Perussuomalaisia tarvitaan tälläkin

palstalla

Esiintyvien mädännäisten ajatusten vastavoimaksi.

Omaperäisyys suhteessa sopivaan määrään kansainvälisyyttä on tulevaisuuden voimamme, jolla pärjäämme taistelussa paikasta kansojen joukossa.

Eikä, että koko Suomi on ulkomaalaisten hallussa.

8

311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perus-fani

      Kun maamme johdossa on Timo Soinin kaltainen suorapuheinen, luotettava ja jämäkkä mies ja jokaiselta paikkakunnalta löytyy sopiva määrä somaleita ja kurdeja niin Suomea ei voita kukaan eikä mikään!

      Heil Soini!
      Heil Halla-aho!
      Heil Hautala! (Rommel, ei Heidi -huom.)
      Heil Wonterghem!
      Heil Osman!
      Heil Abdulla!
      Heil Qassim!
      Heil Nieminen! (Johannes)
      Heil kaikki muut samanmieliset!

      • ”ja jokaiselta paikkakunnalta löytyy sopiva määrä somaleita ja kurdeja”

        Puolueen kannatuksen vuoksi, olisi suotava nimenomaan JOKAISELLA paikkakunnalla, 10-20% huonosti integroitu, tuon tyypistä maahanmuuttaja.

        Itse en toivo kaavailtua kehitystä, ja aprikoin Kokoomukseen siirtyneen Kähärän motiivit, onko kyse ovella siirto ja yrittääkö hän tällä maahanmuutto ja etenkin pakolaisten suosimalle politiikalla, kasvattaa perussuomalaisten kannatus.

        Vai onko hän niitä V I Lenin tarkoittamia hyödyllisiä idiootteja, aika näyttää.


      • en tykkää persuista
        wonterghem kirjoitti:

        ”ja jokaiselta paikkakunnalta löytyy sopiva määrä somaleita ja kurdeja”

        Puolueen kannatuksen vuoksi, olisi suotava nimenomaan JOKAISELLA paikkakunnalla, 10-20% huonosti integroitu, tuon tyypistä maahanmuuttaja.

        Itse en toivo kaavailtua kehitystä, ja aprikoin Kokoomukseen siirtyneen Kähärän motiivit, onko kyse ovella siirto ja yrittääkö hän tällä maahanmuutto ja etenkin pakolaisten suosimalle politiikalla, kasvattaa perussuomalaisten kannatus.

        Vai onko hän niitä V I Lenin tarkoittamia hyödyllisiä idiootteja, aika näyttää.

        Jokainen omalla järjellään ajatteleva yhdistää rasismi syytökset persuihin,vanhempi väestö ei halua olla missään tekemisisä Haiderin fanittajien kanssa,se on kaput persujen kanssa


      • Soini vikisee
        en tykkää persuista kirjoitti:

        Jokainen omalla järjellään ajatteleva yhdistää rasismi syytökset persuihin,vanhempi väestö ei halua olla missään tekemisisä Haiderin fanittajien kanssa,se on kaput persujen kanssa

        Lähinnä huvittaa, kun Soini yrittää vielä julmistella "miekkapuheillaan" johtajan elkein, vaikka kaikki tietävät, että valta peruSS;ä on siirtynyt Halla-aholle ja Sisulaisille.

        Nettisivustot ja lehtien palstat pullistelevat peruSSisulaisten rasistisia lausuntoja. Silti vielä jossain hoetaan "emme ole rasisteja".

        Natsi on natsi ja häntä saa myös sanoa natsiksi, sen ovat jo krp, supo ja JSN:nkin todenneet. Soini on kahden viimeisen vuoden aikana tietoisesti natsittanut puolueensa. Miksi soinazit niin kovasti häpeilevät linjavalintaansa? Soini on mennyt jopa niin pitkälle, ettei tahdo esiintyä samoissa kuvissa Halla-ahon kanssa. (Toista se oli Tony Halmeen aikaan). Tuhatkasvoinen kusetuksen suurmestari tuo Soini, pakko myöntää.


      • --realisti--
        en tykkää persuista kirjoitti:

        Jokainen omalla järjellään ajatteleva yhdistää rasismi syytökset persuihin,vanhempi väestö ei halua olla missään tekemisisä Haiderin fanittajien kanssa,se on kaput persujen kanssa

        Ei PS:lla ole minkäänlaista tulevaisuutta. Kaikki yhtään radikaalimmin ajattelevat kiertävät puolueen kaukaa ja liittyvät Kansalliseen Vastarintaan jos johonkin ovat liittyäkseen. PS:iin jää vain joukko Johannes Niemisen kaltaisia myötähäpeää aiheuttavia noloja buudeleita, joiden kieli keskellä suuta änkyttäen harrastama salonkikelpoinen "maahanmuuttokriittisyys" ja "kansallismielisyys" saa Sauli Niinistön ja Ben Zyskowiczinkin näyttämään Paavo Susitaipaleelta.


      • en tykkää persuista kirjoitti:

        Jokainen omalla järjellään ajatteleva yhdistää rasismi syytökset persuihin,vanhempi väestö ei halua olla missään tekemisisä Haiderin fanittajien kanssa,se on kaput persujen kanssa

        väestö olisi korkea aikaa siirtyä sivuun, heidän tulevaisuus on ikuiset laulumaat.
        Nuorille on elämä edessä heissä on tulevaisuus, ja antaa heidän päättää minkälaisessa
        suomessa haluavat elää, perussuomalaisten nuorten ja kokoomusnuorten näkemykset ovat viime aikoina lähentyneet ja se on myönteinen asia.


      • eivät puhu muiden suulla
        wonterghem kirjoitti:

        väestö olisi korkea aikaa siirtyä sivuun, heidän tulevaisuus on ikuiset laulumaat.
        Nuorille on elämä edessä heissä on tulevaisuus, ja antaa heidän päättää minkälaisessa
        suomessa haluavat elää, perussuomalaisten nuorten ja kokoomusnuorten näkemykset ovat viime aikoina lähentyneet ja se on myönteinen asia.

        Sisu persut ovat kehunneet että ovat omia uittaneet kokomuksen nuoriin,joten se siitä ei yleisesti kokoomuksessa olla samoilla linjoilla kuin persut


      • eivät puhu muiden suulla kirjoitti:

        Sisu persut ovat kehunneet että ovat omia uittaneet kokomuksen nuoriin,joten se siitä ei yleisesti kokoomuksessa olla samoilla linjoilla kuin persut

        kokoomuksessa olisi syyttä kuopata ne fossiilit, Ben Zyskowicz siinä miehessä on vielä potku, hänestä voisi tulla suunannäytäjä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1588
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1238
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      839
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe