Eurooppalaisella sisu-foorumilla käydään keskustelua Kimi Räikkösen vaimon rodusta. Häntä epäillään ei-valkoiseksi.
http://digilander.libero.it/kimi_raikkonen/kimi sposato.JPG
Mitä mieltä peruSSuomalaiaset? Vahingoittaako Räikkösen vaimon ei-valkoisuus maamme mainetta?
Euroopan Sisu-Front keskustelu:
http://www.stormfront.org/forum/showthread.php?t=519442
Kimi Räikkösen vaimo ei-valkoinen?
10
391
Vastaukset
- s.i.kanauta
evvk
- huono esimerkki?
Kyllä pitäisi kiinnostaa.
Ottamalla huomiotaherättävän ei-valkoisen valkoisen vaimon, Kimi Räikkönen luo valkoista eurooppalaisuutta vaarantavan esikuvan. Kohta joku arjalaisjulkkis saattaa kulkea vähääkään maineestaan välittämättä hunnutettu musliminainen käsipuolessaan.
- yksinkertaisille SS:lle
älykääpiöille.
Soinazismin linjauksia:
-Kaikki jotka eivät hyväksy kyselemättä peruSS-teesejä, ovat "viherpunikkeja".
-Maahanmuutosta pitää "keskustella" peruSS:n ehdoilla. SS-normista poikkeaville ajatusrikollisille kuula kalloon.
-Ihminen joka pystyy vielä tuntemaan hitusenkin inhimillisyyttä ja lämpöä lähimmäisiään kohtaan, on automaattisesti "mamuhyysäri viherpipertäjä".
jne. jne.
Soini on muokannut omistamansa puolueen armottomuudella ja häikäilemättömyydellä Natsismin oivaksi kasvualustaksi aivan 1930-luvun hengessä, kuten Lipponen sanoi.- hoitaa
Suomen talouden, sanoi myös Lipponen suomalaisille kun oli pääministeri 90-luvun lamassa!
- _Miranda_
Hai sie, ei ole häppee olla mustalainen!
- keskustelua...
Tuonlainen keskustelu ei sovi Perussuomalaisten palstalle.
Kuuluu lähinnä heikkolahjaisten teinien juttuihin.- niin pitäisikö
Ei taida tietää mitä tänne kirjoitetaan
- vakiokamaa..
Tuollainen keskustelu on sisulaisten mielestä korkealaatuista tärkeisiin asioihin pureutumista. Sillä pohdinnalla ratkaistaan sisulaisten käsityksen mukaan koko Euroopan tulevaisuus.
Jotta S24 (sisulaisten mukaan S24=vessanseinä) muuttuisi yhtä korkealaatuiseksi keskusteluareenaksi kuin sisu-foorumit, on tärkeää poimia sieltä aiheita ihan koulutusmielessä tännekin.
Ihan hyvän näköinen, jos olisi Bhurkassa pukeutunut, olisi voinut olla sika säkissä eli
äiti tyttären sijaan.- epäilyttäviä
Vaikka Hitlerillä oli tumma tukka, nykynatsit eivät hyväksy kuin blondin. Kumma ristiriita siinä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä702078- 1291406
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321383- 1431092
- 105957
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten360884Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664