Lippupalvelu rahastaa!

Dante69

Oletteko huomanneet, että AC/DC lippuja ei voi enää ostaa lippupalvelun verkkosivuilta, vaan ainoastaan soittamalla ryöstöhintaiseen palvelunumeroon! Nettisivuilla lukee "Tilaisuus ei ole enää myynnissä lippupalvelun verkkokaupassa." Itse soitin lippupalveluun tiedustellakseni lippuja, joita ei ollut sillä hetkellä tarjolla, mutta virkailijaneiti sanoi, että kannattaisi soitella päivittäin. Siinähän se lippupalvelu rahaa tienaakin, kun tuhannet ihmiset soittelevat ja kyselevät lippuja!

5

1021

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieti....

Onks sulla kaikki kotona???

• hehehheh

Siis aivan uskomattoman tyhmiä ihmisiä löytyy ja niit on paljon,netissä sen selvimmin just huomaa.

• ettei moni..
        hehehheh kirjoitti:

Siis aivan uskomattoman tyhmiä ihmisiä löytyy ja niit on paljon,netissä sen selvimmin just huomaa.

tee tässä maailmas mitää ilmakseks..

• Rollergirl

Tässähän on varmasti kysymys siitä, että vapautuvia peruutuspaikkoja ei voi enää yrittää metsästää Lippupalvelun verkkosivuilta, vaan pelkästään puhelinpalvelusta. Aina on ennen voinut loppuunvaratuille keikoille ostaa netistä peruutuspaikkoja, mutta ei enää AC/DC:n keikalle, vaan ainut vaihtoehto on soittaa kalliiseen puhelinpalveluun ja tästähän Lippupalvelu tietenkin hyötyy.

• rrvvv

Tosi yliarvostettu koko bändi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1904
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1246
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      52
      1131
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      883
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      42
      837
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe