miesten posliini

posliini 30M

tuli tässä vain mieleen et kuinka yleistä on ot miehet ovat posliineja alhaalta?? ite olen jo pitänyt posliinin ajo 3v. ja en vois kuvitella enään mitään karvoja, paljo nautinnollisempaa ja mukavaa, vaimoni kans tykkää kovasti et olen posliini ja nauttii suunattomasti antaa suu seksiä kun ei ole turhia karvoja, muuten kyllä olen hyvinkin karvainen mies mut kiitos ei enään karvoja alas=)=)

23

9629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enkä kadu

      kävin nude rannalla ja huomasin että haluan kunnon rusktuksen. Ajoin kaikki pois n 4 v sitten enkä voisi nykyään muutakaan ajatella. Samaa mieltä vaimokin on kun otaa suuhun. farkuissakin on nautinnolisempaa

      • nainen+

        Olen ihan samaa mieltä. On aivan ihanaa kun mies on alhaalta posliini. kauniimpaa ja nautinnollisempaa ainakin naisen näkökulmasta. Ja aika yleistä nykyään on :)


    • 8 vuotta

      Olen pitänyt paikat sileinä 8 vuotta. Syksyllä 2000 olin leikkauksessa, jossa karvat ajeltiin. Huomasin, että paljaana olikin tosi makeeta. Sen jälkeen olen ajellut 2-3 kertaa viikossa.

      • olin viis vuotta

        sitten nielurisaleikkauksessa ja silloin karvat ajeltiin, olen myös huomannut miten kivalta omat munat tuntuvat haaroissa karvattomina roikkuessaan ja miten kiva on harvattomia kiveksiä nuolla, siksi todella suosittelen kavattomuutta kaikille hyväkuntoisille nuorille miehille, kyllä karvaton maistuu parhaalta


    • olen ilman karvoija

      ollut eikä niitä takaisin haluankaan! ( mies 1955 )

      • Anonyymi

        Olen myös nykyään täysin posliini , ja täytyy sanoa että en enää halua karvoja alapäähän. Ajan kaksi kertaa viikossa kaikki kullikarvat niin ei pääse juuri sänkeä kasvamaan. Tuntuu ja näyttää paljon paremmalta kuin on täysin posliini.
        M 62 Ukm 🙂👍


    • Näin se on!

      kuitenkaan kovin yleiseksi miesten karvojen ajelu ei tule,koska antaa tosi naismaisen vaikutelman. Ei suuseksi siitä miksikään muutu vaikka karvoja olisikin. Osaamista kehiin vaan!

      • ....

        Mikäs niitä karvoja imeskellessä :) Tosi nautinnollista ottaa suihin ku jossian vaiheessa tajuaa että on nielaisemassa pari karvaa! Ja sitten yrittää saada kurkunpohjalta pois, ni oksentaa :)

        IHANAA! Karvat kunniaan!

        Karvattomat tosin erikseen ;)


    • Teräskuula

      Surffailin netissä tuossa Jouluna ja tuli semmonen luolamiesolo.

      Olen miettinyt karvojen ajelua alapäästä pidempään ja sitten surffaamisen lopputuloksena kysyin emännältä, että mitenkä jos ajan karvat pois.

      Emäntä totesi ilosta, että aja ihmeessä. Oli vissiin ajatellut minua niin vanhakantaiseksi, ettei aikaisemmin ollut edes ehdottanut.

      Nyt tälläpäivämäärällä karvat on ajettu ja emäntä pääsee testaamaan heti kun on mahdollista.

      Alapäässä tuntuu vähän erikoiselle, voi johtua sen karvatukon pois jynssäämisestä. Toivottavasti iho rauhoituu, ettei mene kikkelin ympäriltä ihan pilkulliseksi.

      Naisilla täytyy olla pieni tupsu, mutta rohkea rokan syö ja munakarvat ajelee.

    • itsekin posliini

      Näkeehän noita, mutta ei kovinkaan usein. Luulen, että posliinin omaavat miehet käyvät muita harvemmin uimahallilla uimassa, sillä kai se kuitenkin ujostuttaa. Serenassa oli kerran useampikin posliini mies ja olivat kylläkin ulkomaalaisia enimmäkseen.

      Ajan itse posliiniksi muutaman kerran vuodessa, etenkin kesän olen posliini ja sattumalta juuri nyt myös, sillä vaimoni alkoikin pitää siitä, että karvoitus on siisti tai kokonaan poissa (näki, mitä siitä seuraa kun ei ajakaan lähes puoleen vuoteen). Harrastan uintiakin, vaikka olisin posliini. Ensimmäisillä kerroilla se oikeasti jännitti aika paljon, mutta ei enää. Eivät muut siitä niin välitä.

