Ja tiedoksi tälle paskanjoulun toivottelijalle: Minulla oli toivotuksestasi huolimatta hyvä joulu.
""Devoitille
Kirjoittanut: Rupinen sammakko 25.12.2008 klo 14.59
Paskaa joulua vain sinulle. :)""
Tämä joulu on vl-vinkkelistä katsoen kiusallinen. Jeesus varastaa väkisinkin pääroolin juhlassa. Toivottavasti joulunne oli hyvin materialistinen Ruhtinas Tavaran, palvonta juhla, että se seimenlapsi unohtuikin sinne seimeensä. tietenkin muistitte joulupukkeilla lapsillenne, etteivät he Jeesuksen perään kysele?
Liian Kristuskeskeistä tämä joulu ;)
5
222
Vastaukset
- Ei nimi lainkaan
Kannattaa hieman opiskella kielioppia.
Espoon tapahtumat muuttivat suomen kielen kieliopin siltä osin. Siellähän luettiin 17 kohtainen syytelista, jonka keskeinen teema oli: Liika Kristuskeskeisyys.
...palattas mieluummin takasin siihen vanhaan pakanalliseen keskitalvenjuhlaan sit...:O
Oliko kysymyksesi vitsi?
""palattas mieluummin takasin siihen vanhaan pakanalliseen keskitalvenjuhlaan sit...:O""Joulu on täysin pakanallinen juhla, joka pohjaa roomalaisten saturnalia juhlaan.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Saturnalia
Jouluna esiintyy myös puun palvontaa. Oletko huomannut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693