Alas hiljaa leijailee
valkoinen muistojen lumi.
On Joulu
Käsissäni niin monet luistimet,
kompuroin bussin ovesta sisään.
Ei en millää meinaa mahtuu,
on lahjakasani niin suuri.
Onneks lopulta ikkunapaikalla ja
rauhottuneena siinä istun.
Katselen kaunista ohikiitävää
merimaisemaa
lapse, lapset nyt on jäätä, hymyilen.
Joulupäivänä
koko perheenä lähdemmekki jäälle,
liukkaalla iloisella päällä,
lämmintä yllä ja luistimet luistaa.
Sydämeni jäällä
lapseni olette kaikki sielä,
ette arvaa miten rakkaita ootte,
Joulumme ne kaikki,tultu tähän Jouluun.
Sydämeni jäällä
sielä nään,punaiset poskenne,
sielä kuulen, iloisen naurunne.
Minäki kiidän vinhaa vauhtia,
rakas Sinun avoimeen syliin.
Käsikädessä
piiriks pyörimme ringisssä ja
laulamme monet rakkaat Joulu laulut,
sellainen se oli yks Joulu.
Sydämen jäällä.
4
218
Vastaukset
- tomppa2006
...ja hyviä asioita elämän taipaleelta olet runoosi kirjoittanut...
Jouluun erittäin sopiva ja herkistävä runo. Pidin.Elin esiin nous, hymyn väreetki sain.
Ostin kuudet luistimet,oli vähä tukalaa
mahtuu bussiin kyytiinki.
Oi, ne jäät merenrannassa sielä
kantavat jäät meidätki kaikki kantoi.
Rakkaus kaiken ihmeellisesti kietoo
saa sydämei jäälle miljoonat kyyneleet.
tomppa2006
syvä niiaus poikkesit tölliin
Sinulle sydämelles Joulun lämpöä.
- pups
ja kaikki muistot, tallessa jossain...
Ihana muisto sinulla.Avautuu albumista eteen
saa elää uudelleen.
pups
Sinulle kiitosta tässä ojennan ja
lähestymme nyt vuodenloppua.
Valon kantajat asialla,
kukon askelin taas mennään
kohti uutta kevättä.
Liisa töllistään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437
