Kirjoitan sanattomasta rakkaudesta
sellaisesta
joka leijuu kuin tomu yllä
näkymättömänä.
Tiedät että se on osa ilmaa
sitä jota hengität
sitä joka ympäröi koskettamatta
mutta on osa jokapäiväistä leipää.
Kun käperryt vuoteeseen yksin
ja jokainen solu huutaa kosketusta
silloin tunnistat
mitä on vaienneen rakkauden ääni.
Suolaista ja makeaa
koosteita tuhansista kohtaloista
ihon hiljaista väreilyä vartalolla
se kaikki, kaikki
on synnytetty Afroditen kyynelistä
onnen, ilon
kuohahtelevassa aallokossa.
My story
24
496
Vastaukset
- runo64-1
...niin painavana päällesi laskeutuu
ja eikä rakasta
vaan luo kaipauksen odottavalle iholle
täyttymättömälle rakkaudelle
jota rakkauden jumalatar sinussa...uinuu?
nyt pitää ensiksi todeta maailmojen kirjojen
sekaisin olevan-näin aikasten!!!
vahvaa tekstiä sen surullisuuden säikeistä
huolimatta.
kaunista mutta ainahan se on mitä luot
runomerien majakan opastava tuikku!!!
hyvä upea linda!!!- lindalinda1
sairaana nousin aamulla yskimään ja juomaan, ja
runo synnytti itse itsensä - sanat vain putoili-
vat ruudulle juurikaan ajattelematta. Ehkä hiukan
matalapaineessa, kun lämpöä oli.
Mutta hyvin usein nousen kyllä 4-5:n aikoihin,
ainakin arkisin. Poikkeus kyllä siinäkin mieles-
sä, että olin koneella siihen aikaan. Menin kyllä
takaisin nukkumaan ja nukuin lähes puolille päi-
vin.
Sinun sanasi, tiedät mitkä - ne lämmittää aina
yhtä paljon.
Kiitos Jouni !
- Toi melkein
Retkun tarina.
Hyvää jatkoa lindalinda- lindalinda1
että löytyy yhtymäkohtia.
Kiitos Sinulle ja paljon onnea tulevalle vuodel-
lesi, tuokoon se rakkautta elämääsi.
- tomppa2006
...paljon hyvyyttä, suurta tunnetta ja kauneutta...
Tapaninpäivän aamuun oikein hieno runo lukea ja paljon sain ajatuksia. Lukunautinnosta kiittäen.- lindalinda1
olet sanonut joskus ennenkin joistain runostani,
että olet saanut niistä ajatuksia - ehkäpä tule-
viin runoihisi tai sitten jotain muuta. Minua se
miellyttää kovin, niin kuin koko palautteesikin.
Nöyränä Sinua kiitän.
Ja jos et ole ollut vielä Tapaninpäivän ajelulla,
olisikohan jo aika =) Minä hoitelen flunssaani,
enkä lähde mihinkään.
- padme_amidala
..asentoon ryhdistäytyen Linda. Hyvälle taideteokselle kuuluvalla hartaudella. Sanojen mestarina olet tehnyt hyvää työtä, niinkiuin nyt tuo "Afroditen kyynelistä"
Kiitos hyvästä lukuhetkestä : )- lindalinda1
palautteesi on kuin musiikkia korville, muutenkin
miellyttävää luettavaa pikkasen kipiänä.
Ei suinkaan nyt hartaudella sentään, hyvänen aika
Sun kanssas !
Taideteokseksi tästä tuskin on, mutta onpahan yk-
si runo muiden joukossa. Kummallisen helpolla se
kyllä syntyi, ihmettelin itsekin aamulla sitä.
Ja kiitos, se kuuluu ehdottomasti Sinulle !
- ei nimipäivä tänään
Tää olis kyllä melkein voinut jäädä pöytälaatikkoon,mut sulla tuota intoa riittää pukata näitä Afrodite-runoja!
Sorry, eihän tätä olis saanut sanoa, mut tää on mun rehellinen mielipide.- lindalinda1
Tapani et sitten liene vainen
minulle vieras
mies tahi nainen.
Kaikkia ei tarvitse miellyttää
riittää jos yksikin on kommentoinut
ja sanoo että tykkää
SinullaKIN on sananvapaus
etkä sanomatta olla voinut.
Itse onnekseni päättää saan
minkä runoni tuon ja minkä en
laatikon pohjalle jätän aina jotain muhimaan
pukkaan tulemaan sitten taas
kun aika otollinen.
Leppoisaa illan jatkoa joka tapuksessa Sinulle,
eikä minulta tarvitse anteeksi pyydellä - huihai.
Kiitos vain, että vaivauduit sanomaan rehellisen
mielipiteesi olkoon se kirjoitettu sitten minkä
värisenä hyvänsä =)
Kun pyhä kohtaa
arjen
ja synnyttää
elämän tarinan.- lindalinda1
vähin sanoin ilmaistu kaikki oleellinen, löysit
runoni sielun.
Kiitos ! lindalinda1 kirjoitti:
vähin sanoin ilmaistu kaikki oleellinen, löysit
runoni sielun.
Kiitos !Ajatuksissani olisi siirtyä
tämäntapaiseen kommentoimiseen,
mutta katsotaan nyt ,mitä
aivolohkot sanoo uusiin aatoksiin.
Minä Kiitän Sinua ja
toivon päivääsi hellyyttä.- lindalinda1
dolan kirjoitti:
Ajatuksissani olisi siirtyä
tämäntapaiseen kommentoimiseen,
mutta katsotaan nyt ,mitä
aivolohkot sanoo uusiin aatoksiin.
Minä Kiitän Sinua ja
toivon päivääsi hellyyttä.oli todella maukas, kiitos vielä.
Myös toivotuksista, kun tässä flunssan kourissa
yritän saada jotain järkevää kirjoitettua.
Hyvää Joulun jälkeistä aikaa ja runosuonen sykin-
tää, kun itsellä ei toimi mikään. lindalinda1 kirjoitti:
oli todella maukas, kiitos vielä.
Myös toivotuksista, kun tässä flunssan kourissa
yritän saada jotain järkevää kirjoitettua.
Hyvää Joulun jälkeistä aikaa ja runosuonen sykin-
tää, kun itsellä ei toimi mikään.Ai kun tuo lämmittää vaivaisen
aivolohkon luitani pikkulisäkkeillä,
jotka yrittävät hengittää raikasta
ilmaa hapettuneeseen mielentilaan.
Nyt sitten tämä lääkkeeksi että
naurun että hymyn kera Sinulle
illan ratoksi,ei kai täälläkään
aivojen iltakutsuja vietetä,voisi
vierailijoille tulla kiire
toisiin ilta jameihin.
Pistetään tämä ilta linda
ihan lössiksi ja tyyli
vapaa ...
- tiiger-66
kauniita sanoja on
kummunnut sielusi merestä
sairaana ollessa
lähetän voimahalin
parantavan*
tigru vain
tassutteli,
kiits* :)- lindalinda1
Kyllä tämä tästä. Onneksi on jouluruokia jäljellä
vielä, ei tarvitse kokata jos jaksaisikaan.
Sydänlämpöinen kiitos voimahalista, sanoistasi.
Taisinkin tarvita juuri niitä.
- pups
niin kokonaisvaltainen,
sen tuntee kaikkialla,
siitä tulee osa sinua
ja elämää,
sitä ei voi edes sanoin kuvailla...
kovinkaan moni,
mutta sinä voit:-)
Hieno runo ja siellä yksi erityisen hieno sana: kyynel:-))))- lindalinda1
se on joskus, vaikkakin tunnevaltaista. Vaikeaa
on toisinaan saada sovitettua oikeita sanoja ru-
noon, jos nyt oikeita edes on olemassa.
Kiitos pehmoinen Sinulle,
ja parempaa päivää sinne kun itse on pipi. - pups
lindalinda1 kirjoitti:
se on joskus, vaikkakin tunnevaltaista. Vaikeaa
on toisinaan saada sovitettua oikeita sanoja ru-
noon, jos nyt oikeita edes on olemassa.
Kiitos pehmoinen Sinulle,
ja parempaa päivää sinne kun itse on pipi.pikaista paranemista!
Okokaan olemassa.
Kuiskaahan sydän.
Huutaahan sielu.
Paetakseen.
Käpertyäkseen piiloon.
Pakoon varjoaan.
Joka kuitenkin seuraa.
Rakastuneen varjo.
Tuskaa huutaa.
Hiljaa.
Niin hiljaa.
Sykkeen vain kuulee.
Kun koskettaa.
Kiitos ajatuksiin vievästä runostasi.
Kiitos kun sain lukea loppuun asti.
Että en olisi huutanut.
Kaunista.- lindalinda1
se kiitos kuuluu, siitä että viivähdit runossasni
ja jätit herkän palautteen.
Kiitos !
- 06:)
..tomun lailla..
näkymätön..
ei..
aitoa rakkauden..
en pysty sitä hengittämään..
tukehdun..
en kiinni siitä saa..
jauhoksi häviää..
yritän..
en uskalla yksin nukkumaan käydä..
sanot solut kosketusta huutaa..
en tunnetta saa..
en rakkauden ääntä tunnista..
pelkään..
tunteita ihon..
sinun ja minun vartalon..
suolaista ja makeaa..
värähtelyt rakastelun..
kaikki..
jatkumoa Afdorditen onnenko on..- lindalinda1
ihmettelen, miksi ihmeellä et tee omaa aloitusta
näistä runoistasi ? Tämäkin on kertakaikkisen
upeaa luettavaa.
Silmät ymmyrkäisenä luen ja nöyrästi kiitän !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592