VIIKON ajan syöny antabusta YHEN tabun päivässä..kuinka monta päivää menee et voi kupitella siivosti? yksilöllistä? alotin kuurin lopettaakseni viikolla törpöttelyn,vain vloppusin yhtenä iltana ja nyt ois kohta eessä.
mimmosia ne oireet teillä ollu ja kauanko kestää reaktio?
voiko normaalista yskänlääkkeestä tulla reaktio tai desinfiointiaineesta,jos käyttäny kurlausvedessä? en ole huomannut että ois viel tullu.
antabus-reaktiosta
21
5705
Vastaukset
- ja läheisillesi
parasta, että pitäisit korkin lopullisesti kiinni !
Valinta on ainoastaan sinun, valintasi, mikä se sitten onkin, seuraukset tulet ITSE huomaamaan. - .....
...pelleilet niiden nappien kanssa aivan turhaan.
Ne eivät tuolla pelillä auta mihinkään asiaan.
Varoaika joillain on pari kolme päivää, joillain kaksi viikkoa.- santamariatar
Viisi päivää. Tee jatkossa siten että otat antabuksen maanantaina, lauantaina voit ottaa kuppia. Sunnuntain kärsit ja sitten taas maanantaina otat antabuksen. Tämä toimii minulla, muuten tissuttelisin pitkin viikkoa. Hyvää jatkoa!
- miten se menee...
santamariatar kirjoitti:
Viisi päivää. Tee jatkossa siten että otat antabuksen maanantaina, lauantaina voit ottaa kuppia. Sunnuntain kärsit ja sitten taas maanantaina otat antabuksen. Tämä toimii minulla, muuten tissuttelisin pitkin viikkoa. Hyvää jatkoa!
tästä tiedosta oli apua,kiitos..
- sinulla on
ongelmia alkoholin kanssa eli alkoholiongelma eli olet alkoholisti nii koskaan et pysty "siivosti ottamaan".
siivosti ja kohtuudella ei kuulu koskaan enää kuin unelmissa sinun elämääsi.
ikävää sinun kannalta, että et usko sitä moneen vuoteen.
mitäpä asialle vois tehdä ? minä en tiedä, valistusta on kirjat ja netti pullollaan.- santamariatar
Alkoholin liikakäyttö ja alkoholismi eivät ole sama asia! Alkoholisti jatkaa juomista eikä pysty olemaan paria päivää ilman. Alkoholin väärinkäyttäjä juo jostakin syystä, mikä voi olla esim. masennus, väsymys, paha olo, ahdistus...Minä en esim. ole alkoholisti, sen on usea asiantuntija minulle suoraan sanonut. Minä juon iltaisin kamalaan olooni, mikä johtuu pitkällisestä masennuksesta, ehkä myös opetellun tavan toistamisesta. On helpompi turruttaa itseäni pienellä humalalla kuin kestää se määrätön paha olo. Tähän ovat tietysti nyt tehokkaat masennuslääkkeet auttaneet. Eli mielummin koitan antabuksen kanssa olla raittiina kuusi päivää viikosta ja yhtenä iltana juon sixpäkin. Täysraittius olisi ihanne kaikille mutta minä en montakaan sellaista tunne. En myöskään itse aio sellaiseksi koskaan tulla. Näin on ihan ok.
- satunnaiskulkija
santamariatar kirjoitti:
Alkoholin liikakäyttö ja alkoholismi eivät ole sama asia! Alkoholisti jatkaa juomista eikä pysty olemaan paria päivää ilman. Alkoholin väärinkäyttäjä juo jostakin syystä, mikä voi olla esim. masennus, väsymys, paha olo, ahdistus...Minä en esim. ole alkoholisti, sen on usea asiantuntija minulle suoraan sanonut. Minä juon iltaisin kamalaan olooni, mikä johtuu pitkällisestä masennuksesta, ehkä myös opetellun tavan toistamisesta. On helpompi turruttaa itseäni pienellä humalalla kuin kestää se määrätön paha olo. Tähän ovat tietysti nyt tehokkaat masennuslääkkeet auttaneet. Eli mielummin koitan antabuksen kanssa olla raittiina kuusi päivää viikosta ja yhtenä iltana juon sixpäkin. Täysraittius olisi ihanne kaikille mutta minä en montakaan sellaista tunne. En myöskään itse aio sellaiseksi koskaan tulla. Näin on ihan ok.
... joko lapsellisen hölmö tai provosoit muita tällä palstalla!!!!
Olisit nyt helv...in IDIOOTTI kirjoittanut, että olet joka päivä antabuksesi pauloissa ja täten kykenemätön ottamaan!!! Mut sun piti vielä "asiantuntijoita" käyttää keppihevosena, jotta voit yhden illan "ottaa turvallisesti"!!!!
Mene saunan taakse!!! Kenties joku laupias samarialainen päästää meidät sinusta!!!!
Surkimus!!!! - kerroppas
satunnaiskulkija kirjoitti:
... joko lapsellisen hölmö tai provosoit muita tällä palstalla!!!!
Olisit nyt helv...in IDIOOTTI kirjoittanut, että olet joka päivä antabuksesi pauloissa ja täten kykenemätön ottamaan!!! Mut sun piti vielä "asiantuntijoita" käyttää keppihevosena, jotta voit yhden illan "ottaa turvallisesti"!!!!
Mene saunan taakse!!! Kenties joku laupias samarialainen päästää meidät sinusta!!!!
Surkimus!!!!taitaa olla kovakin jano?
;-) - Kalle.
santamariatar kirjoitti:
Aiemmassa viestissäsi selvitit, miten alkuviikot napsit Antabuksia, kokemusperäisesti lopetat, viikonloppuisin nykäiset jonkinlaiset hiprakat, kärsit krapulat ja taas alat ottamaan Antabuksia. Näin siis jatkuvasti.
Varsin huono toimintakaava sikäli, että pelkkä Antabuskin rasittaa maksaa, ja pitkäaikaisella Antabus-alkoholivuorottelulla voi silläkin maksa saada lopulliset ja pysyvät vauriot.
Luet siis itsesi alkoholin väärinkäyttäjäksi, kun useampi asiantuntija (?) on sanonut, että et ole alkoholisti, kun juot iltaisin pahaan oloon ja masennukseen, ja turrutat itsesi alkoholilla.
En tiedä, millaiset asiantuntijat ovat saaneet istutettua päähäsi moisen ajatusrakennelman.
Et itse sitä ymmärrä, etkä voi millään muotoa hyväksyä sitä, että olet pahasti itsepetoksen pauloissa.
Siinä ei kylläkään ole mitään erikoista, sillä alkoholisti aina huijaa itseään eniten.
Luuletko tosiaan, että alkoholistit eivät juo myös pahaan oloonsa, masennukseensa, väsymykseensä, ja ahdistukseensa, vaan jostain muusta syystä?
Luuletko tosiaan, kuten aiemmin selvitit, että alkoholisti ei pysty olemaan paria päivää juomatta, vaan jatkaa, ja tämän rajan perusteella sinä et ole alkoholisti?
Kohdallasi tuo keksitty parin päivän raja ylittyy Antabuksella, eli logiikkasi mukaan ilman Antabusta joisit joka päivä.
Tiedän paasaavani varsin turhaan, kun olet joidenkin "asiantuntijoiden" myötävaikutuksella kutonut ympärillesi pirullisen valheiden verkon ja työntänyt pääsi pensaaseen.
Tosin juuri näin kaikki alkoholistit toimivatkin. Kieltämisessään rakentavat keinotekoisen ajatusmallin, joka antaa oikeutuksen juomiseen ja sen jatkamiseen.
Nykymenetelmäsi vuosien saatossa alkaa kaatumaan jo pelkästään siihen ilmiöön, että kaikilla toleranssi kasvaa, ja sinullekin Antabus alkaa olemaan juomista häiritsevä tekijä. - satunnaiskulkija
kerroppas kirjoitti:
taitaa olla kovakin jano?
;-).. mun janoni tulee nykyään vaan liikunnasta, saunasta tai jostain muusta yhtä "epätervellisestä". Mutta jatkapa sinä!! Vaikutat viksulta ja terveeltä tyypiltä!! Kerro!!!
Voitaisko muuten tavata jossain??
- asiantutija
hahhhaaaah.
tässä sinulle erikoisasiantuntijan totuus.
olet alkoholisti ja ihan normaali valehtelija itsellesi ja muille. onko muka yllätys ? kenelle ?
kaikki kusetus on normaalia, kunhan vaan saat huumeannoksesi säännöllisesti.
näin tulee olemaan ellei muutosta tapahdu.
mikä olisi syy muutokseen ? mietipä sitä.- santamariatar
Kiitos kun kerroitte minulle nämä asiat, nyt todella helpotti. Kaikki ongelmani ovat nyt poispyyhkäistyjä. Näin helppoa se on. Mun piti vain ymmärtää olevan alkoholisti luuseri ja mennä tappamaan itseni. Kiitos tästä teille täydellisille ihmisille.
- satunnaiskulkija
santamariatar kirjoitti:
Kiitos kun kerroitte minulle nämä asiat, nyt todella helpotti. Kaikki ongelmani ovat nyt poispyyhkäistyjä. Näin helppoa se on. Mun piti vain ymmärtää olevan alkoholisti luuseri ja mennä tappamaan itseni. Kiitos tästä teille täydellisille ihmisille.
.. Lopeta tuo itsesäälissä rypemisen kuvottava esitys!!!! Kaikista yrityksistäsi vähiten se tällä palstalla menee läpi, vaikka täällä kaltaisiasi selittelijöitä pilvin pimein löytyykin!!!
Jos itsarihaluja löytyy, niin mene ja tee se!! Jos taas kirjoitit tänne saadaksesi apua, niin kelaa pariin kertaan nuo saamasi viestit ja mieti, missä mennään!!
Luuletko olevasi joku ainutkertainen tai ensimmäinen ja ainoa ongelminesi? Voin vakuuttaa, että et olet!! Lähde hakemaan apua!!!
Mitä??? Apuako??? Minäkö???
Minäkö???? SINÄ juuri!! Olet sen verran itsellesi velkaa, että tee se nyt heti!!!! - Väsynyt eukko
santamariatar kirjoitti:
Ei siinä ole pahaa, että käytät välillä antabusta, mutta nämä itsesuojelutarinat vagingoittavat sinua.
Minulla täällä kotona omasta mielestään raitis mies ja antabukset kaapissa, koska nytkään ei ole juonut kuin viisi päivää putkeen. Pissalla on käynyt ja juonut viitisentoista pulloa väkeviä, olutta päälle. Alkoholisti ei ole, koska menee heti loppiaisen jälkeen töihin.
Nämä alkoholisit ovat maailman parhaita sadun kehittäjiä. Kun he kokeilisivat kertoa satuja lapsille voisi tulla hyväkin kirja.
Tunnetteko yhtään kohtuukäyttäjäksi oppinutta? - Kalle.
santamariatar kirjoitti:
"Halki, poikki ja pinoon"-menetelmä on parempi, kuin hymistely, hyssyttely ja empatian jakaminen viinan kanssa kärvisteleville.
Tarkoituksellisesti sinua ei kukaan loukannut, joten turha vetäytyä suuttumuksen kuoreen.
Riittäisi, kun alkaisit pohtimaan sitä, onko loputtomassa viikonloppukännit-Antabus-kuurissa mieltä?
Antabus ei vaikuta riippuvuuteen tai juomishimoon tipan tippaa. Samaan aikaan jokaviikonloppuisella juomisella kuitenkin voimistat riippuvuuttasi.
Antabus on vain ja ainoastaan pelote, ja kun kun pelote-juomishalut-ristiriita kasvaa tarpeeksi suureksi, se useimmiten ratkaistaan helposti jättämällä Antabus pois.
Et olisi ensimmäinen. - santamariatar
Kalle. kirjoitti:
"Halki, poikki ja pinoon"-menetelmä on parempi, kuin hymistely, hyssyttely ja empatian jakaminen viinan kanssa kärvisteleville.
Tarkoituksellisesti sinua ei kukaan loukannut, joten turha vetäytyä suuttumuksen kuoreen.
Riittäisi, kun alkaisit pohtimaan sitä, onko loputtomassa viikonloppukännit-Antabus-kuurissa mieltä?
Antabus ei vaikuta riippuvuuteen tai juomishimoon tipan tippaa. Samaan aikaan jokaviikonloppuisella juomisella kuitenkin voimistat riippuvuuttasi.
Antabus on vain ja ainoastaan pelote, ja kun kun pelote-juomishalut-ristiriita kasvaa tarpeeksi suureksi, se useimmiten ratkaistaan helposti jättämällä Antabus pois.
Et olisi ensimmäinen.on kummallinen ajatus ettei tänne saa kirjoittaa jos ei ole vakkari-kirjoittaja?! Onhan mulla ongelma, sehän on totta mutta auttaako tollainen haukkuminen mua? Taas tuli todettua että raitistuneen holistit ovat kaikista kovimpia tuomitsemaan. Minkä mä sille voin ettei mulla ole diagnisoitu alkoholismia? Käykö muita kateeksi vai? Kuitenkin takana useiden vuosien käynnit A- klinikalla ja MTK:ssa. Olin myös psykiatrisessa sairaalassa eivätkä sielläkään suostuneet mua alkoholistiksi diagnisoimaan. Ovatko ne kaikki ammmattitaidottomia vai? On totta ettei tuo antabus-juttu toiminut edes minulla mutta ei kai sitä tarkoita että se ei voisi toimia jollain muulla? Sitähän tuo aloittaja kysyi, minä vastasin. Ihannemaailmassa kaikki olisi niin helppoa. En tietenkään ole ensimmäinen enkä viimeinen mutta kai on parempi että edes välillä on selvänä, vaikka sitten antabuksen voimalla. Mikähän olisi se tehokkampi lääke? Ai niin pitäisi tulla niin vahvaksi kun te kaikki muut miljoonat nykyiset absolutistit. Totta kai mä hyssyttelen, niinhän kaikki tekee.
- santamariatar
santamariatar kirjoitti:
on kummallinen ajatus ettei tänne saa kirjoittaa jos ei ole vakkari-kirjoittaja?! Onhan mulla ongelma, sehän on totta mutta auttaako tollainen haukkuminen mua? Taas tuli todettua että raitistuneen holistit ovat kaikista kovimpia tuomitsemaan. Minkä mä sille voin ettei mulla ole diagnisoitu alkoholismia? Käykö muita kateeksi vai? Kuitenkin takana useiden vuosien käynnit A- klinikalla ja MTK:ssa. Olin myös psykiatrisessa sairaalassa eivätkä sielläkään suostuneet mua alkoholistiksi diagnisoimaan. Ovatko ne kaikki ammmattitaidottomia vai? On totta ettei tuo antabus-juttu toiminut edes minulla mutta ei kai sitä tarkoita että se ei voisi toimia jollain muulla? Sitähän tuo aloittaja kysyi, minä vastasin. Ihannemaailmassa kaikki olisi niin helppoa. En tietenkään ole ensimmäinen enkä viimeinen mutta kai on parempi että edes välillä on selvänä, vaikka sitten antabuksen voimalla. Mikähän olisi se tehokkampi lääke? Ai niin pitäisi tulla niin vahvaksi kun te kaikki muut miljoonat nykyiset absolutistit. Totta kai mä hyssyttelen, niinhän kaikki tekee.
ja en todellakaan tunne ketään kohtuukäyttöön oppinutta ongelmaista. Sehän siinä just pelottaakin...ettei vois ikinä juoda mitään.
- kummallisuus on
santamariatar kirjoitti:
on kummallinen ajatus ettei tänne saa kirjoittaa jos ei ole vakkari-kirjoittaja?! Onhan mulla ongelma, sehän on totta mutta auttaako tollainen haukkuminen mua? Taas tuli todettua että raitistuneen holistit ovat kaikista kovimpia tuomitsemaan. Minkä mä sille voin ettei mulla ole diagnisoitu alkoholismia? Käykö muita kateeksi vai? Kuitenkin takana useiden vuosien käynnit A- klinikalla ja MTK:ssa. Olin myös psykiatrisessa sairaalassa eivätkä sielläkään suostuneet mua alkoholistiksi diagnisoimaan. Ovatko ne kaikki ammmattitaidottomia vai? On totta ettei tuo antabus-juttu toiminut edes minulla mutta ei kai sitä tarkoita että se ei voisi toimia jollain muulla? Sitähän tuo aloittaja kysyi, minä vastasin. Ihannemaailmassa kaikki olisi niin helppoa. En tietenkään ole ensimmäinen enkä viimeinen mutta kai on parempi että edes välillä on selvänä, vaikka sitten antabuksen voimalla. Mikähän olisi se tehokkampi lääke? Ai niin pitäisi tulla niin vahvaksi kun te kaikki muut miljoonat nykyiset absolutistit. Totta kai mä hyssyttelen, niinhän kaikki tekee.
kotoisin ?
" on kummallinen ajatus ettei tänne saa kirjoittaa jos ei ole vakkari-kirjoittaja?! " - pelottaa
santamariatar kirjoitti:
ja en todellakaan tunne ketään kohtuukäyttöön oppinutta ongelmaista. Sehän siinä just pelottaakin...ettei vois ikinä juoda mitään.
jokaista alkoholistia, ettei vois juoda enää ikinä.
siis kun ajatus raittiudesta häilähtää.
senpä takia tuttu lause sullekin, päivä kerrallaan, on olemassa. se on käytössä aa:ssa ja juuri tuon asian vuoksi.
ajatuksena loppuikäinen raittius johtaa juopolla umpijumiin.
mutta kun ajattelee, että kunhan nyt tämän päivän jaksan ja sinnittelen ottamatta ensimmäistä, nii katotaan sitte huomenna uudestaan.
näin alkaa päiviä tulla pötköön, niitä raittiita päiviä.
alussa päiväkin on ehkä liian pitkä jakso, ehkä joskus 10 minuutti on sopiva ja niistäkin tulee lopulta päivä täyteen.
semmoista se on, ihan omakohtaisesti kokeiltuna ja onnistuneena.
ja kun et tunne yhtään juoppoa kohtuukäyttäjää niin oikea on havaintosi. ei semmosia ole olemassakaan kuin päiväunissa ja juoppojen valheissa, itsekusetuksessa.
pisteet sinulle realismista tuon asian kohdalla. - alkup.kirj.
santamariatar kirjoitti:
empäs arvannut että kysymykseni poiki näinkin kovan metelin ja tuomitsemisen:/
se on jokasen oma asia miten menettelee oman raitistumisensa suhteen:) itse oon tyytyväinen kun pääsin viikolla törpöttelystä eroon( vakio maanantai tai torstai). juomiseni jää aina yhteen iltaan ja rapularyyppyä en vielä tähän ikään mennessä oo joutunu testaan.
ja siitä kun kysyin antabus-reaktiosta..n.3pvää ilman antabusta, en mainittavampaa reatiota todennut,ehkä naama kuumotti hetken enemmän kun "normaalisti" liekö vaikuttannut että join välillä vettä ja söin, juomisen ohella. ihan hyvin meni..ellei sitten takautuvana tule reaktio;)
mukavaa alkavaa vuotta ja raittiutta raittiille.
- joilta sperma lentää, kun p...
santamariatar ja miten se nyt menee: Tää keskustelupalsta on täynnä täysiä urpoja, ei täältä vastausta kysymykseen helpolla saa.. tulee vaan noita "tapa ittes luuseri" viestejä, jotka on kirjoittanut niin vitun viisas ja täysin ongelmaton ihminen, joka ei ymmärrä kysyjää yhtään, koska elää täysin eri mailmassa. en ylensäkkään ymmärrä miksi vastata viestiin, jos ei ymmärrä/hyväksy kysymystä.. kuten tiedätte: urpoista ei ole pulaa.. nyt oon ollu antabus kuurilla kohta kaks kuukautta, ku alko kalja maistumaan liikaa. olen ottanut 600mg tiistaisin tk:ssa ja perjantaisin saman himassa, viime perjantaina en ottanut ja nyt oon juonut kaks 0,5l tölkkiä bissee, ei naama punoita, ehkä vähän "outo" olo.. 5 tölkkiä jäljellä jotkä lipitän pikkuhiljaa päivän aikana. mainittakoon vielä, et oon joskus ollut 8v täysin ilman alkoo.. tosin oon vetänyt piriä n.8v.. nyt on yli 3,5v viimesestä piikistä. tykkään huumeista/päihteistä enkä aio niitä koskaan täysin lopettaa. oon tähän mennessä testannut ainakin seuraavia (voi puuttua monia):alkoholi,bentsot (lähes kaikki),ganja,piri,polle,essot,kokaiini, subutex,temgesig,unikko,oxycont,tramadooli,silokit,kärpässieni, huasca,hbwr,lsd,4-aco-dipt,5-meo-dmt,5-meo-amt,dpt,mephedrone, metamfetamiini,dxm,barbituriaatit,abalgin,kodeiini,concerta, ritalin,spice gold,sirdalud,eetteri,bensa,butaani,liimat,liuottimet. HAISTAKAA KAIKKI PELLET VITTU, JOS ON AIHETTA URPUTTAA, NÄHDÄÄN JOSSAIN..HELPPOHAN SE ON SIELTÄ BITTIVIIDAKOSTA VITTUILLA..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2006148Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442317
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311427- 771402
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131326Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61256