyydyttämään tarpeenne kun esim joku neitsyt. vesimies on rohkea ja kaikella tavalla kunnioitettava tähtimerkki.
- on niiiiiin...
vesimies-mies kirjoitti:
vesimiehenä voin hyvällä itsetunnolla sanoa, että hallitsen naisten iskemisen ihan koska vaan.en tosin oo koskaan tavannu skopunaista ja kun tiedän skopunaisten olevan seksin perään niin miksi heitä yrittäisi seuraavaksi. voin vakuuttaa teille olevani paljon parempi tyydyttämään tarpeenne kun esim joku neitsyt. vesimies on rohkea ja kaikella tavalla kunnioitettava tähtimerkki.
totta. En ole parempaa ja viriilimpää rakastajaa tavannut kuin vesimies mies. Hän osaa ottaa naisen tarpeet huomioon ja on täysillä mukana. En ole kylläkään skorpioni nainen.
- kun ei pääse..............
on niiiiiin... kirjoitti:
totta. En ole parempaa ja viriilimpää rakastajaa tavannut kuin vesimies mies. Hän osaa ottaa naisen tarpeet huomioon ja on täysillä mukana. En ole kylläkään skorpioni nainen.
Skorpparin pöksyihin.
jos tuo oli suositus,niin täytyisi tietää kuka
suosittelee.Skorpparilla on suuret vaatimukset
ja hyväksyy vain parasta.Eikä siinä ole
ainoastaan seksistä kyse.
Tämän tyypin kantti lähestyä skorpparia nähtiin.
Neuvoisinkin häntä pysymään kaukana skorpparista.
Ja katsomaan vain kunnioittavasti kaukaa.
Livenä ensimmäinenkin skorpparin pisto voi olla
hyvinkin halvaannuttava,ettei siitä elvy koskaan,
jos erehtyy skorpioni-naista hallitsemaan. - vesimies-mies
kun ei pääse.............. kirjoitti:
Skorpparin pöksyihin.
jos erehtyy skorpioni-naista hallitsemaan.Me vesimiehet emme halua alistaa ketään mutta jos nainen heittäytyy hankalaksi nalkuttajaksi kuten mun eksä neitsytnainen jonka jätin lopulta kyllä vesimiehellä on sillon sanansa sanottavana.skopunaisen kanssa se on sama juttu.vesimies on talon isäntä ja skopunaisen on mukauduttava vesimiehen elämäntyyliin.vesimieskin osaa tarvittaessa loukata naista jos on pakko.
- toimii-----------------
kun ei pääse.............. kirjoitti:
Skorpparin pöksyihin.
jos erehtyy skorpioni-naista hallitsemaan.härkä nainen. Rakastelutaitojen ohella vesimies mies on myös hyvä keskustelija, koska hän on kiinnostunut siitä, mitä maailmassa tapahtuu.
Muutenkin kaikki tuntemani vesimies miehet ovat todella älykkäitä ja fiksuja yksilöitä. - loukkaukset
vesimies-mies kirjoitti:
Me vesimiehet emme halua alistaa ketään mutta jos nainen heittäytyy hankalaksi nalkuttajaksi kuten mun eksä neitsytnainen jonka jätin lopulta kyllä vesimiehellä on sillon sanansa sanottavana.skopunaisen kanssa se on sama juttu.vesimies on talon isäntä ja skopunaisen on mukauduttava vesimiehen elämäntyyliin.vesimieskin osaa tarvittaessa loukata naista jos on pakko.
ei paljoa paina, varsinkin kun skorpioninainen näkee kuinka sivistymätön vesimiesmies on.
Opettelisit edes välttävät suomenkielen taidot.
- Skopunainen
Erittäin helposti tai ei ollenkaan! Ei siinä miehen sanomisten suunnittelut hirveästi auta, skopunainen aistii yleensä HETI sopiiko kemiat yhteen vai ei....
- vesimies-mies
vesimies saa skopunaisen polvilleen jos on pakko! keinoja on monia mutta skopunaiselta vesimies saa joka tapauksessa. jos skopunainen heittäytyy hankalaksi kyllä vesimies keksii keinon saada skopunaiselta housut nilkkoihin! näin se vaan menee.
- vesimies-mies
vesimies-mies kirjoitti:
vesimies saa skopunaisen polvilleen jos on pakko! keinoja on monia mutta skopunaiselta vesimies saa joka tapauksessa. jos skopunainen heittäytyy hankalaksi kyllä vesimies keksii keinon saada skopunaiselta housut nilkkoihin! näin se vaan menee.
että se on vesimies joka määrää talossa myös skopunaisen tulemiset ja menemiset. mikäli skopunainen poikkeaa vesimiehen säännöistä, on skopunaisen syytä tietää että VESIMIES on talon isäntä eikä hyväksy skopunaisen jatkuvia menemisiä!
- skopu siskot
vesimies-mies kirjoitti:
että se on vesimies joka määrää talossa myös skopunaisen tulemiset ja menemiset. mikäli skopunainen poikkeaa vesimiehen säännöistä, on skopunaisen syytä tietää että VESIMIES on talon isäntä eikä hyväksy skopunaisen jatkuvia menemisiä!
tuollainen mammanpoika lehdelle soitteleen, vai muka määrää,hah
- vesimies-mies
skopu siskot kirjoitti:
tuollainen mammanpoika lehdelle soitteleen, vai muka määrää,hah
vesimies kyllä pitää huolen että skopunainen on suhteessa loppuun asti veskarin kanssa.kyllä skopunainen oppii elämään veskarin kanssa ennemmin tai myöhemmin.veskari kyllä tietää mitä skopunainen haluaa ja kykenee sen toteuttamaan.
- vesimies-mies
paljonkin yhteistä löytyy molemmat ovat kiinteitä merkkejä joten ajatusmaailma pitäs olla sama samoin molemmat on salaperäsiä eikä helpolla paljasta aikeitaan.luultavasti huumori samanlaista.tässä on ainekset suhteen onnistumiselle ja ne ovat hyvät.vesimies pystyy siis hurmaamaan skopunaisen ihan koska vaan.
- Skopunainen
vesimies-mies kirjoitti:
paljonkin yhteistä löytyy molemmat ovat kiinteitä merkkejä joten ajatusmaailma pitäs olla sama samoin molemmat on salaperäsiä eikä helpolla paljasta aikeitaan.luultavasti huumori samanlaista.tässä on ainekset suhteen onnistumiselle ja ne ovat hyvät.vesimies pystyy siis hurmaamaan skopunaisen ihan koska vaan.
Olen pahoillani, mut yksikään vesimies ei kyl oo tehnyt meikäläiseen minkäänlaista vaikutusta! Joo, huumoria voi löytyä, mutku syvyys ja määrätietoisuus puuttuu..
- täällä....
Skopunainen kirjoitti:
Olen pahoillani, mut yksikään vesimies ei kyl oo tehnyt meikäläiseen minkäänlaista vaikutusta! Joo, huumoria voi löytyä, mutku syvyys ja määrätietoisuus puuttuu..
yksikään vesimiesmies ei ole tehnyt minuun minkäänlaista vaikutusta koskaan. Komeita ovat jotkut olleet, mutta päätä ja ymmärrystä käyttäytyä ei yhtään. Ei minkäänlaista seksuaalista jännitetä vesimiesten kanssa ja tämän ketjun vesimiesmies saa tehokkaasti ne viimeisetkin halut kaikkoamaan.
- vesimies-mies
täällä.... kirjoitti:
yksikään vesimiesmies ei ole tehnyt minuun minkäänlaista vaikutusta koskaan. Komeita ovat jotkut olleet, mutta päätä ja ymmärrystä käyttäytyä ei yhtään. Ei minkäänlaista seksuaalista jännitetä vesimiesten kanssa ja tämän ketjun vesimiesmies saa tehokkaasti ne viimeisetkin halut kaikkoamaan.
sanoin että panette mieheä jatkuvasti aina joku pitää teillä skopunaisilla olla mutta miksi ei siis VESIMIES ja tarjolla olisi KOMEA MIES MIEHEKÄS MIES.mitäs sanotte mulla on LIHAKSIA olen yli 100kg NAISTEN UNELMA.tosimiehet nostaa penkistä.skoppunainenkaan ei voi minua vastustaa.olen aika hyvä toteuttamaan naisten toiveita rakkaat naiset.
- Et ole miestä
vesimies-mies kirjoitti:
sanoin että panette mieheä jatkuvasti aina joku pitää teillä skopunaisilla olla mutta miksi ei siis VESIMIES ja tarjolla olisi KOMEA MIES MIEHEKÄS MIES.mitäs sanotte mulla on LIHAKSIA olen yli 100kg NAISTEN UNELMA.tosimiehet nostaa penkistä.skoppunainenkaan ei voi minua vastustaa.olen aika hyvä toteuttamaan naisten toiveita rakkaat naiset.
nähnytkään. Olet pelkkä lapsellinen kakara. Et edes näissä provoiluissasi osaa olla lainkaan hauska.
- Pims*
vesimies-mies kirjoitti:
Itse seurustelin vesimies miehen kanssa piinaavat 3 ja puoli vuotta.. Ja olen siis skopunainen.. ;) Sängyssä vesimies oli ok, ehkä olisi voinut keskittyä myös minun tarpeisiin, eikä vain omiinsa.. Ja yrittipä mies hallita ja muuttaa minua mieleisekseenkin, mutta ei onnistunut, siinä jolloin luovutti.. Yritti määrätä millaisten kavereiden kanssa olen, millaista työtä teen, miten pukeudun, millaista musiikkia kuuntelen.. Melkein kaikkea yritti muuttaa.. Lopulta aloin kapinoimaan, ja ero koitti.. Pian eron jälkeen tapasin Oinas miehen, ja voin sanoa että siinä on oikea mies ;) Huomioi minun tarpeeni sängyssä, ja on todellakin tulinen rakastaja.. ;) Unelma.. ;P
En kyllä itse enää vesimies miehiin sekaannu.. - vesimies-mies
Pims* kirjoitti:
Itse seurustelin vesimies miehen kanssa piinaavat 3 ja puoli vuotta.. Ja olen siis skopunainen.. ;) Sängyssä vesimies oli ok, ehkä olisi voinut keskittyä myös minun tarpeisiin, eikä vain omiinsa.. Ja yrittipä mies hallita ja muuttaa minua mieleisekseenkin, mutta ei onnistunut, siinä jolloin luovutti.. Yritti määrätä millaisten kavereiden kanssa olen, millaista työtä teen, miten pukeudun, millaista musiikkia kuuntelen.. Melkein kaikkea yritti muuttaa.. Lopulta aloin kapinoimaan, ja ero koitti.. Pian eron jälkeen tapasin Oinas miehen, ja voin sanoa että siinä on oikea mies ;) Huomioi minun tarpeeni sängyssä, ja on todellakin tulinen rakastaja.. ;) Unelma.. ;P
En kyllä itse enää vesimies miehiin sekaannu..en voi sietää että nainen tekee asioita AINA kuten itse haluaa.kun saan skopunaisen minä päätän mitä tehdään ja mitä ei.vesimies on myös tiukka kotiintuloajoista.jos skopunainen luuhaa jossain tyttökavereiden kanssa pitkin yötä kyllä siihen on rajat löydyttävä.vesimies voi pitää skopunaisen itsellään kun skopunainen OPPII SOPEUTUMAAN vesimiehen elämäntyyliin.en ole väkivaltainen jos joku erehtyy niin luulemaan.mies voi silti olla perheen pää ja määrätä talossa.seksi skopunaisen kanssa on varmasti hyvää.
- Pims*
vesimies-mies kirjoitti:
en voi sietää että nainen tekee asioita AINA kuten itse haluaa.kun saan skopunaisen minä päätän mitä tehdään ja mitä ei.vesimies on myös tiukka kotiintuloajoista.jos skopunainen luuhaa jossain tyttökavereiden kanssa pitkin yötä kyllä siihen on rajat löydyttävä.vesimies voi pitää skopunaisen itsellään kun skopunainen OPPII SOPEUTUMAAN vesimiehen elämäntyyliin.en ole väkivaltainen jos joku erehtyy niin luulemaan.mies voi silti olla perheen pää ja määrätä talossa.seksi skopunaisen kanssa on varmasti hyvää.
