Kuka maksaa

Mamuttajille

Palkan vai miksi he haluavat mamuja Suomeen?


Mitkä ovat mamuttajan motiivit ?


Siis miksi he tekevät tätä ?

23

399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viestin.....

      -onko tarkoituksenasi vain vierittää palstaa, thäh?

      • Motiivit.

        Miksi mamuja pitää saada Suomeen vain määrällisesti niin paljon kuin mahdollista ?


      • kolmessa ketjussa, miksi?


      • aivopesty...
        Motiivit. kirjoitti:

        Miksi mamuja pitää saada Suomeen vain määrällisesti niin paljon kuin mahdollista ?

        Tuo salaliittoteoria ei ole terveestä päästä.


      • olla kiljupöhnän
        wonterghem kirjoitti:

        kolmessa ketjussa, miksi?

        vuoksi jo papukaijana, joten toistelevat samaa natsihöttöä joka palstalla ja joka välissä?


      • aiheellinen...
        wonterghem kirjoitti:

        kolmessa ketjussa, miksi?

        Avaajan esittämä salaliittoteoria esiintyy täällä peruspalstalla kumman usein.


      • tarvitse päätä
        aivopesty... kirjoitti:

        Tuo salaliittoteoria ei ole terveestä päästä.

        koska aivot olivat ensin Soinilla, nyt ne ovat Halla-aholla. Aina on joku "mestari" joka hoitaa tuon ajatuspuolen, eikä heidän tarvi vaivautua.


      • Kysymykseen.
        aivopesty... kirjoitti:

        Tuo salaliittoteoria ei ole terveestä päästä.

        Äläkä poistu alkuperäisestä aiheesta..


        Miksi Suomi mamuja täyteen ?


      • Ei.
        aiheellinen... kirjoitti:

        Avaajan esittämä salaliittoteoria esiintyy täällä peruspalstalla kumman usein.

        Vain tule


      • vastattu
        Ei. kirjoitti:

        Vain tule

        Ei tulosta - mikään vastaus ei mene perille halla-ahon aivopesun aivoihin sotkeman töhnän vuoksi.


      • Vielä.
        vastattu kirjoitti:

        Ei tulosta - mikään vastaus ei mene perille halla-ahon aivopesun aivoihin sotkeman töhnän vuoksi.

        kerran... miksi Suomi mamuja täyteen ?


      • en tykkää persuista
        Kysymykseen. kirjoitti:

        Äläkä poistu alkuperäisestä aiheesta..


        Miksi Suomi mamuja täyteen ?

        sspersun penikat haluavat namuja tuotavan suomeen,hammaslääkärit kiittävät ja me veronmaksajat kiroamme nämä persujen penikat,näin se menee


      • Suorraa.
        Vielä. kirjoitti:

        kerran... miksi Suomi mamuja täyteen ?

        Kiertelemätöntä vastausta ... miksi Suomi mamuja täyteen ?


      • maahanmuuttajia
        Vielä. kirjoitti:

        kerran... miksi Suomi mamuja täyteen ?

        EU-alueella. Halla-ahon suorittama aivopesu on saanut heikkolahjaisimmat luulemaan että on päinvastoin.


      • oliko tämä sinulle yllätys
        Vielä. kirjoitti:

        kerran... miksi Suomi mamuja täyteen ?

        Me veronmaksajat joudumme tämän älyttömyyden maksamaan kohonneina hammaslääkäri kuluinna


      • Mamuja.
        maahanmuuttajia kirjoitti:

        EU-alueella. Halla-ahon suorittama aivopesu on saanut heikkolahjaisimmat luulemaan että on päinvastoin.

        Täyteen .. tuleeko sitä vastausta ?


      • Kysymykseen. kirjoitti:

        Äläkä poistu alkuperäisestä aiheesta..


        Miksi Suomi mamuja täyteen ?

        Se on imago, se on trendikäistä, se on länsimaista, se on rikastuttava ( ainakin muutamille), se on EU, se erottaa meidät venäjältä.

        Kansan mukaan se on turha, tarpeetonta, vero-eurojen tuhlausta, se edistää rasismi, se luo
        kuilu väestöryhmien välille, sille saadaan maahan takapajuisia tapoja, ja naisten syrjintää kokee uutta tulemista.

        Nämä ovat sellaiset argumentit puolesta ja vastaan jotka tulivat ensimmäisenä mieleen.


      • Vastaus.
        maahanmuuttajia kirjoitti:

        EU-alueella. Halla-ahon suorittama aivopesu on saanut heikkolahjaisimmat luulemaan että on päinvastoin.

        "   Suomessa on vähiten
        Kirjoittanut: maahanmuuttajia 26.12.2008 klo 11.09

           EU-alueella. Halla-ahon suorittama aivopesu on saanut heikkolahjaisimmat luulemaan että on päinvastoin.    "



        Pitäisikö heitä olla eniten ?



        Mitä hyötyä siitä olisi sitten Suomalaisille ?


      • selkokielistää
        Vastaus. kirjoitti:

        "   Suomessa on vähiten
        Kirjoittanut: maahanmuuttajia 26.12.2008 klo 11.09

           EU-alueella. Halla-ahon suorittama aivopesu on saanut heikkolahjaisimmat luulemaan että on päinvastoin.    "



        Pitäisikö heitä olla eniten ?



        Mitä hyötyä siitä olisi sitten Suomalaisille ?

        Vähiten = kaikilla muilla mailla on enemmän (jopa moninkertaisesti enemmän).

        Vapaa liikkuvuus kuuluu länsimaiseen demokratiaan olennaisena osana. On tietysti kansalaisten valittavissa, haluavatko he elää länsimaisessa demokratiassa. Tällä hetkellä ylivoimainen enemmistö suomalaisista haluaa. Ottaako se sinua pattiin? Niele kuitenkin harmisi ja sopeudu enemmistön tahtoon. Vain siten sinusta voi kasvaa kunnon suomalainen.


      • Liikkuvuus
        selkokielistää kirjoitti:

        Vähiten = kaikilla muilla mailla on enemmän (jopa moninkertaisesti enemmän).

        Vapaa liikkuvuus kuuluu länsimaiseen demokratiaan olennaisena osana. On tietysti kansalaisten valittavissa, haluavatko he elää länsimaisessa demokratiassa. Tällä hetkellä ylivoimainen enemmistö suomalaisista haluaa. Ottaako se sinua pattiin? Niele kuitenkin harmisi ja sopeudu enemmistön tahtoon. Vain siten sinusta voi kasvaa kunnon suomalainen.

        Sitä että afrikkalaiset tulee tänne laumoittain ?


        Kerrotko ?


    • Suomalisille.

      Että tämä maa olisi mamuja täynnä ?

      • olisi mamuja...

        "täynnä"? Onhan täällä nytkin ylivoimaisesti vähiten mamuja Euroopassa. Tahdotko todella, että rajat suljettaisiin Pohjois-Korean tapaan?


      • Haittaa.
        olisi mamuja... kirjoitti:

        "täynnä"? Onhan täällä nytkin ylivoimaisesti vähiten mamuja Euroopassa. Tahdotko todella, että rajat suljettaisiin Pohjois-Korean tapaan?

        On että Suomessa on vähiten mamuja..?

        Miksi niitä täytyisi olla enemmän ?

        Mitä hyötyä siitä olisi Suomalaisille ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1244
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1121
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      315
      796
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      43
      682
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe