ämä on Tiukan Budjetin ensiesiintyminen kansainväliselle yleisölle. Matkaajat Bäri, Sale ja Jupe näyttävät miten kallis Eurooppa nöyrtyy tiukan budjetin armoille. Näytämme miten travellaus/matkustus hoituu alle 20:n euron päiväbudjetilla myös Euroopassa. Loppuvuoden kuumin matkailuohjelma, joka lieventää Madventuresin kolmannen kauden odottamisen tuskaa.Esittelemme Välimeren hienoimmat maisemat turistivapaasti, sekä Itä-Euroopan kirkkaimman tähden: Budapestin, kovimmat menomestat omalla rennolla tyylillämme.
Jotkut teistä ovat jo ehkä nähneet lopullisen version Tiukasta Budjetista ja jotkut ovat saattaneet nähdä raakaversion, joka vuosi sattuneista syistä nettiin julkaisupäivänä. Tämä raakaversio oli tarkoitettu ainoastaan Tiukan Budjetin jäsenille ja se on nyt korvattu oikealla tuotoksella. Raakaversio ehdittiin kuitenkin katsoa n. 1200 kertaa ennen kuin ehdimme reagoida tilanteeseen. Uudet katsojat toivotetaan tervetulleiksi ja niille, jotka ovat vain raakaversion nähneet, niin toivottavasti viitsitte uhrata uudelleen aikaanne ja katsastaa oikean tuotoksen.
Tiukka Budjetti on nähtävissä osoitteessa: http://www.indietaivas.fi/movie.php?videoid=846
Ensi kesän reissulle, joka suuntautuu mm. Lähi-itään on selvät suunnitelmat parantaa Tiukkaa Budjettia huomattavasti niin sisällöllisesti ja teknillisesti. Ainoa kysymysmerkki on enää, että kuka editoi tulevat materiaalimme. Että rohkeasti vaan yhteyttä, jos kiinnostaa! :)
Ja sana on luonnollisesti vapaa eli kommenttia vaan runsaasti tulemaan. Kaikki palaute positiivisesta perusteltuun kriittiseen palautteeseen otetaan ilomielin vastaan.
Hyvää Joulua Tiukka Budjetti -tiimin puolestakin!
Uuden sukupolven matkailuohjelma: Tiukka Budjetti
2
1550
Vastaukset
- koukussa matkailuun
Täytyy tunnustaa että piti oikein kaksi kertaa katsoa elokuva ennen kuin löysin sen löyhän punaisen langan elokuvasta.
Sen jälkeen elokuva olikin mukavaa katseltavaa, lukuunottamatta sitä kameran hirivittävää tärinää ja vähän töksähteleviä juontoja.
Innolla odotellaan kakkososaa, joka kuulostaa ainakin paikkojen osalta mielenkiintoiselta :)
Onnea ja menestystä teille vuodelle 2009! - 8888111
kaikki negatiiviset kommentit poistetaan se on jo merkki lapsellisuudesta.olette kovin nuoria ja kokemattomia VIELLÄ ....en sanois ettekö voisi kehittyä kun näette vähän enemmän maailmaa ja kasvatte isommiksi! hyvää sueuraava reissua =) ps. ei tästä tarvitse suuttua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831519Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671315Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2081281Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2301265Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121080Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041029Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134989Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65943- 88913
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123828