Kuka kokoomuslainen poliitikko

sanoi?

"Onko poliittinen islam kuitenkaan sen suurempi uhka kuin poliittinen kristinusko, jota esim. Yhdysvaltain uuskonservatiivit viljelevät"?

Kuka oli tämä kokoomuslainen "asiantuntija"?

14

511

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ????????????

      Eipä taida olla on kokoomuslainen, sillä tuohan on ihan järkevää puhetta.

      • sittenkin

        Puhe kuulostaa järkevältä olematta kuitenkaan sitä.
        Puhuja paljastaa täydellisen tietämättömyytensä asiasta josta puhuu.

        Vihje kysymykseen: Hän on kokoomuslainen nainen.


      • sittenkin kirjoitti:

        Puhe kuulostaa järkevältä olematta kuitenkaan sitä.
        Puhuja paljastaa täydellisen tietämättömyytensä asiasta josta puhuu.

        Vihje kysymykseen: Hän on kokoomuslainen nainen.

        Fiksulta, onko hän vapaa ja onko kuva?


      • sitä.
        wonterghem kirjoitti:

        Fiksulta, onko hän vapaa ja onko kuva?

        Ei, hän ei ole vapaa. Hän on sidottu kokoomuslaiseen ideologiaan.

        Ratkaiseva lisävihje: Hän on europarlamentaarikko


      • täytyy olla
        sittenkin kirjoitti:

        Puhe kuulostaa järkevältä olematta kuitenkaan sitä.
        Puhuja paljastaa täydellisen tietämättömyytensä asiasta josta puhuu.

        Vihje kysymykseen: Hän on kokoomuslainen nainen.

        Piia-Noora Kauppi.
        Siltähän tulee solkenaan "järkeviä" kommentteja.
        Kuten esim: "mun lapsesta saa tulla ihan mikä vaan, kunhan ei tule vasemmistolainen".


      • vastaus..
        täytyy olla kirjoitti:

        Piia-Noora Kauppi.
        Siltähän tulee solkenaan "järkeviä" kommentteja.
        Kuten esim: "mun lapsesta saa tulla ihan mikä vaan, kunhan ei tule vasemmistolainen".

        Vastauksesi on oikein.
        On huolestuttavaa, että noinkin merkittävässä asemassa oleva henkilö puhuu asiasta, josta ei oikeasti mitään ymmärrä.
        Kultalusikka suussa syntyneet kokoomuslaiset elävät omaa elämäänsä ja päästelevät suustaan kaikennäköisiä lapsuksia.


    • nyt kuitenkin

      pitää uskonto ja politiikka erossa toisistaan, niinhän sitä joku viisas sanoi ettei pidä yhdistää urheilua ja politiikkaa, mutta käsikädessä kulkevat nämä molemmat, ikävä kyllä.
      Koittaisipa sellainen aika että molemmat hoidettaisiin ilman poliittisia kähmintöjä, asialinjoilla.

      • ...kahta eroteta toisistaan

        Kokoomuslaiset kun duunareita vaalien välillä kovakouraisesti alistavat, niin sitten mennään joka sunnuntai kirkkoon pyytämään syntejä anteeksi.
        Ja papit antavat rikokset anteeksi......


      • onnistu!

        Islam on politiikkaa, ei sitä voi pitää uskonnosta erillään.
        Jos niin kuvittelet, elät omassa fiktiomaailmassasi.


    • totuus vahingossa

      P-N Kauppi ei ylensä älyllä loista, nyt on totuus tullut vahingossa suusta ulos.
      Tai sitten ei ole ollenkaan ymmärtänyt mitä tuli sanottua.
      Varmaan on saanut piiskaa omiltaan.

    • Gonamies

      Erittäin hyvin sanottu. Itseasiassa USA:n kristityt fundamnetalistit ovat suurempi uhka kuin islamisti-hihhulit.

      Islamisti-hihhulit eivät juuri muuta voi kuin pikkut tihutöitä yrittää. Sen sijaan USA:n uskonnollisella oikeistolla on poliittisen vaikuttamisen avulla periaatteessa mahdollisuus vaikka harmageddonin käynnistämiseen. Puheista päätellen heillä saattaa siihen olla jopa haluja.

      Ja motiivikin on sama kuin islamisti-hihhuleilla: "Oikean uskon puolesta kuolleena pääset paratiisiin".

      Uskonnolliset hihhulit ovat aina vaarallisia. Jopa vaarallisempia kuin poliittiset fundamentalistit, joita Kauppi edustaa.

      • Varakorpraali

        "Erittäin hyvin sanottu. Itseasiassa USA:n kristityt fundamnetalistit ovat suurempi uhka kuin islamisti-hihhulit."

        Millä tavalla suurempi uhka, kenelle?

        "Islamisti-hihhulit eivät juuri muuta voi kuin pikkut tihutöitä yrittää."

        Kuten WTC-torneja päin lentäminen, Lontoon ja Madridin pommit, ym. muuta pientä jäynää?

        "Ja motiivikin on sama kuin islamisti-hihhuleilla: "Oikean uskon puolesta kuolleena pääset paratiisiin"."

        Kannattaisikohan vähän perehtyä asioihin, niin ei tulisi nolattua itseään niin helposti?

        "Uskonnolliset hihhulit ovat aina vaarallisia. Jopa vaarallisempia kuin poliittiset fundamentalistit, joita Kauppi edustaa."

        Vaarallisin yhdistelmä on poliittinen ja uskonnollinen fuusio, siinä ei kuvia kumarrella.


      • Gonamies
        Varakorpraali kirjoitti:

        "Erittäin hyvin sanottu. Itseasiassa USA:n kristityt fundamnetalistit ovat suurempi uhka kuin islamisti-hihhulit."

        Millä tavalla suurempi uhka, kenelle?

        "Islamisti-hihhulit eivät juuri muuta voi kuin pikkut tihutöitä yrittää."

        Kuten WTC-torneja päin lentäminen, Lontoon ja Madridin pommit, ym. muuta pientä jäynää?

        "Ja motiivikin on sama kuin islamisti-hihhuleilla: "Oikean uskon puolesta kuolleena pääset paratiisiin"."

        Kannattaisikohan vähän perehtyä asioihin, niin ei tulisi nolattua itseään niin helposti?

        "Uskonnolliset hihhulit ovat aina vaarallisia. Jopa vaarallisempia kuin poliittiset fundamentalistit, joita Kauppi edustaa."

        Vaarallisin yhdistelmä on poliittinen ja uskonnollinen fuusio, siinä ei kuvia kumarrella.

        Ensinnäkin kiinnittäkäämme huomio tuohon viimeiseen lauseeseesi: "Vaarallisin yhdistelmä on poliittinen ja uskonnollinen fuusio, siinä ei kuvia kumarrella."

        Tämä on nimenomaan se uhka, jonka USA:n Raamattuvyöhykkeen kristityt hihhulit realisoivat. Jumalan nimissä Irakin sotaretkeään mainostanut Bush Jr ei ole edes pahin skenaario siitä, mitä voisi tapahtua. Bush lienee kumminkin opportunisti, joka tuskin täysin uskoo itsekään "Jumalalta saatuun tehtävään". Enemmänkin kyseessä lienee retoriikka.

        Jos nyt sitten katsoo, minkälaista vahinkoa tuollakin on saatu aikaiseksi, niin jopa WTC-isku oli todellakin vain pieni tihutyö, Madridin tai Lontoon iskuista puhumattakaan. Kuolonuhrien määrä on valtava, aineelliset tappiot käsittämättömät ja rahalliset kustannukset sellaiset, että jopa USA:n kansantalouden on vaikeaa sitä kestää. "Vääräuskoisille" aiheutuneista vahingoista kristillinen oikeisto ei taida edes pitää lukua, joten ei niistä sen enempää.

