Iloa itselle vai itselle ja muille.
Ostin tuossa äsken 50 kg riisiä gambialaisperheelle jolla elävät neljä kuukautta.
En aio ampua yhtään rakettia joten säästän 30 eur.eli saman kuin riisisäkki.
Samoin vuohi on saman hintainen.
Tietenkin tuntee itsensä överimmäksi säikyttelemällä KÖYHIÄ naapureita pommeilla.
Poltan pari toissavuodelta jäänyttä sädetikkua ja raapasen pari ylimääräistä tulitikkua ja olen onnellisesti maailman pelastaja,koska otsonikerros voi hyvin köyhyyteni vuoksi.
Raketti vai VUOHI
5
321
Vastaukset
- Sun lahjotuksesi
Ei auta otsonikerrosta mitenkään. Tarvitaan se pari miljoonaa tai yli niitä jotka ei osta raketteja jotta se edes vähän auttaisi. baibai.
- kannatetaan
Siinäpä hyvä kampanja-ajatus. Rakettirahat hyväntekeväisyyteen. Sait juuri yhden mukaan.
- matkustaja
Ihana ajatus. Olen itsekin enemmän muutaman sädetikun kannalla, paketista riittää moneksi vuodeksi. Raketteja kyllä katselen, niitä kuitenkin näkyy. Ilmankin pärjään ihan mainiosti.
Itse en ilmakehää tänä uutena vuotena pelasta kun matkaan jokusen sata kilometriä juhlapaikkaan ja takaisin, junalla kylläkin...- Kierto
Tietenkin kannattaa jonkinverran liikkua,että tulee kierrettyä muutakin kuin tahkoa.
Ilotulitus tosin on niin lyhytaikainen ilo että sen voi jättää väliin.
- ...TUOTTAA...
...PETTYMYS. Mutta kun yksi ihminen jättää raketteja ostamatta niin toinen ostaa ne sijastasi ja et olekaan maailman pelastaja ja kaikkien sankari =P
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241751
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791676Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651353Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3241325Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231308- 431278
- 251225
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611152