Efexorit unohtuivat kotiin

Efexorit unohtuivat kun lähdin joulunviettoon, ensimmäistä kertaa minäkin nyt sitten koen millaisia ovat tämän lääkkeen vieroitusoireet. Hirveitä. 3 päivää ilman ja nyt huimaa hirveästi, hikoiluttaa, ahdistaa ja suorastaan itkettää. Masentuneenakaan en ollut näin masentunut. Onneksi tämä ei sentään aattona alkanut tai olisi ollut kyllä karmea joulu. Tahdon antaa lahjan kaikille foorumilaisille ensi jouluksi, välttäkää tätä hirveää ainetta :(
2316
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Mulla ne toimii, liian iso annostus tekee mustelmia ja yöhikoilua. Annoksen lasku auttoi... Mutta eipä auta enää citalotkaan. Mieluummin hikoilen ja oon mustelmilla kun itken ja mietin itsemurhaa siinä pelossa että vielä sen toteuttaisin. Vain otettu lääke auttaa! Ei niitä huvikseen määrätä. Jos lääke ei auta pitää sanoa siitä hoitavalle lääkärille. Paikalleen surkuttelemaan jääminen ei auta. Kuten tarinassa missä ihminen ja hiiri laitetaan labyrinttiin jossa on kolme ovea. Molemmat löytävät ensimmäiselle ovelle ja oven takana on kakku. Tämä koe toistetaan molemmille muutaman kerran. Kunnes kakku siirretään toisen oven taakse. Mitä tekee ihminen? Hiiri haistaa ja toteaa että pitää lähteä etsimään kakkua muualta labyrintista ja käy toimeen. Ihminen lysähtää ovelle ja luovuttaa, eikä edes yritä...

Äänestä

Minulla tuli lääkkeen vaihto ja lääkäri sanoi että pidä viikon paussi ennen kuin aloitat uuden lääkkeen. Siitä alkoi melkoinen kauhujen yö sarja. Silmät kun laittoi kiinni niin sängyn reunat alkoi tärähtelemään käsiä ilmestyi joka puolelta minä taistelin niitä vastaan ja välillä nousin pois sängystä ja ymmärsin että tämä ei ole totta. Taas uudelleen nukkumaan ja sama jatkui, sänky huojui näitten hyökkääjien voimasta. Seuraavalla lääkäri käynnilläni kerroin näistä tapahtumista ja hän totesi että olen hyvin kestänyt ne. Ei ollut masentuneelle miellyttävä kokeilu.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


jo oli joulu kirjoitti:

Efexorit unohtuivat kun lähdin joulunviettoon, ensimmäistä kertaa minäkin nyt sitten koen millaisia ovat tämän lääkkeen vieroitusoireet. Hirveitä. 3 päivää ilman ja nyt huimaa hirveästi, hikoiluttaa, ahdistaa ja suorastaan itkettää. Masentuneenakaan en ollut näin masentunut. Onneksi tämä ei sentään aattona alkanut tai olisi ollut kyllä karmea joulu. Tahdon antaa lahjan kaikille foorumilaisille ensi jouluksi, välttäkää tätä hirveää ainetta :(

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu