Suomalaisten inho rasismia kohtaan kasvaa

satoja tutkintapyyntöjä

PeruSSisulaisten kunnallisvaalien siivittämä lisääntynyt aktiivisuus alkaa kääntyä itseään vastaan. Suomalainen ei olekaan rasisti. Raaka rasismi herättää suomalaisissa suurta inhon tunnetta. Se näkyy satoina poliisille jätettyinä tutkintapyyntöinä. PeruSSisulaiset ovat kohta helisemässä kunhan poliisi ehtii tutkimaan.

http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?j=768924

”… Rasistisesta nettikirjoittelusta satoja tutkintapyyntöjä
Internetissä vilkastunut keskustelu maahanmuuttajista on synnyttänyt ennennäkemättömän tutkintapyyntötulvan poliisille.


"Poliisi saa satoja ilmoituksia ihmisoikeuksien polkemisesta tai kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Työmäärä on lisääntynyt", tutkinnanjohtaja Vesa Hietala Helsingin poliisista kertoo.

Myös Julkisen sanan neuvostoon (JSN) tulee koko ajan entistä enemmän kanteluja maahanmuuttajiiin liittyvistä asioista.

"Se kertoo pinnan alla kuplivasta maahanmuuttokeskustelusta. Kanteluiden joukossa on tekaistujakin juttuja tai sellaisia, joiden tekemiseen ei ole asianosaisen lupaa. Käsittelyyn ei välttämättä oteta enemmän, mutta sisään tulevien kanteluiden määrä on lisääntymään päin", JSN:n puheenjohtaja Pekka Hyvärinen sanoo…”

38

870

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäkin laitoin, kannattaa varoa jos viittaat minun syntyperään, ei ainakaan omasta Ip osoitteesta, kirjaston kone on järkevämpi.

      • jotta rasisteja

        kohtaan ei voi olla rasistinen, vaan vain kriittinen!


      • kuiskaa

      • jotta rasisteja kirjoitti:

        kohtaan ei voi olla rasistinen, vaan vain kriittinen!

        haukut rasistiksi, se muuttuu rasistiseksi jos viittaat samalla kansallisuuteen,
        etnisyyteen, alkuperään, uskontoon, ulkonäköön, kieleen, seksuaaliseen suuntautumiseen jne.
        Havainnollistan Flaami, ei ole rasistinen, kierosilmäinen ei ole rasistinen,
        Kierosilmäinen flaami on jo rasistinen, myös Flaamilais tai Belgialaisrasisti on rasistinen, myös jos sanoo suomalaisrasisti on rasistinen pelkkä rasisti ei ole rasistinen ja pelkästään suomalainen ei ole rasistinen.
        Rasistiksi haukkumisen kansa, pitää olla varovainen, jotkut herkät ihmiset voi kokea sen loukkaavasti, saatavat nosta kunnianloukkauskanne.
        Tietysti nyt kun tuo rasisti termi on kärsinyt aikamoisen inflaatio se kuormittaa poliisi ja oikeuslaitos, lohdutukseksi voin sanoa että työ on taatusti kotimainen ja ehkä ne työttömät poliisit työllistyvät, tätä se tarkoittaa siirtymistä palveluyhteyskunnaksi.


      • apartheidia raaempaa
        wonterghem kirjoitti:

        haukut rasistiksi, se muuttuu rasistiseksi jos viittaat samalla kansallisuuteen,
        etnisyyteen, alkuperään, uskontoon, ulkonäköön, kieleen, seksuaaliseen suuntautumiseen jne.
        Havainnollistan Flaami, ei ole rasistinen, kierosilmäinen ei ole rasistinen,
        Kierosilmäinen flaami on jo rasistinen, myös Flaamilais tai Belgialaisrasisti on rasistinen, myös jos sanoo suomalaisrasisti on rasistinen pelkkä rasisti ei ole rasistinen ja pelkästään suomalainen ei ole rasistinen.
        Rasistiksi haukkumisen kansa, pitää olla varovainen, jotkut herkät ihmiset voi kokea sen loukkaavasti, saatavat nosta kunnianloukkauskanne.
        Tietysti nyt kun tuo rasisti termi on kärsinyt aikamoisen inflaatio se kuormittaa poliisi ja oikeuslaitos, lohdutukseksi voin sanoa että työ on taatusti kotimainen ja ehkä ne työttömät poliisit työllistyvät, tätä se tarkoittaa siirtymistä palveluyhteyskunnaksi.

        Selvät rasistiset rikokset erottuvat Hyvärisen mukaan kanteluista selvästi. Nettipuheen raakuus hämmästyttää.
        "Olin apartheidin aikana Etelä-Afrikassa toimittajana, enkä sielläkään törmännyt sellaiseen kielenkäyttöön."
        -------------

        Joten ei kannata opettaa sormi pystyssä mikä on rasismia ja mikä ei, vaikka olisikin onnistunut pysyttelemään laillisuuden rajoissa omassa rasismin lietsonnassaan.


      • apartheidia raaempaa kirjoitti:

        Selvät rasistiset rikokset erottuvat Hyvärisen mukaan kanteluista selvästi. Nettipuheen raakuus hämmästyttää.
        "Olin apartheidin aikana Etelä-Afrikassa toimittajana, enkä sielläkään törmännyt sellaiseen kielenkäyttöön."
        -------------

        Joten ei kannata opettaa sormi pystyssä mikä on rasismia ja mikä ei, vaikka olisikin onnistunut pysyttelemään laillisuuden rajoissa omassa rasismin lietsonnassaan.

        Eihän Etelä-Afrikassa on koskaan ollut rasismi, se oli apartheid, eli sama mitä nyt Euroopassa harrastetaan ja kutsutaan suvaitsevaisuudeksi.


    • poliisilla

      olevan tärkeämpääkin tekemistä.

      • jos ei tutkita

        Unioni ja yk antoi huomautuksen rasismista,olisiko nyt niin että kokeilaan tekeekö suomi asiankanssa jotain,seuraava vaihe voi olla jo pakotteet


    • näen lähes

      päivittäin afrikkalaisia ostoskeskuksissa ja väistän heidät. Olenko rasisti, koska pelkään heitä ? Joudunko syytteeseen ?

      • minä suinkaan

      • Suomen inhotuin
        minä suinkaan kirjoitti:

        amerikkalaisia pelkää. Luepas tarkemmin. Rakastan jenkkejä ja Natoa. Siis turvallisuutta.

        poliitikko?
        Rasistit saattavat linnoittua hänen siipiensä suojaan lisääntyvässä määrin, mutta kunnon kansalaiset tuomitsevat ihmisvihan kautta maan.


      • sanavapaus :

      • Soini
        Suomen inhotuin kirjoitti:

        poliitikko?
        Rasistit saattavat linnoittua hänen siipiensä suojaan lisääntyvässä määrin, mutta kunnon kansalaiset tuomitsevat ihmisvihan kautta maan.

        nyt tähän amerikkalaisuuteen tuli mukaan. Et kai vaan soittele samaa levyä koko illan.


      • Espoossa.,.,

      • en edelleenkään

      • "rähinäherra"
        en edelleenkään kirjoitti:

        tiedä, mikä Soinin osuus on.

        ovat saman valtuustoryhmän jäseniä (olleet jo pitkään) ja ovat edelleen. Soini auttoi äänillään Espoossa Bymanin taas läpi. PeruSS on muutenkin tehnyt liukuhihnalta tutkimuspyyntöjä, kanteluita ja rikosilmoituksia kautta maan. PeruSS ei siedä minkäänlaista itseensä kohdistuvaa kriittistä keskustelua? -Sehän nähtiin jo MTV:n suuressa vaalikeskustelussa, kun Soini raivostui täysin, kun maahanmuutosta kyseltiin "väärällä nuotilla".


      • on meillä
        "rähinäherra" kirjoitti:

        ovat saman valtuustoryhmän jäseniä (olleet jo pitkään) ja ovat edelleen. Soini auttoi äänillään Espoossa Bymanin taas läpi. PeruSS on muutenkin tehnyt liukuhihnalta tutkimuspyyntöjä, kanteluita ja rikosilmoituksia kautta maan. PeruSS ei siedä minkäänlaista itseensä kohdistuvaa kriittistä keskustelua? -Sehän nähtiin jo MTV:n suuressa vaalikeskustelussa, kun Soini raivostui täysin, kun maahanmuutosta kyseltiin "väärällä nuotilla".

        perussuomalainen puolue. Ainoa, joka pyrkii huolehtimaan oman maan kansalaisten eduista rasismia vastaan, jota rkp ja viherpunikit harjoittavat.


      • lääkkeesi?
        on meillä kirjoitti:

        perussuomalainen puolue. Ainoa, joka pyrkii huolehtimaan oman maan kansalaisten eduista rasismia vastaan, jota rkp ja viherpunikit harjoittavat.

        -että jaksat jauhaa tuota jokapäiväistä valhemantraasi taas huomenna?


      • mikähän
        lääkkeesi? kirjoitti:

        -että jaksat jauhaa tuota jokapäiväistä valhemantraasi taas huomenna?

        ei pitänyt paikkaansa ?


      • lääkityksen
        lääkkeesi? kirjoitti:

        -että jaksat jauhaa tuota jokapäiväistä valhemantraasi taas huomenna?

        sekakäyttäjä ja muutenkin RKP = rasistipuolueen jäsen, että "lookista" jatkumoa, roikkumista, asiatonta kommenttia pukkaa sinulta.


