voisi luottaa? Jos olisit kertonut totuuden, olisin tietenkin ymmärtänyt. Sattuuhan sitä että tapaa entisen ihastuksen tai mikä lie on ja suhde siitä lämpiääkin. Ymmärrän sen. Asia mitä en ymmärrä, on se miten silmiin katsoen voi sanoa, että kyllä mä sanoisin jos jotain sellasta tulisi...Mikä siinä rehellisyydessä on niin vaikeeta? Oltais voitu olla ihan hyvänpäivän tuttuja. Ei sitä koskaan tiedä, jos vaikka tarvitsee apua jossain ja mitä enemmän ystäviä sitä parempi. Nyt jäi vaan tyhjä aukko...Minä kyllä toivun järkytyksestä...Tosin ehkä astetta kyynisempänä, mutta sinä, muutenkin stressaantuneena ihmisenä, tuskin voit ihan hyvällä omallatunnolla jatkaa elämää. Koska minähän en henkilökohtaisesti sano mitään.Kenellekkään. Raapustelen ajatukset tänne netin uumeniin, että se oma olo tulis vähän seesteisemmäksi...Aikaa se vie...Olisiko helpompi olla vähän saatanan paljon vittumaisempi ihminen?
Miten
sitä joskus
2
701
Vastaukset
- en voi
luottaa erääseen tyyppiin.Mä voisin koota sen palapelin ja pistää järjestykseen,mutta en voi kuitenkaan.Muutenkin hanlala luottaa ihmisiin saatikka kertoilla tunteistaan.
älä muutu ainakaan siihen viimeksi mainittuun suuntaan iha vaa vinkiinä.- ap.
En mä pysty ihan vittumaiseks alkaa...Sitä vois vittuuntua vaikka ittelleen liikoja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1074579Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1724366Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.941720- 4031651
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a311397Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan
Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann51097Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is3531090- 67979
- 56944
- 92928