Elokuva hukassa/Taivaassa tavanneet???

Sara

Voi voi. Nyt tarvitaan, jonkun neropatin apua joka on nähnyt saman elokuvan kuin minä. Olen nähnyt tuon elokuvan jo varmaan 10 vuotta sitten ja nyt tarvitsen apuanne selvittääkseni mikä elokuva se oli. Elokuvan nimi siis puuttuu.

Kyseessä on draama, romantiikka tai ehkä hieman komediallinenkin elokuva. Muistelisin nimeksi jotain Taivaassa tavanneet tai jotain. Tuli televisiosta silloin kun sen näin. Elokuva on amerikkalainen. Ilmeisesti 80-90 luvulla tehty. Luultavasti 86 jälkeen.

Elokuvassa on pariskunta joista toinen kuolee. Tämä menee taivaaseen. toinen on onneton ilman toista ja muistaakseni tappaa itsensä tai pyytää päästä taivaaseen rakkaansa luo. Hän menee taivaaseen, mutta hänen rakkaansa on jo reinkarnoitunut maan päälle. Toinen anoo päästä taas maahan etsimään rakastaan. Ehdoksi maanpäälle paluulle tulee, että parin on löydettävä toisensa ennen kuin täyttävät 30 vuotta tai heistä tulee onnettomia loppu iäksi.

Ongelmana vain on, ettei kumpikaan muista edellisestä elämästä mitään. On siis etsittävä jotain vaikka ei tiedä mitä. He vain tuntevat, että jotain puuttuu heidän elämästään.

Kaikki on jo hyvää vauhtia menossa päin mäntyä sillä he eivät ole vielä yhdessä ja 30 vuotissyntymäpäivä lähestyy.

Elokuva loppuu siihen kun pari seisoo vastakkaisilla puolilla risteystä liikenne valoissa. Heillä on hieman outo aavistus ja muistaakseni katselevat ympärilleen. Valot vaihtuvat ja pari kävelee toisiaan vastaan. Outo olo vahvistuu. Pari kävelee toistensa ohitse. Ohi mentyään molemmat kääntyvät ympäri ja jonkinlainen tunnistaminen välähtää heidän mieliensä perukoilla.

En muista loppuiko leffa tuohon mutta luulen niin.

Voi kun joku osaisi auttaa. Haluaisin niin kovasti nähdä tuon elokuvan uudelleen.

7

368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä..

      haluisin kans nähdä kyseisen elokuvan. näin puoliksi joskus ja jäi kismittämään etten ottanut leffan nimeä muistiin. tuntui varsin mielenkiintoiselta leffalta. mut ei kyl hajuaka nimestä :/

    • pip
      • Sara

        Niin, ei ollut kyseessä se oikea elokuva. Harmillista sillä toivo jo heräsi josko olisi ollutkin oikea leffa. Edelleen siis apua kaipaan oikean elokuvan jäljittämisessä. Eikö kukaan tosiaan muista sitä?

        Lisäyksenä edelliseen kuvaukseen se, että tapahtumat sijoittuvat silloiseen nykyaikaan eli 80-90 luvulle. Ja johonkin kaupungistuneeseen USA:n kaupunkiin. Arvauksena heitän New Yorkin tai jonkun sen tapaisen.

        Kiitos vaan filmiarkiston käytön tuomisesta esille. Yritin kyllä ennen ensimmäistä viestiäni sieltä nimeä etsiä, mutta ei tuntunut löytyä. Ja kyllä etsin niistä muistakin tietokannoista. Sieltä sitä ei kerta kaikkiaan löytynyt. Täytynee katsoa läpi sitten joka ikinen leffa kuvaus 80 ja 90 luvuilta. Huh huh.. Olisin päässyt niin paljon helpommalla jos joku ihana ihminen olisi muistanut saman leffan.

        Mutta.. Kiitos kuitenkin.


      • Hanni

        Onko tämän elokuvan nimestä jo nyt tietoa? 🙏


    • täsämäoon

      Se on tuo Made in Heaven, mikä on tuossa linkissä. Ainakin siinä on juuri tuommoinen juonikuvio, että mies rakastuu taivaassa naiseen ja hän saa luvan mennä maan päälle etsimään naista, kun nainen lähtee sinne päin läksimään. Siinä on myös se 30v ehto ja ne ei ilmeisesti muista toisiaan. Luulis ainakin, että on sama elokuva

      • th_

    • Kapa94

      Päivää?....Juuri täällä tuli toi sama elokuva mieleen ja koitin etsiä netistä. Olen nähnyt sen muutaman kerran 80 luvulla ja olis hieno nähdä uudestaan. Oli kadonnut youtubesta tekijänoikeus juttujen vuoksi. Netistä löytyy leffasta tietoja ja varmaan löytyy jostain itse filmikin.. Hyvä elokuva.

      https://www.google.com/search?client=firefox-b&q=Made in Heaven (elokuva)&stick=H4sIAAAAAAAAAONgecToyi3w8sc9YSmbSWtOXmM04-IKzsgvd80rySypFNLgYoOy5Lj4pLj0c_UNjArNi8sMNBikeLiQ-DwAyk4EL0oAAAA&sa=X&ved=2ahUKEwiLofLr7PLdAhUC1ywKHWJxB-EQ6RMwFHoECAUQBA&biw=1228&bih=521

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2284
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2147
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe