Esiintyvien mädännäisten ajatusten vastavoimaksi.
Omaperäisyys suhteessa sopivaan määrään kansainvälisyyttä on tulevaisuuden voimamme, jolla pärjäämme taistelussa paikasta kansojen joukossa.
Eikä, että koko Suomi on ulkomaalaisten hallussa.
Perussuomalaisia tarvitaan tälläkin
8
311
Vastaukset
- perus-fani
Kun maamme johdossa on Timo Soinin kaltainen suorapuheinen, luotettava ja jämäkkä mies ja jokaiselta paikkakunnalta löytyy sopiva määrä somaleita ja kurdeja niin Suomea ei voita kukaan eikä mikään!
Heil Soini!
Heil Halla-aho!
Heil Hautala! (Rommel, ei Heidi -huom.)
Heil Wonterghem!
Heil Osman!
Heil Abdulla!
Heil Qassim!
Heil Nieminen! (Johannes)
Heil kaikki muut samanmieliset!”ja jokaiselta paikkakunnalta löytyy sopiva määrä somaleita ja kurdeja”
Puolueen kannatuksen vuoksi, olisi suotava nimenomaan JOKAISELLA paikkakunnalla, 10-20% huonosti integroitu, tuon tyypistä maahanmuuttaja.
Itse en toivo kaavailtua kehitystä, ja aprikoin Kokoomukseen siirtyneen Kähärän motiivit, onko kyse ovella siirto ja yrittääkö hän tällä maahanmuutto ja etenkin pakolaisten suosimalle politiikalla, kasvattaa perussuomalaisten kannatus.
Vai onko hän niitä V I Lenin tarkoittamia hyödyllisiä idiootteja, aika näyttää.- en tykkää persuista
wonterghem kirjoitti:
”ja jokaiselta paikkakunnalta löytyy sopiva määrä somaleita ja kurdeja”
Puolueen kannatuksen vuoksi, olisi suotava nimenomaan JOKAISELLA paikkakunnalla, 10-20% huonosti integroitu, tuon tyypistä maahanmuuttaja.
Itse en toivo kaavailtua kehitystä, ja aprikoin Kokoomukseen siirtyneen Kähärän motiivit, onko kyse ovella siirto ja yrittääkö hän tällä maahanmuutto ja etenkin pakolaisten suosimalle politiikalla, kasvattaa perussuomalaisten kannatus.
Vai onko hän niitä V I Lenin tarkoittamia hyödyllisiä idiootteja, aika näyttää.Jokainen omalla järjellään ajatteleva yhdistää rasismi syytökset persuihin,vanhempi väestö ei halua olla missään tekemisisä Haiderin fanittajien kanssa,se on kaput persujen kanssa
- Soini vikisee
en tykkää persuista kirjoitti:
Jokainen omalla järjellään ajatteleva yhdistää rasismi syytökset persuihin,vanhempi väestö ei halua olla missään tekemisisä Haiderin fanittajien kanssa,se on kaput persujen kanssa
Lähinnä huvittaa, kun Soini yrittää vielä julmistella "miekkapuheillaan" johtajan elkein, vaikka kaikki tietävät, että valta peruSS;ä on siirtynyt Halla-aholle ja Sisulaisille.
Nettisivustot ja lehtien palstat pullistelevat peruSSisulaisten rasistisia lausuntoja. Silti vielä jossain hoetaan "emme ole rasisteja".
Natsi on natsi ja häntä saa myös sanoa natsiksi, sen ovat jo krp, supo ja JSN:nkin todenneet. Soini on kahden viimeisen vuoden aikana tietoisesti natsittanut puolueensa. Miksi soinazit niin kovasti häpeilevät linjavalintaansa? Soini on mennyt jopa niin pitkälle, ettei tahdo esiintyä samoissa kuvissa Halla-ahon kanssa. (Toista se oli Tony Halmeen aikaan). Tuhatkasvoinen kusetuksen suurmestari tuo Soini, pakko myöntää. - --realisti--
en tykkää persuista kirjoitti:
Jokainen omalla järjellään ajatteleva yhdistää rasismi syytökset persuihin,vanhempi väestö ei halua olla missään tekemisisä Haiderin fanittajien kanssa,se on kaput persujen kanssa
Ei PS:lla ole minkäänlaista tulevaisuutta. Kaikki yhtään radikaalimmin ajattelevat kiertävät puolueen kaukaa ja liittyvät Kansalliseen Vastarintaan jos johonkin ovat liittyäkseen. PS:iin jää vain joukko Johannes Niemisen kaltaisia myötähäpeää aiheuttavia noloja buudeleita, joiden kieli keskellä suuta änkyttäen harrastama salonkikelpoinen "maahanmuuttokriittisyys" ja "kansallismielisyys" saa Sauli Niinistön ja Ben Zyskowiczinkin näyttämään Paavo Susitaipaleelta.
en tykkää persuista kirjoitti:
Jokainen omalla järjellään ajatteleva yhdistää rasismi syytökset persuihin,vanhempi väestö ei halua olla missään tekemisisä Haiderin fanittajien kanssa,se on kaput persujen kanssa
väestö olisi korkea aikaa siirtyä sivuun, heidän tulevaisuus on ikuiset laulumaat.
Nuorille on elämä edessä heissä on tulevaisuus, ja antaa heidän päättää minkälaisessa
suomessa haluavat elää, perussuomalaisten nuorten ja kokoomusnuorten näkemykset ovat viime aikoina lähentyneet ja se on myönteinen asia.- eivät puhu muiden suulla
wonterghem kirjoitti:
väestö olisi korkea aikaa siirtyä sivuun, heidän tulevaisuus on ikuiset laulumaat.
Nuorille on elämä edessä heissä on tulevaisuus, ja antaa heidän päättää minkälaisessa
suomessa haluavat elää, perussuomalaisten nuorten ja kokoomusnuorten näkemykset ovat viime aikoina lähentyneet ja se on myönteinen asia.Sisu persut ovat kehunneet että ovat omia uittaneet kokomuksen nuoriin,joten se siitä ei yleisesti kokoomuksessa olla samoilla linjoilla kuin persut
eivät puhu muiden suulla kirjoitti:
Sisu persut ovat kehunneet että ovat omia uittaneet kokomuksen nuoriin,joten se siitä ei yleisesti kokoomuksessa olla samoilla linjoilla kuin persut
kokoomuksessa olisi syyttä kuopata ne fossiilit, Ben Zyskowicz siinä miehessä on vielä potku, hänestä voisi tulla suunannäytäjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä702078- 1291406
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321383- 1431092
- 105957
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten360884Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664