Minä taas skopunaisena voin sanoa etten siedä sitä jos mies tulee määräilemään KAIKKEA mitä elämältäni tahdon.. Enkä sitä jos miehen takia kallisarvoiset ystävyssuhteeni katkeavat..
Ja voin kyllä sanoa etten koskaan sopeutunut vesimies miehen elämäntyyliin, kuten ylempänä oleva viestini kertoo millaista elämä vesimies miehen kanssa oli..
Ja varmasti seksi skopunaisen kanssa on hyvää, ellei jopa mahtavaa.. ;) Mutta seksi vesimies miehen kanssa ei ollut mahtavaa, sillä hän keskittyi vain omien tarpeidensa tyydyttämiseen.. Eli empä voi sitä hirveästi hehkuttaa.. Toisinkuin seksiä nykyisen seksikumppanini Oinasmiehen kanssa ;) Joka huomioi minun tarpeeni ja haluni täysin.. ;)
- Pesä......¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Sieltähän niitä saa.
Osta samantien erilaisia.
voit vielä teetättää omien mittojesi mukaisen,
lempipesän.
Skorp.n - et ..määrää
missään vaiheessa.
Kuule.tuomiosi.
ei sinulla ole mitään annetttavaa,myöskään
,seksuaalilisesti.
Skorpioni-nouseva -aurinko vesimiehessä.- vesimies-mies
Meidän pitäs ymmärtää toisiamme parhaiten niin vesimiehistä sanotaan.mikä päivä olet syntynyt. minä olen 3.2. pidetään me veskarit yhtä.
- vastaus......
vesimies-mies kirjoitti:
Meidän pitäs ymmärtää toisiamme parhaiten niin vesimiehistä sanotaan.mikä päivä olet syntynyt. minä olen 3.2. pidetään me veskarit yhtä.
En ymmärrä sinua ollenkaan,eikä sympatiaa tipu.
Nous.Skorp-Aurin.vesim-nainen
- Vesimies- miehet
Tässähän on alkua hyvälle kässärille:
-Vesimies-m kokoaa armeijaa ja tekee sotasuunnitelmia.
:HYÖKÄTÄKSEEN SKORPPIONIN PESÄÄN:
-Skorppioni-naiset...pistmet hyökkäysasentoon
ja valmiina taistoon....- taistoon
eihän tuosta vesimiesmiehestä ole ollut tähänkään asti yhtään mihinkään. Kunhan louskuttelee avuttomana leukojaan että on muka talon isäntä - HAH!
Siitä tulisi niin nopea taisto ettei edes hauskaa. - vesimies-mies
taistoon kirjoitti:
eihän tuosta vesimiesmiehestä ole ollut tähänkään asti yhtään mihinkään. Kunhan louskuttelee avuttomana leukojaan että on muka talon isäntä - HAH!
Siitä tulisi niin nopea taisto ettei edes hauskaa.mistä helvetin taisteluista te puhutte.vesimies näyttää skopunaiselle kaapin paikan hyvin äkkiä jos nainen rupee nalkuttamaan.skopunaiselta lentää alus housut hyvin nopeesti nurkkaan kun vesimies esittelee miehekkäitä lihaksiaan.naiset tykkää miehistä joilla on SUURET LIHAKSET.
- rupesi naurattamaan
vesimies-mies kirjoitti:
mistä helvetin taisteluista te puhutte.vesimies näyttää skopunaiselle kaapin paikan hyvin äkkiä jos nainen rupee nalkuttamaan.skopunaiselta lentää alus housut hyvin nopeesti nurkkaan kun vesimies esittelee miehekkäitä lihaksiaan.naiset tykkää miehistä joilla on SUURET LIHAKSET.
Lihasjuttusi.Lihaksia voi aina kasvatella.
Aivokapasiteetillesi ei voi mitään.
- skorppiooninainen
aika helposti jos mies on ihana
- vesimies-mies
Näköjään myös minulla miespuolisella vesimiehellä on toivoa päästä sänkyyn skopunaisen kanssa.kyllä skopunainen tulee luokseni ihan varmasti.pääsen viimein jyystämään skopunaista.sitä olen halunnu jo pitkään.
- skorppioninainen
vesimies-mies kirjoitti:
Näköjään myös minulla miespuolisella vesimiehellä on toivoa päästä sänkyyn skopunaisen kanssa.kyllä skopunainen tulee luokseni ihan varmasti.pääsen viimein jyystämään skopunaista.sitä olen halunnu jo pitkään.
voi voi sentään,et taida tietää mitä tarkoittaa ihana mies
- kysyn vaan
miksi haluat just skorpparinaisen pesää
- vesimies-mies
asiaa jos mitenkään pohtii astrologiselta kantilta niin molemmat veskarimies että skopunainen on kiinteää laatua joka luo paljon yhteistä näiden kahden väliin.ajatusmaailma on veskarilla ja skopunaisella samankaltainen.skopunaisen sanotaan olevan eläinradan seksikkäin ja naisellisin nainen joten ei ole ihme että miehet haluavat panna juuri skopunaista.heidän kanssaan miehillä on varmaan hauskaa
- naisellinen
vesimies-mies kirjoitti:
asiaa jos mitenkään pohtii astrologiselta kantilta niin molemmat veskarimies että skopunainen on kiinteää laatua joka luo paljon yhteistä näiden kahden väliin.ajatusmaailma on veskarilla ja skopunaisella samankaltainen.skopunaisen sanotaan olevan eläinradan seksikkäin ja naisellisin nainen joten ei ole ihme että miehet haluavat panna juuri skopunaista.heidän kanssaan miehillä on varmaan hauskaa
jos miehet haluavat panna skopunaista ei takuulla kyllä tarkoita,että skopunaiset haluavat kenen tahansa veskerimiehen panevan heitä.
- Pims*
naisellinen kirjoitti:
jos miehet haluavat panna skopunaista ei takuulla kyllä tarkoita,että skopunaiset haluavat kenen tahansa veskerimiehen panevan heitä.
Minä en todellakaan tahtoisi enää itse sekaantua vesimieheen, millään tavalla.. Exäni oli juuri tuollainen mitä vesimiesmies väittää olevansa, ja olen iloinen että pääsin hänestä eroon..
Itse suitsutan nyt tulimerkkejä.. ;) Voi sitä kipinöintiä ja räiskettä kun törmään tulimerkin miespuolisen edustajan kanssa.. Seksi Oinasmiehen kanssa on fantastista, Leijonamiehen leikkisyys on ihanaa.. ;) - Sen ansiosta olen saanut moniin tylsiin päiviin viihdettä, kun olen "leikkinyt" Leijonamiehen kanssa.. Ja vielä Jousimiesmies.. Olen todella ihastunut.. ;) - Wltsukka
Pims* kirjoitti:
Minä en todellakaan tahtoisi enää itse sekaantua vesimieheen, millään tavalla.. Exäni oli juuri tuollainen mitä vesimiesmies väittää olevansa, ja olen iloinen että pääsin hänestä eroon..
Itse suitsutan nyt tulimerkkejä.. ;) Voi sitä kipinöintiä ja räiskettä kun törmään tulimerkin miespuolisen edustajan kanssa.. Seksi Oinasmiehen kanssa on fantastista, Leijonamiehen leikkisyys on ihanaa.. ;) - Sen ansiosta olen saanut moniin tylsiin päiviin viihdettä, kun olen "leikkinyt" Leijonamiehen kanssa.. Ja vielä Jousimiesmies.. Olen todella ihastunut.. ;)Leijonamiehen kanssa oli helvetin tylsäää....10 v. yhdessä kuitenkin oltiin. Turvallinen, mutta tylsä. Jouskarin kanssa meni sukset ristiin, kun kummatkin niin mustasukkaisia ja oli mielestäni huono sängyssä ja Oinaasmiehen kanssa taas tappelua joka päivä.. sängyssä hyvä. Tulinen, mutta lyhyt suhde. Ystäviä? Ei ikinä tule olemaan. Nyt mua kiinnostaa todellakin Vesimiesmies, koska muutamia heitä ystävinä ja ny mahdollisuus olisi alkaa tekemään yhden heistä kanssa hiukan lähempää tuttavuutta.. Huomatkaa, että horoskoopeissa myös nousevat - ja kuumerkit vaikuttavat persoonaan! Mun Veskari nouseva Kalat, joten tunnemyrskyjä odotettavissa.
- Wiltsukka
kemiat kohtaa ja mies on ihana, nii skopu ei pihtaile. Rakastuminen on sitten eriasia ja varo...skopulla saattaa olla toinenkin "hoito" jossain...
- ja ja...
Hoitoja riittää.
Ja kylmä totuus on että sukupuolitautien vastaanotolla joka kolmas asiakas on skorppiooni. - skopunainen
ja ja... kirjoitti:
Hoitoja riittää.
Ja kylmä totuus on että sukupuolitautien vastaanotolla joka kolmas asiakas on skorppiooni.kysytäänkö siellä tähtimerkkejäkin kun menet sinne vastaanotolle, taidat olla vastaanottovirkailija kun tiedät noin hyvin asian, mutta tiesitkö sitä että sinua sitoo vaitiolo velvollisuus, häh?
- toinen on
ja ja... kirjoitti:
Hoitoja riittää.
Ja kylmä totuus on että sukupuolitautien vastaanotolla joka kolmas asiakas on skorppiooni.kukas muukaan kuin härkämies.
- tietoa...............
toinen on kirjoitti:
kukas muukaan kuin härkämies.
Entäs seuraavat....
Skorppioni.miehellä tietty eniten.
Härkäkin on varmaan hyvä kakkonen.
Millä merkeillä sukupuolitauteja on
miehistä vähiten.
Entä sitten naiset... - kuuklettaja.
skopunainen kirjoitti:
kysytäänkö siellä tähtimerkkejäkin kun menet sinne vastaanotolle, taidat olla vastaanottovirkailija kun tiedät noin hyvin asian, mutta tiesitkö sitä että sinua sitoo vaitiolo velvollisuus, häh?
Vastaanotoilla yleensä kysytään henk.tunnus. Siitä selviää horoskooppi.
Kuka täällä nimistä on puhunut? se siitä vaitiolovelvollisuudesta. - arvasit. .
tietoa............... kirjoitti:
Entäs seuraavat....
Skorppioni.miehellä tietty eniten.
Härkäkin on varmaan hyvä kakkonen.
Millä merkeillä sukupuolitauteja on
miehistä vähiten.
Entä sitten naiset...Skorppari, ja ehkä härkä, miehissä listan kärjessä.
Naisista samoin, skorppari, ja toisena kenties kaksonen.
Vähiten on kait neitsyillä, nehän on pikkutarkkoja ja siistejä joka asiassa, ja kuulemma laiskoja seksin suhteen.
- sulla
on ongelma kun et saa naista kiinnostumaan itsestäsi
- on vierähränyt
jo aikaa, joten kiinnostaisi tietää joko olet päässyt skorpioninaisen kanssa lähempiin suhteisiin?
- NOLOTTAAAAAAA-AA-A
Ainakin tältä skopu tytöltä jonka tunnen oika jakorasia.Johtunnee varmaan siitä että on skopu(kun ovat niin seksuaalisesti aktiivisia).Ja ihan varmaan siitä syystä että lääkitys on jäänyt väliin,heittäytyy aivan holtittomaksi jakorasiaksi,ei vain pysty kotroloimaan itseään.Huutaa kuin leijona,kun sitä n.....!Suoraa huutoa,koko talo raikaa!
Tosi noloa pitemmän päälle.Itelle ja naapureille... - on muka kohdallaan
NOLOTTAAAAAAA-AA-A kirjoitti:
Ainakin tältä skopu tytöltä jonka tunnen oika jakorasia.Johtunnee varmaan siitä että on skopu(kun ovat niin seksuaalisesti aktiivisia).Ja ihan varmaan siitä syystä että lääkitys on jäänyt väliin,heittäytyy aivan holtittomaksi jakorasiaksi,ei vain pysty kotroloimaan itseään.Huutaa kuin leijona,kun sitä n.....!Suoraa huutoa,koko talo raikaa!
Tosi noloa pitemmän päälle.Itelle ja naapureille...ei taida olla kun et raukka osaa edes kirjoittaaaaaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982