Laittaisin heti nimeni siihen. Täällä on nyt jo kuulunut useamman viikon ajan pommien paukuttelua.Eikös siihenkin ole tarkoin määrätyt ajat? Ja alaikäisten käsiin niitä ei saisi luovuttaa ja nehän juuri niitä ampuu täysin muista piittaamatta kaljapullo toisessa kädessä. Tästä on niin paljon harmia että jotain tarttis tehdä ja pian ja huom. en ole ns "viherpiipertäjä"
Vastaukset 11
- ehkä tänäkin
Katso sieltä adressit nettisivuilta josko löytyisi. Vinkkaa tännekin niin laitetaan porukalla nimeä listaan.
- Auttamaan....
Nimensä on kirjottanut rapet 300 ihmistä, ja sillä ei pitkälle mennä! :D:DD:D
- auttamaan
Kunhan nimiä alkaa tulemaan.
- ....
Joka vuosihan toi sama typerä adressi on. Pöljätkin tajuaa ettei millään nettiadressilla mitään kielletä.
- mutta nipottaja
Siinä taas yksi nipottaja. Vain nipottaja jaksaa nipottaa jos joskus kuuluu pamauksia. Eikä tulitteita ole vielä edes myynnissä, pään sisällä sulla taitaa paukkua.
"Tästä on niin paljon harmia" hahahaha, mistä näitä sikiää. - Susannesienesi
Ja haha sulle vaan´.....Miettisit nyt edes vähän....Vai et alaikäset on amppunu rakaettaja aikasemmin et ei olis saanu mietis nyt vähän ja muka kaljapullo kädessä ja hah olen ite 13 ja mä nyt tiedän pikkasen enemmän tästä et huhuh mikä puhuja sielki on paraskin puhuja!!!!!Taidat ite tehä niin koska en oo nähny kenenkään niin tekevän....ite räjäyttelet niitä paukkujas omassa olohuoneessa ja molemmissa käsissä kaljapullot ja perävaan paukkuuu....Taitaa olla niin et Sun peräs se siel paukkuu ku kuulet jotain ja molemmissa käsissä kaljapullot....Ihan turha tänne on tulla aukoon päätään miettisit edes vähäsen niillä sun aivoillas jos sulla on ne!!!!!!Mee mualle valittaa mut ÄLÄ tuu enää tänne valitaaa
- erkki50v
Voi jumalauta teidän kanssa. TÄMÄ JUHLA ON VAIN KERRAN VUODESSA! HERÄTKÄÄ SAATANA! Kielletään samantien autot. Eläimille myydään rauhoittavia lääkkeitä ym. etteivät ne stressaisi. Ja vanhukset voivat napsia ihan samoja tabuja. Kuolevat muutenkin piakkoin.
Alkaa mennä niin vitusti hermo tähän "yhyy kielletään raketit kun viidestä miljoonasta vajaa 40 saa silmävammoja." SE EI JOHDU RAKETEISTA, VAAN HUOLIMATTOMASTA KÄYTTÄMISESTÄ!- ilotulitefriikki
oon samaa mieltä erkin kaa
- Ämiiaa
Ja NyT hEtI!!!!!
- lollollollololol0l
Muutama sata ihmistä ei riitä estämään rakettien ja muiden pommien pamauttelua kerran vuodessa joten tuhlaatte aikaanne! Voisitte käyttää senkin ajan rakettien ostamiseen ja viettää onnelisen uuden vuoden.
HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE!!!!(PAITSI NIPOTTAJILLE)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.1961127- 80737
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48702- 81591
Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä43586Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va176553- 39549
Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan41547- 23543
- 46540
- 106540
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja289509Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64499Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U47494Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko46485Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27473Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.91446Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.29442- 21432
Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80425