Kun lunta ei tule taaskaan ajattelin kokeilla Paimion Paippia. Onko kellään kokemuksia sieltä? Pääseekö siellä kunnolla hiihtämään vai onko ladut tukossa lapsiperheistä?
Paimion hiihtoputki
13
4675
Vastaukset
- aikoina
käyttöasteen näkee kamerasta.
http://www.paippi.com/index.php?option=com_wrapper&Itemid=63
12 euroa kerta, mutta kauanko saa olla,
tunnin vai kaksi?.- eikä lapsia
Nyt hiihtämässä näkyi olevan kuusi ihmistä, ei tungosta, eikä yhtään lasta.
Kellä perheellisellä on varaa mennä leikkimään 12€ per nokka? - kameraa seurannut
Ruuhkat, mistä radiouutissakin on puhuttu, ihan täyttä mainosprovoa?
Hyvä jos kymmenen ihmistä tuonne on päivässä eksynyt?
Keleistä eikä ilmasta ei ole tietoa.
- Gnnm
Moi, muutaman kerran olen hiihtänyt putkessa ja ihan hyvin pääsi menemään ilman ruuhkia. Tylsää puuhaa se oli suksia putkessa mutta kun ulkona ei ole lunta niin minkäs teet.
Paimion paippi tehtiin väärään paikkaan. Arki-iltoina kynnys lähteä Turun alueelta ajamaan Paimioon on korkea ja kun maksu on melko korkea, monet jättävät hiihdot hiihtämättä. Turun alueen kouluistakaan ei helpolla lähdetä bussikyydillä Paimioon. Putki olisi pitänyt tehdä Turkuun, josta asiakkaita löytyy.- katsottuna
aika tasainen on kai alustakin?.
Isompia korkeuseroja ei ainakaan erota,
kun katsoo webkameran kuvaa.
Hiihtoputken seinätkin voisi olla,
paljon miellyttävämmän näköiset!.
Matka sekä korkea hinta rajoittaa,
monenkin sinne mielivän haluja :(
Turkuun täytyisi saada oma putki. - tiedät
kauanko kertalipulla saa olla hiihtämässä?.
- jos ei oo muuttunut
tiedät kirjoitti:
kauanko kertalipulla saa olla hiihtämässä?.
Ekaksi se oli rajoittamaton aika ja sitten tuli tunnin aikarajoitus.
- tunnille
jos ei oo muuttunut kirjoitti:
olisi vielä kohtuullinen hinta,
mutta yhdeltä tunnilta, on sika
kallista hiihtämistä.
Ennen Parkin kentälle luistelemaan,
on paljon edullisempaa ja hyvää
liikuntaa, siinä missä hiihtokin. - vapaapäivänä
jos ei oo muuttunut kirjoitti:
kannattaa jo ajaa Uuteenkaupunkiin.
Hiihtolipun (14 euroa) hinnalla, saa
kokopäivän käyttöoikeuden hiihto- ja
kuntoilupuolelle.
http://www.kuntoputki.com/hinnasto.htm
- askamm
Moi, miksi putket rakennettu isojen kaupunkien ulkopuolelle? Esim. minua hiihtäminen kiinnostaa ja vaikka omistan auton ja ajaminen ei rahastakaan kiinni, minua ei kiinnosta pätkääkään lähteä ajamaan uuteenkaupunkiin hiihtämään putkeen. Paimio on siinä rajoilla, muutaman kerran olen siellä käynyt siitä kun se avattiin. Sen sijaan jos paippi olisi turussa kävisin taatusti hiihtämässä säännöllisesti ja samoin paippi olisi tuhansien koululaisten tavoitettavissa. Niin, miksi ne on rakennettu landelle? Paikkakunnat ihan ok mutta siellä ei kertakaikkiaan ole riittävästi asiakaskuntaa pyörittämään energiarohmuja hiihtoputkia!
- Jussi H
Olisin sitä mieltä, että paimion kaupunki voisi järjestää koululaisille ilmaiset liikuntavuorot Paippiin.
Olisi ainoa järkevä veto saada koululaiset ehkä hiihtämään ja kuntoilemaan ja olisihan tämä kaupungin
imagonkin kannalta hyvää mainosta.
Viitaten siihen, että kaupunkihan ''omistaa'' tämän. Niin miksei sitten jotain hyvää aikaiseksi. - Miksi turku maksaa?
Paimion kaupunki antaa sittenkin - taas - rahaa konkurssikypsään yritykseen. 60 000 euroa luvassa. Melko metkaa on, että myös Turku tukee hukkaputkea 10 000 eurolla! Miksi? Moniko turkulainen siellä käy?
>>Paimion hiihtotunneli pelastettiin alustavasti keskiviikkona kaupunginhallituksessa äänestyksen jälkeen.>>
http://yle.fi/alueet/turku/2010/09/paimion_hiihtotunnelia_pelastetaan_1948857.html - yksi kiertäjä
Webbikamera:
http://194.29.195.117:81/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331458