Vähennän tupakointia kahdesta-yhteen askiin pv.
Yritän muistaa että ihminen se on mieskin,
vaikka olis Härkä.
Lopetan rikkinäisten sukkien käytön.
VESIMIEHIEN - UUDENVUODEN LUPAUKSIA
13
1472
Vastaukset
- Tipsejä..
Neuvojakin tarvitsisin,kun tarviis saada
vakituinen miesystävä.
Ehjien sukkien käyttö varmaan auttaa ainakin
vähän.- Aika kiva
Mutta minussa on joku vika, kun lopulta vaan satutan minulle tärkeitä ihmisiä :(
No mutta, siinäpä minun yksi lupaus. Tulee olee rankkaa mutta: EN SATUTA ENÄÄ MINULLE TÄRKEITÄ IHMISIÄ :)
Liikun
Hoidan koulun kunnolla loppuun
Vietän ystävieni kanssa aikaa, aina kuin vain ei joku muu asia tule esteeksi.
Opettelen ymmärtämään toisia ja hyväksymään toisia, vaikka olisi mikä tahansa pummi kyseessä :D
Opettelen olemaan raivostumatta enää niin helposti ja olemaan valittamatta pikkuasioista
(Ihmisillä kun on maailmassa suurempiakin murheita :/ )
Eiköhän ne ole siinä :) - vm myös
no lopeta toi jumalaton sätkän vetäminen, ethän sinä kerkiä muutakun sätkä suussa olla, karsee lemukin varmaan.....
- Olen tapapolttaja
vm myös kirjoitti:
no lopeta toi jumalaton sätkän vetäminen, ethän sinä kerkiä muutakun sätkä suussa olla, karsee lemukin varmaan.....
En vedä edes henkeen...ne vaan palelee itsekseen.
Heti kun pistän suuhun,vetäsen hiukan ja puhallan
samantien ulos.
Huomaan usein,että monta palaa itsekseen.
Lemua ei ole,minulla on otsooni suodatin,joka
poistaa nikotinin.Yksi toimii 100 neliön tilassa.
Niitäkin on monta.Varmuudeksi,kotona.
Työpaikalla on myös monta raittiin-ilmansuodattajaa.
En halua ,että muut joutuvat kärsimään minun
huonosta tavasta.
Kerkiän,kyllä monen ihmisen työt.
Tupakkaa kyllä palaa,kun en kerkeä polttamaan.
Kiitos ,sinulle,hyvää tarkoitat.
Vesimies-nainen
- ja kunnollista.........
Lopetan pihtailun.
Nyt kun olen ollut selibaatissa puoli vuotta,
ja miehiä on ...jonoksi asti..
Lisää..lmoittaujia otetaan vastaan.
V-N- Poju-HKI
Paras sopivuus lienee vesimiesten kesken sen minkä olen ymmärtänyt, joten ainakin oikealla palstalla etsiskelet ;) Itsekkin sinkkuna nykyään, ja kovasti kiinnostas löytää itselle se täydellinen kumppani jonka ajatusmaailma kohtaa itseni kanssa loistavasti.. Olisipa se auvoista..
Hauskaa uuttavuotta kaikille, ja erittäin jänskiä etsintäretkiä sinkuille - ainaskaa......
Poju-HKI kirjoitti:
Paras sopivuus lienee vesimiesten kesken sen minkä olen ymmärtänyt, joten ainakin oikealla palstalla etsiskelet ;) Itsekkin sinkkuna nykyään, ja kovasti kiinnostas löytää itselle se täydellinen kumppani jonka ajatusmaailma kohtaa itseni kanssa loistavasti.. Olisipa se auvoista..
Hauskaa uuttavuotta kaikille, ja erittäin jänskiä etsintäretkiä sinkuilleHaluaisisin sitten lisätidoksi saada horoskooppisi,
Pvm.Vuosi.Kello.Paikkakunta.
Että voin tarkemmin kysyä Astrologiltani,
yhteensopivuuden.
Ps.Kolmas helmikuuta syntyneet eivät käy,,ei
sitten ollenkaan.
-Hymy huulella...juhlatuulella.
-Kunto kohdallaan...ja runko raiteillaan.. - Poju-HKI
ainaskaa...... kirjoitti:
Haluaisisin sitten lisätidoksi saada horoskooppisi,
Pvm.Vuosi.Kello.Paikkakunta.
Että voin tarkemmin kysyä Astrologiltani,
yhteensopivuuden.
Ps.Kolmas helmikuuta syntyneet eivät käy,,ei
sitten ollenkaan.
-Hymy huulella...juhlatuulella.
-Kunto kohdallaan...ja runko raiteillaan..Niin mieluusti en julkisille foorumeille mitään tietojani kyllä laita. Karsastan jopa sähköpostiosotteen laittamista, mutta voin kyllä laittaa jos ikäsi ja sähköpostisi itse suostut kertomaan, niin tietoa sähköpostiin tarkemmin.
- kovasti
Poju-HKI kirjoitti:
Niin mieluusti en julkisille foorumeille mitään tietojani kyllä laita. Karsastan jopa sähköpostiosotteen laittamista, mutta voin kyllä laittaa jos ikäsi ja sähköpostisi itse suostut kertomaan, niin tietoa sähköpostiin tarkemmin.
Mitä
..Jos tapaisimme tuntomrkeillä varustettuina
esim,Kluuvikadun fasulla.
Miten olisi jos tänään klo 18.00
Merkkinä punainen minulla...pipo.... - Poju-HKI
kovasti kirjoitti:
Mitä
..Jos tapaisimme tuntomrkeillä varustettuina
esim,Kluuvikadun fasulla.
Miten olisi jos tänään klo 18.00
Merkkinä punainen minulla...pipo....Emmä tänään jouda, mut pitää katella tossa kuhan tästä uudenvuoden hömpötyksestä selviää. Hauskat uudetvuodet joka tapauksessa
- Olinkin..................
Poju-HKI kirjoitti:
Emmä tänään jouda, mut pitää katella tossa kuhan tästä uudenvuoden hömpötyksestä selviää. Hauskat uudetvuodet joka tapauksessa
..jo huolestunut kun mullakin aikataulu ois
mennyt turhan kireälle,sen punaisen pipon
neulomisessa.
Hauskaa vuoden-vaihdetta 2008-2009
- lupasi
rakastaa minua enemmän :3 t:rapu nainen
- pyörin
ONKO LUPAUS TÄYTETTY JA MITEN ----
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992