MITÄ TEHDÄ, KUN HALUAISI FRETIN MUTTA VANHEMMAT EI?TIEDÄN KYLLÄ MITÄ FRETTI VAATII JA VELVOITAA, JA OLEN VALMIS SIIHEN.OLISI KIVA JOS PÄÄSISIN TUTUSTUMAAN NIIHIN SÖPÖLIINEIHIN LÄHEMMIN.
FRETTI KUUME
3
558
Vastaukset
- kiikun80
Jos vanhempasi eivät suostu fretin hankintaan, et oikeastaan voi asialle yhtään mitään. Kukaan kasvattaja ei myy Sinulle (tai muillekaan alaikäisille) frettiä ilman vanhempien suostumusta. Voithan jutella vanhemmillesi jos he suostuisivat kanssasi katsomaan frettejä esim. jonkun kasvattajan luokse.
(ps. annat itsestäsi aikuisemman kuvan jos et kirjoita koko ajan ISOLLA) - dhgh
Ilmeisesti olet alaikäinen. En usko että olisit vielä valmis ottamaan frettiä ja jos mietit kuka sen fretin ostaa? kuka maksaa lääkärikulut? kuka maksaa fretin ruuat? tarvikkeet yms? vanhempasi!
- Akem
Fretti ei ole pikkulasten lemmikki. Nyt sinulla on hyvää aikaa etsiä tietoa ja lukea freteistä kaikki mahdollinen. Fretin voit hankkia vapaasti sitten kun et asu enää kotona ja sinulla on tuloja sen verran että pystyt frettejä pitämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1182302- 1321856
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631226Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K971172En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k721070Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311050Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.441024Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉78981HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio23965Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56932