voiko lemmikkikäärmettä "ylisyöttää" lihavaksi? voiko käärmeet ylipäätään olla lihavia ..
voiko käärme olla lihava?
4
1016
Vastaukset
- Kila-Elf
Voi. terveen hyväkuntoisen käärmeen halkileikkaus on kuin saman kokoinen kolmio &ympyrä päälekkäin, mutta jotkut kotikäärmeet ovat kuin täyteen survottuja sukkia.
- piipaaa
mistä sen näkee jos käärme on ylipainoinen?
- rsrs
piipaaa kirjoitti:
mistä sen näkee jos käärme on ylipainoinen?
Sopusuhtaisella käärmeellä maha on suht litteä. Lihavan käärmeen maha pullottaa, eli halkaisijaltaan käärme on ympyrä, ei kolmion ja ympyrän muotoinen.
Käärmeellä voi olla myös "makkaroita", minulla on yksi lihava viljakäärme, jolla on sellaiset makkarat että osa suomuista törröttää hassusti. Se tuli minulle täysikasvuisena ja ollut ilmeisesti ruoka-aikana liiaksikin kotona. - king SNAKE
rsrs kirjoitti:
Sopusuhtaisella käärmeellä maha on suht litteä. Lihavan käärmeen maha pullottaa, eli halkaisijaltaan käärme on ympyrä, ei kolmion ja ympyrän muotoinen.
Käärmeellä voi olla myös "makkaroita", minulla on yksi lihava viljakäärme, jolla on sellaiset makkarat että osa suomuista törröttää hassusti. Se tuli minulle täysikasvuisena ja ollut ilmeisesti ruoka-aikana liiaksikin kotona.Jos käärmettä syöttää sen mittojen mukaan soveltuvalla ruoalla, hiiri/rotta yhtäpaksu kuin käärmeen paksuin kohta.
Meillä kolmevuotias sateenkaariboa syö jo täyskasvuista rottaa kuukauden välein, useamminkin kesällä.
4-6 vuotiaat viljakäärmeet saavat n. 14 pvän välein täyskokoista hiirtä.
Käärme ei huoli edes jos sille yrittää tyrkyttää joka päivä ruokaa, ei se liho.
Terve käärme on ruumiin rakenteeltaan tiukkaa lihasta, ei litteä, ei poimuinen etc. vaan 100% voimaa joka kiinni otettuna pyrkii pakoon mutta rauhotuttuaan saattaa jäädä käsille makoilemaan.
Makkarat voivat olla oire kuivuudesta, aliravitsemuksesta.
Kuinka usein tuo rsrs käärmeesi saa ruokaa ja minkä kokoista annat sille minkä ikäiselle käärmeelle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512274Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖261117Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut83998Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt55922Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914- 68883
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me127867Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22783Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49769