      • orkut,.,.
        lääkityksen kirjoitti:

        sekakäyttäjä ja muutenkin RKP = rasistipuolueen jäsen, että "lookista" jatkumoa, roikkumista, asiatonta kommenttia pukkaa sinulta.

        ilmeisesti aina kun lausuvat esim: "rkp, thors, viherpiipertäjät, viherpunikit, pakkoruotsi, maahanmuuttajat".
        Eikö välillä kannattaisi opetella muitakin sanoja, vaikka äidin opastuksella?


      • mutta kauhea
        orkut,.,. kirjoitti:

        ilmeisesti aina kun lausuvat esim: "rkp, thors, viherpiipertäjät, viherpunikit, pakkoruotsi, maahanmuuttajat".
        Eikö välillä kannattaisi opetella muitakin sanoja, vaikka äidin opastuksella?

        paniikki näkyy teikäläisten teksteissä. Eikä syyttä. Perussuomalaiset ovat nousemassa seuraavissa vaaleissa maamme neljänneksi suurimmaksi puolueeksi ja tulevat puolustamaan suomalaisten oikeuksia jäntevästi rkpn ja vihreiden holtittomia touhuja vastaan. Pahin epäkohta tällähetkellä suomalaisuutta vastaan on holtiton maahanmuuttopolitiikka.


      • matkii...
        mutta kauhea kirjoitti:

        paniikki näkyy teikäläisten teksteissä. Eikä syyttä. Perussuomalaiset ovat nousemassa seuraavissa vaaleissa maamme neljänneksi suurimmaksi puolueeksi ja tulevat puolustamaan suomalaisten oikeuksia jäntevästi rkpn ja vihreiden holtittomia touhuja vastaan. Pahin epäkohta tällähetkellä suomalaisuutta vastaan on holtiton maahanmuuttopolitiikka.

        vanhaa johtajaa?

        http://www.youtube.com/watch?v=U1-gsfNnEPA&feature=related


      • on laskusuuntainen
        mutta kauhea kirjoitti:

        paniikki näkyy teikäläisten teksteissä. Eikä syyttä. Perussuomalaiset ovat nousemassa seuraavissa vaaleissa maamme neljänneksi suurimmaksi puolueeksi ja tulevat puolustamaan suomalaisten oikeuksia jäntevästi rkpn ja vihreiden holtittomia touhuja vastaan. Pahin epäkohta tällähetkellä suomalaisuutta vastaan on holtiton maahanmuuttopolitiikka.

        Minä povaan persuille murska tappiota eu vaaleissa,syyt siihen ovat rasisminvastaisen ajattelutavan lisääntyminen ja soinin venkoilut


    • tärkeä muistaa
      • et ole

        seurannut poliittista toimintaa, voin kertoa, että jokaisella puolueella on johtaja.


      • oikein.,.,

      • puoluejohtaja

      • tynnyrissä?
        puoluejohtaja kirjoitti:

        mielestäsi on oikea vihasi kohde. No, en vain tiedä edelleenkään, miten perussuomalaisten johtaja liittyy tähän joukkoon.

        Soini imuroi sisulaiset, iikollit, asehullut, äärirasistit, politiikan kiertolaiset jne. peruSS:ään. Soini siis natsitti puolueen tietoisesti. Sekö todellakin oli PS-puolueen perustamisen alkuperäinen tarkoitus?


      • ei tämäkään

      • mutta eihän
        tynnyrissä? kirjoitti:

        Soini imuroi sisulaiset, iikollit, asehullut, äärirasistit, politiikan kiertolaiset jne. peruSS:ään. Soini siis natsitti puolueen tietoisesti. Sekö todellakin oli PS-puolueen perustamisen alkuperäinen tarkoitus?

        tämän kaltaisiakaan viisuja saanut soittaa jokin aika siten. Olikohan sekin rasismia. Ellemme olisi osanneet puolustaa itseämme, ei meitä enää olisi. Siis suomalaisia.

        http://www.youtube.com/watch?v=2nPIeoeWmKk


    • rasismi on...
      • sait tuostakin rasismi, mielenosoitus oli japanilaisautojen puolesta eikä vastaan.
        Venäläiset hakkasivat toiset venäläiset.
        Ottaisitko selvä mitä termi tarkoittaa, racism sivistyssanakirjasta saattaa olla apu.


      • venäläisvihaa
        wonterghem kirjoitti:

        sait tuostakin rasismi, mielenosoitus oli japanilaisautojen puolesta eikä vastaan.
        Venäläiset hakkasivat toiset venäläiset.
        Ottaisitko selvä mitä termi tarkoittaa, racism sivistyssanakirjasta saattaa olla apu.

        Kaikki venäläisvihaa lietsovat kirjoituksesi on otettu talteen.


      • venäläisvihaa kirjoitti:

        Kaikki venäläisvihaa lietsovat kirjoituksesi on otettu talteen.

        sinulla ei ole ollut mitään tekemistä.


    • Opuksen valvova silmä
    • rasisteja :

      ja mitä lie "turvapaikka" shoppailijoita tähän maahan täysin hallitsemattomasti

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1852
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1308
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      644
    Aihe