      Eli rohkeasti vaan kokeilemaan!

      • eikä mikään jos hävettää

        olla posliini. Kävelen vielä enemmän pää pystyssä. En ymmärrä kuinka voit ajaa vain muutaman kerran vuodessa kun itse ajelen kerran viikossa jos haluan pitää kokoposliinin.


    • pitää olla!

      En aina välttämättä ihan posliiniksi aja mutta sen verran että siisti on ettei pöheikköö löydy. Nykyään alkaa olla tosi yleistä. Omista hyvistä frendeistä varmaan yli puolet ajelee/siistii. Ja tosi homma että gimmat tykkää ottaa poskeen kun ajelee, oppisi vielä deep throatin! ;)

    • minä kans

      8 v. myös harrastettu viidakon raivausta, eli pallit ja varsi sileenä sekä isoa pusikkoa raivattu pienemmäksi ja lyhyemmäksi. Kainalot myös sileänä, niin dödökin toimii, karvojen kera ei toiminut/pitänyt mikään dödö.
      Koko ajeluun en ole alkanut, on sen verran joka paikassa karvaa, vaikka en nyt apinamies olekkaan ja karvankasvu suhkkoht nopeaa laatua.

    • Miehet miehinä :)

      No itse en ihan posliinimiehistä tykkää. Näyttävät vähän liian teinipojilta,
      varsinkin jos on levossa pieni peli.

      Itse tykkään siistitystä, eli sellaisesta että "kassit" on ajeltu ja
      varren juuresta kanssa ja muuten vedetty karvat lyhyeksi ja ehkä vähän
      muotoiltu karva-aluetta.

      Näyttää paljon seksikkäämmältä ja varsinkin miehekkäämmältä, eikä
      mene silti karvat suuhun ;)

    • Hyväkroppanen mies 35v.

      Yli 10v..ollu kokonaan posliini,enkä vois kuvitella yhtään karvoja.Häpykarvat ja pakaravaon vahaan ja ajelen silloin tällöin,eikä enää juuri kasva kuin ohutta karvaa tosi harvassa,joka ei näy ja kasvu vähenee koko ajan ku vahaa.En todellakaa häpeä esim.uimahallissa/kylpylässä vaikka usein tuijotetaan,saa katsoa!En muutenkaa ole kovin karvanen,kainalo,kulmakarvoja ei kasva ja jalat ajelen säännöllisesti.Pääni pidän kaljuna.Toki on myös itsestäni kiihottava olla täysin karvaton,siisti ja puhdas.Mitä naiset on mieltä jos miehellä ei ole periaatteessa kuin silmäripset??

      • Näin hänet

        Näin karvattoman miehen. Ei ollut edes ihmisen näköinen. Saatika miehen. Muistutti elotonta vahanukkea. Oksettavaa! En saattanut katsoa pitkään ja ajatus tuon nulin koskettamisesta sai etovan olon aikaan. Mielestäni lievästi sairasta tuo paljaaksi ajelu - siistimisen vielä ymmärrän. Ja vielä kehutaan ja leuhkitaan sillä poslaroinnilla. Kyllä on ihmiskunnalla pienet murheet. Toista oli sota-aikaan. Ja syöpähoitojen jälkeen karvattomat rukoilee, että kun edes jotain karvoja kasvais. Säälin poslariraukkoja, kun kaikki aika heillä menee karvojen poistoon ja loppu aika sitten karvattomuutensa ihailuun peilistä. Uhgh! Olen totisesti täynnä tätä pöljää vouhotusta - itselleni riittää siistiminen ja sitä pidänkin normaali älyisten touhuna. Posliinivillitys on sairasta ja idiotismia.


      • parrattoman miehen
        Näin hänet kirjoitti:

        Näin karvattoman miehen. Ei ollut edes ihmisen näköinen. Saatika miehen. Muistutti elotonta vahanukkea. Oksettavaa! En saattanut katsoa pitkään ja ajatus tuon nulin koskettamisesta sai etovan olon aikaan. Mielestäni lievästi sairasta tuo paljaaksi ajelu - siistimisen vielä ymmärrän. Ja vielä kehutaan ja leuhkitaan sillä poslaroinnilla. Kyllä on ihmiskunnalla pienet murheet. Toista oli sota-aikaan. Ja syöpähoitojen jälkeen karvattomat rukoilee, että kun edes jotain karvoja kasvais. Säälin poslariraukkoja, kun kaikki aika heillä menee karvojen poistoon ja loppu aika sitten karvattomuutensa ihailuun peilistä. Uhgh! Olen totisesti täynnä tätä pöljää vouhotusta - itselleni riittää siistiminen ja sitä pidänkin normaali älyisten touhuna. Posliinivillitys on sairasta ja idiotismia.

        Näin parrattoman miehen. Ei ollut edes ihmisen näköinen. Saatika miehen. Muistutti elotonta vahanukkea. Oksettavaa! En saattanut katsoa pitkään ja ajatus tuon nulin koskettamisesta sai etovan olon aikaan. Mielestäni lievästi sairasta tuo paljaaksi ajelu - siistimisen vielä ymmärrän. Ja vielä kehutaan ja leuhkitaan sillä parranajelulla. Kyllä on ihmiskunnalla pienet murheet. Toista oli sota-aikaan. Ja syöpähoitojen jälkeen karvattomat rukoilee, että kun edes jotain karvoja kasvais. Säälin parranajajia, kun kaikki aika heillä menee karvojen poistoon ja loppu aika sitten karvattomuutensa ihailuun peilistä. Uhgh! Olen totisesti täynnä tätä pöljää vouhotusta - itselleni riittää siistiminen ja sitä pidänkin normaali älyisten touhuna. Parranajovillitys on sairasta ja idiotismia.


    • Tuli huono renki

      Yleistymään on selvästi. Ainakin siistittyä karvoitusta on aika paljon jo. Ihan posliinia vielä vähän, mutta sitäkin silloin tällöin (nämä havainnot uimahallin pukkarista ja pesutiloista).

      Mutta näin älköön kukaan ajako...
      http://www.4warded.com/videos/553/Male_Bikini_Wax
      Tämä siis ei toimi. Eli ei kannata antaa vinkkejä, että polttaisi karvat pois. :)

    • Anonyymi

      Olen 65v. Iahn vaan kokeilumielessä ajoin noin 20 v sitten. Ajattelin että kasvaahan takaisin sitten. Tunne farkuissa kun vedin päälleni ilman alusvaatteita, naku rannalla, uimassa oli niin erilainen ja ihana. Annoin kasvaa taas mutta ei mennyt monta päivää kunnes totesin etten halua karvoitusta enää. Sen jälkeen täysin poslari. Jos toiset joskus katsoo niin olen ajatellut että katsoa saa koska minä nautin olla karvaton. Mitä se toisille kuuluu. Jos miettii niin kokeile ihmeessä. Toiset tykkää. Toiset ei. Ajan koko vartaloani n kerran viikossa ja alakertaa 2-3 kertaa viikossa.

      • Anonyymi

        Aivan oikein, mitäpä se muille kuuluu jos haluaa olla posliini. Itse olen myös ja pidän siitä . Nykyään ajan höylällä kaksi kertaa viikossa niin ei pääse juuri sänkeä kasvamaan. Posliini kulli avain paras.
        M 62 Ukm 🙂👍


    • Anonyymi

      Paljaana jo n20 vuotta. Olen 57v.
      Aluksi uimahallissa jopa selvät homopojat katsoi pitkään.

      Nykyään ainoat jotka katsoo , on lapset ja ne homopojat.
      Nyt niillä on vain ihaileva katse.
      Olen selvästi jo ikääntynyt, mutta oikein kivassa kuosissa.
      En ole koskaan yrittänyt iskeä ketään (muualla kuin homosaunassa) mutta olen saanut mukaani kymmeniä homopoikia ja aikuisia karhumiehiä.

    • Anonyymi

      M38 ja vaihtelevasti posliini/trimmattu jo ainakin inttiajoilta lähtien. Silloin vanhempi mieslääkäri kysyi multa että miksi niin moni meistä oli ajellut munakarvat (ei nyt ihan noilla sanoilla). Eli en takuulla ollut ainoa posliini siellä. Nykyään vedän posliiniksi kerran pari viikossa. Tykkään muutenkin pitää kehosta huolta, treenaan ja ajelen muitakin paikkoja. Mulla on aika iso muna ja tykkään miten sen koko vielä vähän korostuu posliinina olinpa nais tai messeurassa

    • Anonyymi

      Olen ollut posliini alhaalta jo noin 10v ja enkä halua niitä karvojani takaisin

    Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2092
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1966
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1905
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe