Joillakin finneillä on vain katkeruus kielenpäällä.No etteköhän te pärjää siinnä akkojen kannossa ,joten panostakaa siihen suomipoika. Parhaat pelaa meillä.
Loistava sarja
6
1154
Vastaukset
- -sture-
Ns. "elitserien" olis pitänyt vaihtaa nimensä jo aikoja sitten, ainoat eliitit jotka siellä pelaa on suureltaosin suomalaisia.. he hee. Eli elitsreien ei olisi mitään ilman meikäläisiä, muutamaa ruotsalaista lukuunottamatta! Syökää vähemmän surströmminkiä..
- <<<<
BOTKYRKA
AIK TUKHOLMA
AIK TUKHOLMA
SÖDERTÄLJE SK
SÖDERTÄLJE SK
MARIESTAD BOIS
MARIESTAD BOIS
AIK TUKHOLMA
MARIESTAD BOIS
MORA IK
MORA IK
TIMRÄ
TIMRÄ
MORA IK
LEKSANDS IF
LEKSANDS IF
LEKSANDS IF
HV-71
HV-71
HV-71
SÖDERTÄLJE SK - Näe o
<<<< kirjoitti:
BOTKYRKA
AIK TUKHOLMA
AIK TUKHOLMA
SÖDERTÄLJE SK
SÖDERTÄLJE SK
MARIESTAD BOIS
MARIESTAD BOIS
AIK TUKHOLMA
MARIESTAD BOIS
MORA IK
MORA IK
TIMRÄ
TIMRÄ
MORA IK
LEKSANDS IF
LEKSANDS IF
LEKSANDS IF
HV-71
HV-71
HV-71
SÖDERTÄLJE SKEuroopan toiseksi paras venäjän KHL:n jälkeen.
Miksi muuten Janne Niskala olisi valinnut Elitserienin Sm-liigan sijasta? Niin ja Niskalahan yrittää NHL:ään joten raha ei ole pääsyy.Ei taida Ruotsalaisia vain kiinnostaa nämä turhat Euro cup pelit. - Pera
Eiköhän ne parhaat ruotsalaiset ole NHL:n puolella viemässä mm. stanley cupit kotiin jne.
Eiks Suomi voittanu MM-kisatki ainoastaan sillo ku ei ollut NHL-pelaajia mukana ratkaisemassa :D - <<<<<
Pera kirjoitti:
Eiköhän ne parhaat ruotsalaiset ole NHL:n puolella viemässä mm. stanley cupit kotiin jne.
Eiks Suomi voittanu MM-kisatki ainoastaan sillo ku ei ollut NHL-pelaajia mukana ratkaisemassa :DOLISI NASTAA SEURATA KIEKKOA JOSKUS ELITSERIENISSÄ < VÄSTRÄ FRÖLUNDA. HV-71. SÖDERTÄLJE SK. FÄRJESTADS BK. BRYNÄS IF. VÄSTRA FRÖLUNDA. FRÖLUNDA INDIANS. BRYNÄS IF. DJURGARDEN. VÄSTRÄ FRÖLUNDA.MODO JA AIK SKALFTEÄ < JA SITTEN LENTÄÄ 7 KERTAA RUOTSIIN JA MENNÄ LAIVALLA 19 KERTAA JA JOSKUS SITTEN SIIPAN KANSSA MENISIMME YHDISTETYLLÄ< SHOPPAILU LOMA KIHLJAIS PELIN SEURAUS MATKALLA ENSIN TUKHOLMAAN JA SIELTÄ JUNALLA GÖTEBORGIIN < TÄLLÄ OLISI 1500 2500-3500 EURON KETTUTURKKI. PUNAISET SAAPPAAT. HAME JA SITTEN VAALEAT KIHARAT JA MULLA SITTEN FRÖLUNDAN FANIPAITA NUMERO 27 PÄÄLLÄ
- hurris
Tältä se hurrin katkeruus näyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olette jos tosi kaunis nainen
on ollut tosi pitkään siis vuosia vuosia yksin eikä edes oikein tahdo päästää ketään miestä lähelleen niin mistä johtuu?3146097Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S201643Onko sinulla mies vähän ristiriitaiset fiilikset?
Kenties johtuen käyttäytymisestäni. Et oikein tiedä mitä tehdä vaikka tavallaan tiedätkin. Sellaista se on. Mieti nyt si1031390Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3771331Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll711251terveyskeskuksen palvelut
olimme kyläilemässä perheeni kanssa kun tytär 15v alkoi valittamaan kovaa vatsakipua, omasoten kautta saimme ohjeita ja231205Sunnuntai kyssäri
Millä tavoin hän erityinen? Onko hän erityinen vain sinun silmissä, vai huomaako myös muut hänen erilaisuutensa?77112613.08 ja pyörit
mielessäni. En lepoa saa. Suljen silmäni ja näen kasvosi edessäni, olemuksesi joka on minulle universumin kauneinta valo651081Aamuyön tunnustus
Nainen kyllä sä tiedät miten asiat on. Älä pelkää, älä pakene Se olen vain minä.50957Nainen, nyt ei ole enää mitään sanottavaa
Ei kirjoitettavaa tämän jälkeen. Kaikki on oikeastaan nyt jotenkin käsitelty ja jatkossa käsittelen asiat muualla. Palst85893