        Mutta kuten sanottu, Bush lienee enemmänkin fundamentalisteja hyväksikäyttävä kuin paatunut hihhuli. Ajattelehan mitä tapahtuu, jos valtaan pääsee ihan oikeasti "Jumalan soturi". Se on täysin mahdollista ja siinä hommassa ei sitten olekaan enää järjellä merkitystä. Oikeutus kaikkeen tulee Jumalalta ja jos koko maailma menee, niin kyllähän Jumala omansa paratiisiin noukkii.

        Ero islamilaiseen fundamentalismiin on se, että islamisteilla ei oikeasti ole muskelia muuta kuin pikkuiseen kiukutteluun. USA:n kristillisellä oikeistolla taas on valtaan päästessään muskelia mihin tahansa. Ja se - se on pelottavaa, todella pelottavaa.


      • Varakorpraali
        Gonamies kirjoitti:

        Ensinnäkin kiinnittäkäämme huomio tuohon viimeiseen lauseeseesi: "Vaarallisin yhdistelmä on poliittinen ja uskonnollinen fuusio, siinä ei kuvia kumarrella."

        Tämä on nimenomaan se uhka, jonka USA:n Raamattuvyöhykkeen kristityt hihhulit realisoivat. Jumalan nimissä Irakin sotaretkeään mainostanut Bush Jr ei ole edes pahin skenaario siitä, mitä voisi tapahtua. Bush lienee kumminkin opportunisti, joka tuskin täysin uskoo itsekään "Jumalalta saatuun tehtävään". Enemmänkin kyseessä lienee retoriikka.

        Jos nyt sitten katsoo, minkälaista vahinkoa tuollakin on saatu aikaiseksi, niin jopa WTC-isku oli todellakin vain pieni tihutyö, Madridin tai Lontoon iskuista puhumattakaan. Kuolonuhrien määrä on valtava, aineelliset tappiot käsittämättömät ja rahalliset kustannukset sellaiset, että jopa USA:n kansantalouden on vaikeaa sitä kestää. "Vääräuskoisille" aiheutuneista vahingoista kristillinen oikeisto ei taida edes pitää lukua, joten ei niistä sen enempää.

        Mutta kuten sanottu, Bush lienee enemmänkin fundamentalisteja hyväksikäyttävä kuin paatunut hihhuli. Ajattelehan mitä tapahtuu, jos valtaan pääsee ihan oikeasti "Jumalan soturi". Se on täysin mahdollista ja siinä hommassa ei sitten olekaan enää järjellä merkitystä. Oikeutus kaikkeen tulee Jumalalta ja jos koko maailma menee, niin kyllähän Jumala omansa paratiisiin noukkii.

        Ero islamilaiseen fundamentalismiin on se, että islamisteilla ei oikeasti ole muskelia muuta kuin pikkuiseen kiukutteluun. USA:n kristillisellä oikeistolla taas on valtaan päästessään muskelia mihin tahansa. Ja se - se on pelottavaa, todella pelottavaa.

        "Ero islamilaiseen fundamentalismiin on se, että islamisteilla ei oikeasti ole muskelia muuta kuin pikkuiseen kiukutteluun. USA:n kristillisellä oikeistolla taas on valtaan päästessään muskelia mihin tahansa. Ja se - se on pelottavaa, todella pelottavaa."

        *Jos islamisteilla olisi samalla tavalla muskelia kuin "kristillisellä lännellä", olisi tämä planeetta tuhottu jo kauan aikaa sitten.
        USA:n kristillisellä oikeistolla on sentään jonkinlaista kontrollia, kun taas islamisteilla tarkoitus pyhittää kaikki keinot.


        *Nyrjähtnyt ja vahvasti puolueellinen käsityksesi on vaarallinen, etenkin silloin kun kaltaisillasi on todellista valtaa.
        Valta voi olla muutakin kuin suoraan poliittinen. Esim. Suomessa virkamiesasema on vahva ja kaiken demokratian sääntöjen yläpuolella.
        Esimerkkinä mainittakoon maahanmuuttopolitiikka, jota käytännössä hallitsee sellaiset ihmiset, joiden valtaa ei ole alistettu demokraattiselle prosessille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1244
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1121
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      315
      796
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      43
      682
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe