Windows Vista on kuin uudet Star Wars elokuvat! Hienoja, mutta ilman tunnelmaa! Mauttomia :(
Sääliksi käy!
Windows Vista on..
9
408
Vastaukset
- pelle..
joka ei ole vistaa nähnytkään...
pelätään Linuxia täysin turhaan, eikä uskalleta edes kokeilla. Siksi sitten haukutaaan sitä. Mutta Vista, sepä vasta on saanut tonneittain kakkaa niskaansa ihan syyttä suotta. Ihan mainio käyttis, vaikka aika lailla rautaa tarvitseekin. Kun alkuun näkymät laittaa mieleisekseen, ei sitä juuri säätää tarvitse ja on erittäin vakaa.
- ja saada rahat takaisin?
ThreeMice kirjoitti:
pelätään Linuxia täysin turhaan, eikä uskalleta edes kokeilla. Siksi sitten haukutaaan sitä. Mutta Vista, sepä vasta on saanut tonneittain kakkaa niskaansa ihan syyttä suotta. Ihan mainio käyttis, vaikka aika lailla rautaa tarvitseekin. Kun alkuun näkymät laittaa mieleisekseen, ei sitä juuri säätää tarvitse ja on erittäin vakaa.
Linuxia voi kokeilla ja myös käyttää ilmaiseksi. Miten tämä onnistuu Vistan kanssa? Voiko edes kokeilla ilmaiseksi vaikka kuukauden tms?
- kai muuten
ja saada rahat takaisin? kirjoitti:
Linuxia voi kokeilla ja myös käyttää ilmaiseksi. Miten tämä onnistuu Vistan kanssa? Voiko edes kokeilla ilmaiseksi vaikka kuukauden tms?
kuin warettamalla Vista. En mäkään kyllä rahojani siihen pistäis. Yhtään konetta mulla ei oo Vistalla eikä tuukaan. Sillä hetkellä kun ostan uuden koneen ja sekin on sitten läppäri, pöytäkoneethan ostan joko käytettynä ilman käyttistä tai sitten kasaan uuden itse, niin ei enää koko Vistaa ole vaan koneet on jo 7:lla, tosin sekin pitää jyrätä veks kovolta. Ellen sitten päädy ostamaan läppäriksi Zeptoa ilman käyttistä.
- Tarvitse pelleillä
Mikään XP:ssä toiminut kun ei enää toimi Vistassa, joten kalliiksi ja ainakin hankalaksi tulee vaihto.
Puoli yötä tuossa pusasin taas uuden Vistan kanssa, että sai sen edes pyörimään. Mitään ohjelmia tai oheislaitteita ei vielä siinä ole.
Suurin syy Vistan maineeseen on kuitenkin se, että sitä myydään toivottomien rälläköiden kanssa, jotka joutaisi kaatopaikalle jo uutena.
Systeemi pitäisi olla konetta ja käyttöä myöten, eikä tanssia MS:n pillien mukaan. Tarvitse pelleillä kirjoitti:
Mikään XP:ssä toiminut kun ei enää toimi Vistassa, joten kalliiksi ja ainakin hankalaksi tulee vaihto.
Puoli yötä tuossa pusasin taas uuden Vistan kanssa, että sai sen edes pyörimään. Mitään ohjelmia tai oheislaitteita ei vielä siinä ole.
Suurin syy Vistan maineeseen on kuitenkin se, että sitä myydään toivottomien rälläköiden kanssa, jotka joutaisi kaatopaikalle jo uutena.
Systeemi pitäisi olla konetta ja käyttöä myöten, eikä tanssia MS:n pillien mukaan.olleet ohjelmani toimivat ihan mainiosti Vistassa. PhotoShop on vieläpä erittäin paljon ketterämpi Vistassa. Vanha HP-tulostin oli ainoa, jota ei saanut pelittämään. Sonar niinikään ei bugita lainkaan Vistassa. Kun pääset sinuiksi sen kanssa, niin olet tyytyväinen, usko pois. Monet ohjelmat pitää työpöydän pikakuvakkeista vain käynnistää oikealla hiirellä järjestelmänvalvojana, se oli juttu, jota ensin vierastin.
- järjestelmän valvoja
ThreeMice kirjoitti:
olleet ohjelmani toimivat ihan mainiosti Vistassa. PhotoShop on vieläpä erittäin paljon ketterämpi Vistassa. Vanha HP-tulostin oli ainoa, jota ei saanut pelittämään. Sonar niinikään ei bugita lainkaan Vistassa. Kun pääset sinuiksi sen kanssa, niin olet tyytyväinen, usko pois. Monet ohjelmat pitää työpöydän pikakuvakkeista vain käynnistää oikealla hiirellä järjestelmänvalvojana, se oli juttu, jota ensin vierastin.
"Monet ohjelmat pitää työpöydän pikakuvakkeista vain käynnistää oikealla hiirellä järjestelmänvalvojana, se oli juttu, jota ensin vierastin."
Siis että ensin pitää hommata ihan oikea hiiri, sitten vielä opiskella itsensä järjestelmän valvojaksi kaiken lisäksi? Eikö microsoft voisi joskus ajatella asiakastakin? järjestelmän valvoja kirjoitti:
"Monet ohjelmat pitää työpöydän pikakuvakkeista vain käynnistää oikealla hiirellä järjestelmänvalvojana, se oli juttu, jota ensin vierastin."
Siis että ensin pitää hommata ihan oikea hiiri, sitten vielä opiskella itsensä järjestelmän valvojaksi kaiken lisäksi? Eikö microsoft voisi joskus ajatella asiakastakin?noin esikoulutasolla, mutta koska elämme pitkien pyhien jälkeistä laskuhumalaista, krapulaista aikaa, yhdyn jonkinlaiseen nauruun kanssasi, olè!
- ...................
Tarvitse pelleillä kirjoitti:
Mikään XP:ssä toiminut kun ei enää toimi Vistassa, joten kalliiksi ja ainakin hankalaksi tulee vaihto.
Puoli yötä tuossa pusasin taas uuden Vistan kanssa, että sai sen edes pyörimään. Mitään ohjelmia tai oheislaitteita ei vielä siinä ole.
Suurin syy Vistan maineeseen on kuitenkin se, että sitä myydään toivottomien rälläköiden kanssa, jotka joutaisi kaatopaikalle jo uutena.
Systeemi pitäisi olla konetta ja käyttöä myöten, eikä tanssia MS:n pillien mukaan."Mikään XP:ssä toiminut kun ei enää toimi Vistassa"
Hevonkukkua. Kaikki ohjelmat mitkä toimii XP:ssä, toimii myös Vistassa.
"Puoli yötä tuossa pusasin taas uuden Vistan kanssa, että sai sen edes pyörimään. Mitään ohjelmia tai oheislaitteita ei vielä siinä ole."
Höpöhöpö.
"Suurin syy Vistan maineeseen on kuitenkin se, että sitä myydään toivottomien rälläköiden kanssa, jotka joutaisi kaatopaikalle jo uutena."
????????????????????????
Mistä ihmeen rälläköistä höpötät?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291293
- 99833
- 73623
- 50557
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11471ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m148406Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387- 25368
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174362