My story

Kirjoitan sanattomasta rakkaudesta
sellaisesta
joka leijuu kuin tomu yllä
näkymättömänä.

Tiedät että se on osa ilmaa
sitä jota hengität
sitä joka ympäröi koskettamatta
mutta on osa jokapäiväistä leipää.

Kun käperryt vuoteeseen yksin
ja jokainen solu huutaa kosketusta
silloin tunnistat
mitä on vaienneen rakkauden ääni.

Suolaista ja makeaa
koosteita tuhansista kohtaloista
ihon hiljaista väreilyä vartalolla

se kaikki, kaikki
on synnytetty Afroditen kyynelistä
onnen, ilon
kuohahtelevassa aallokossa.

24

496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • runo64-1

      ...niin painavana päällesi laskeutuu
      ja eikä rakasta
      vaan luo kaipauksen odottavalle iholle
      täyttymättömälle rakkaudelle
      jota rakkauden jumalatar sinussa...uinuu?

      nyt pitää ensiksi todeta maailmojen kirjojen
      sekaisin olevan-näin aikasten!!!
      vahvaa tekstiä sen surullisuuden säikeistä
      huolimatta.

      kaunista mutta ainahan se on mitä luot
      runomerien majakan opastava tuikku!!!
      hyvä upea linda!!!

      • lindalinda1

        sairaana nousin aamulla yskimään ja juomaan, ja
        runo synnytti itse itsensä - sanat vain putoili-
        vat ruudulle juurikaan ajattelematta. Ehkä hiukan
        matalapaineessa, kun lämpöä oli.
        Mutta hyvin usein nousen kyllä 4-5:n aikoihin,
        ainakin arkisin. Poikkeus kyllä siinäkin mieles-
        sä, että olin koneella siihen aikaan. Menin kyllä
        takaisin nukkumaan ja nukuin lähes puolille päi-
        vin.

        Sinun sanasi, tiedät mitkä - ne lämmittää aina
        yhtä paljon.

        Kiitos Jouni !


    • Toi melkein

      Retkun tarina.
      Hyvää jatkoa lindalinda

      • lindalinda1

        että löytyy yhtymäkohtia.

        Kiitos Sinulle ja paljon onnea tulevalle vuodel-
        lesi, tuokoon se rakkautta elämääsi.


    • tomppa2006

      ...paljon hyvyyttä, suurta tunnetta ja kauneutta...

      Tapaninpäivän aamuun oikein hieno runo lukea ja paljon sain ajatuksia. Lukunautinnosta kiittäen.

      • lindalinda1

        olet sanonut joskus ennenkin joistain runostani,
        että olet saanut niistä ajatuksia - ehkäpä tule-
        viin runoihisi tai sitten jotain muuta. Minua se
        miellyttää kovin, niin kuin koko palautteesikin.

        Nöyränä Sinua kiitän.
        Ja jos et ole ollut vielä Tapaninpäivän ajelulla,
        olisikohan jo aika =) Minä hoitelen flunssaani,
        enkä lähde mihinkään.


    • padme_amidala

      ..asentoon ryhdistäytyen Linda. Hyvälle taideteokselle kuuluvalla hartaudella. Sanojen mestarina olet tehnyt hyvää työtä, niinkiuin nyt tuo "Afroditen kyynelistä"

      Kiitos hyvästä lukuhetkestä : )

      • lindalinda1

        palautteesi on kuin musiikkia korville, muutenkin
        miellyttävää luettavaa pikkasen kipiänä.
        Ei suinkaan nyt hartaudella sentään, hyvänen aika
        Sun kanssas !

        Taideteokseksi tästä tuskin on, mutta onpahan yk-
        si runo muiden joukossa. Kummallisen helpolla se
        kyllä syntyi, ihmettelin itsekin aamulla sitä.

        Ja kiitos, se kuuluu ehdottomasti Sinulle !


    • ei nimipäivä tänään

      Tää olis kyllä melkein voinut jäädä pöytälaatikkoon,mut sulla tuota intoa riittää pukata näitä Afrodite-runoja!
      Sorry, eihän tätä olis saanut sanoa, mut tää on mun rehellinen mielipide.

      • lindalinda1

        Tapani et sitten liene vainen
        minulle vieras
        mies tahi nainen.

        Kaikkia ei tarvitse miellyttää
        riittää jos yksikin on kommentoinut
        ja sanoo että tykkää
        SinullaKIN on sananvapaus
        etkä sanomatta olla voinut.

        Itse onnekseni päättää saan
        minkä runoni tuon ja minkä en
        laatikon pohjalle jätän aina jotain muhimaan
        pukkaan tulemaan sitten taas
        kun aika otollinen.

        Leppoisaa illan jatkoa joka tapuksessa Sinulle,
        eikä minulta tarvitse anteeksi pyydellä - huihai.

        Kiitos vain, että vaivauduit sanomaan rehellisen
        mielipiteesi olkoon se kirjoitettu sitten minkä
        värisenä hyvänsä =)


    • dolan

      Kun pyhä kohtaa
      arjen

      ja synnyttää
      elämän tarinan.

      • lindalinda1

        vähin sanoin ilmaistu kaikki oleellinen, löysit
        runoni sielun.

        Kiitos !


      • lindalinda1 kirjoitti:

        vähin sanoin ilmaistu kaikki oleellinen, löysit
        runoni sielun.

        Kiitos !

        Ajatuksissani olisi siirtyä
        tämäntapaiseen kommentoimiseen,
        mutta katsotaan nyt ,mitä
        aivolohkot sanoo uusiin aatoksiin.

        Minä Kiitän Sinua ja
        toivon päivääsi hellyyttä.


      • lindalinda1
        dolan kirjoitti:

        Ajatuksissani olisi siirtyä
        tämäntapaiseen kommentoimiseen,
        mutta katsotaan nyt ,mitä
        aivolohkot sanoo uusiin aatoksiin.

        Minä Kiitän Sinua ja
        toivon päivääsi hellyyttä.

        oli todella maukas, kiitos vielä.
        Myös toivotuksista, kun tässä flunssan kourissa
        yritän saada jotain järkevää kirjoitettua.

        Hyvää Joulun jälkeistä aikaa ja runosuonen sykin-
        tää, kun itsellä ei toimi mikään.


      • lindalinda1 kirjoitti:

        oli todella maukas, kiitos vielä.
        Myös toivotuksista, kun tässä flunssan kourissa
        yritän saada jotain järkevää kirjoitettua.

        Hyvää Joulun jälkeistä aikaa ja runosuonen sykin-
        tää, kun itsellä ei toimi mikään.

        Ai kun tuo lämmittää vaivaisen
        aivolohkon luitani pikkulisäkkeillä,
        jotka yrittävät hengittää raikasta
        ilmaa hapettuneeseen mielentilaan.

        Nyt sitten tämä lääkkeeksi että
        naurun että hymyn kera Sinulle
        illan ratoksi,ei kai täälläkään
        aivojen iltakutsuja vietetä,voisi
        vierailijoille tulla kiire
        toisiin ilta jameihin.

        Pistetään tämä ilta linda
        ihan lössiksi ja tyyli
        vapaa ...


    • tiiger-66

      kauniita sanoja on
      kummunnut sielusi merestä
      sairaana ollessa

      lähetän voimahalin
      parantavan*

      tigru vain
      tassutteli,
      kiits* :)

      • lindalinda1

        Kyllä tämä tästä. Onneksi on jouluruokia jäljellä
        vielä, ei tarvitse kokata jos jaksaisikaan.

        Sydänlämpöinen kiitos voimahalista, sanoistasi.
        Taisinkin tarvita juuri niitä.


    • pups

      niin kokonaisvaltainen,
      sen tuntee kaikkialla,
      siitä tulee osa sinua
      ja elämää,
      sitä ei voi edes sanoin kuvailla...
      kovinkaan moni,
      mutta sinä voit:-)
      Hieno runo ja siellä yksi erityisen hieno sana: kyynel:-))))

      • lindalinda1

        se on joskus, vaikkakin tunnevaltaista. Vaikeaa
        on toisinaan saada sovitettua oikeita sanoja ru-
        noon, jos nyt oikeita edes on olemassa.

        Kiitos pehmoinen Sinulle,
        ja parempaa päivää sinne kun itse on pipi.


      • pups
        lindalinda1 kirjoitti:

        se on joskus, vaikkakin tunnevaltaista. Vaikeaa
        on toisinaan saada sovitettua oikeita sanoja ru-
        noon, jos nyt oikeita edes on olemassa.

        Kiitos pehmoinen Sinulle,
        ja parempaa päivää sinne kun itse on pipi.

        pikaista paranemista!


    • Okokaan olemassa.
      Kuiskaahan sydän.
      Huutaahan sielu.
      Paetakseen.
      Käpertyäkseen piiloon.
      Pakoon varjoaan.
      Joka kuitenkin seuraa.
      Rakastuneen varjo.
      Tuskaa huutaa.
      Hiljaa.
      Niin hiljaa.
      Sykkeen vain kuulee.
      Kun koskettaa.

      Kiitos ajatuksiin vievästä runostasi.
      Kiitos kun sain lukea loppuun asti.
      Että en olisi huutanut.
      Kaunista.

      • lindalinda1

        se kiitos kuuluu, siitä että viivähdit runossasni
        ja jätit herkän palautteen.

        Kiitos !


    • 06:)

      ..tomun lailla..
      näkymätön..
      ei..
      aitoa rakkauden..

      en pysty sitä hengittämään..
      tukehdun..
      en kiinni siitä saa..
      jauhoksi häviää..
      yritän..

      en uskalla yksin nukkumaan käydä..
      sanot solut kosketusta huutaa..
      en tunnetta saa..
      en rakkauden ääntä tunnista..
      pelkään..

      tunteita ihon..
      sinun ja minun vartalon..
      suolaista ja makeaa..
      värähtelyt rakastelun..
      kaikki..

      jatkumoa Afdorditen onnenko on..

      • lindalinda1

        ihmettelen, miksi ihmeellä et tee omaa aloitusta
        näistä runoistasi ? Tämäkin on kertakaikkisen
        upeaa luettavaa.

        Silmät ymmyrkäisenä luen ja nöyrästi kiitän !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe