Me perussuomalaiset pidetään

yhtä!

Kateelliset pilkkaa... Meidän kannatus nouse. Ihmiset kannattaa koska ollaan heidän asialla, aikuisen oikeesti. Mamujen rikollisuutta on paljon, kukaan ei tee mitään, mutta PS tekee. Suomi kuuluu suomalaisille... Maassa maan tavalla.

11

318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tehneet??

      luettele saavutuksia? Muuten uhosi on tyhjää lätinää.

      • sinäkin

        Persut menee eteenpäin ja sekös harmittaa eräitä.


      • Politiikkaa vuosikymmeniä s...
        sinäkin kirjoitti:

        Persut menee eteenpäin ja sekös harmittaa eräitä.

        Perussuomalaiset ovat populistiporukka, joka kokee saman kohtalon, kuin edeltäjänsä SMP:kin. Tyhjää huutoa vakavista asioista.


      • edistäneet kansan terveyttä

        Kähärä on laihtunut 45kg ja moni muukin suomalainen on ainakin jonkun kommentin mukaan
        laihtunut.
        Pian voidaan unohtaa hoitajapula ja ylibuukatut sairaalat.
        Siihen ei ole kyennyt yksikään puolue, veronmaksajien rahoja on törsätty turhanpäiväisiin nolla-tutkimuksiin ja niiden suojatyöaikojen ylisuurien palkkojen maksamiseen, nyt jopa ne tutkijatkin laihtuvat, ruoka ei maistu kun on huoli omasta tarpeettomuudesta.
        Perussuomalaiset hoitivat tämän ilmaiseksi ja oveluudella.


      • flaamin raato
        wonterghem kirjoitti:

        edistäneet kansan terveyttä

        Kähärä on laihtunut 45kg ja moni muukin suomalainen on ainakin jonkun kommentin mukaan
        laihtunut.
        Pian voidaan unohtaa hoitajapula ja ylibuukatut sairaalat.
        Siihen ei ole kyennyt yksikään puolue, veronmaksajien rahoja on törsätty turhanpäiväisiin nolla-tutkimuksiin ja niiden suojatyöaikojen ylisuurien palkkojen maksamiseen, nyt jopa ne tutkijatkin laihtuvat, ruoka ei maistu kun on huoli omasta tarpeettomuudesta.
        Perussuomalaiset hoitivat tämän ilmaiseksi ja oveluudella.

        harkita tuota herjanheittoa . Voi olla ettei se tuota sulle sitä mitä odotat, mutta päinvastoin kyllä. Sinunkaltainen läpikuivatettu pelkuri ja maastaan pakenija, ei oleoikeutettu arvostelemaan ketään. Painun takas mamu paska sinne belgian takamaille, kaltaistesi sisäsiittoisten joukkoon.


      • lähti PeruSS:stä
        wonterghem kirjoitti:

        edistäneet kansan terveyttä

        Kähärä on laihtunut 45kg ja moni muukin suomalainen on ainakin jonkun kommentin mukaan
        laihtunut.
        Pian voidaan unohtaa hoitajapula ja ylibuukatut sairaalat.
        Siihen ei ole kyennyt yksikään puolue, veronmaksajien rahoja on törsätty turhanpäiväisiin nolla-tutkimuksiin ja niiden suojatyöaikojen ylisuurien palkkojen maksamiseen, nyt jopa ne tutkijatkin laihtuvat, ruoka ei maistu kun on huoli omasta tarpeettomuudesta.
        Perussuomalaiset hoitivat tämän ilmaiseksi ja oveluudella.

        Negatiivinen perussuomalaisuus turvottaa. Positiivinen oikeistolaisuus on paras perusta terveellisille elämäntavoille. Kähärän hämmästyttävä elämäntapojen muutos tuli mahdolliseksi kun hän jätti taakseen perussuomalaisen tyytymättömyyden kaikkia ja kaikkea kohtaan. Myös hänen kirjoituksistaan paistaa positiivisuus ja entistä 100 kertaa valoisempi elämänasenne. Hän teki tosi viisaan liikkeen karistaessaan harteiltaan PeruSS:n synkän ikeen. Samalla hän luultavasti jatkoi jäljellä olevia elinvuosiaan kymmenillä vuosilla.


      • flaamin raato kirjoitti:

        harkita tuota herjanheittoa . Voi olla ettei se tuota sulle sitä mitä odotat, mutta päinvastoin kyllä. Sinunkaltainen läpikuivatettu pelkuri ja maastaan pakenija, ei oleoikeutettu arvostelemaan ketään. Painun takas mamu paska sinne belgian takamaille, kaltaistesi sisäsiittoisten joukkoon.

        ihanan rasistisia tänään, aaah melkein tuli orgasmi nyt harmittaa , vahinko että olen
        hetero, jos olisin homo pyytäisin tapaamiset tosi tarkoitukseen, ei kai se suo haittaa jos linkitän tämän homopalstoilla? Lohman varmasti innostuu, ellei ole hakattu terveiksi.


      • halla-aholaisista
        wonterghem kirjoitti:

        ihanan rasistisia tänään, aaah melkein tuli orgasmi nyt harmittaa , vahinko että olen
        hetero, jos olisin homo pyytäisin tapaamiset tosi tarkoitukseen, ei kai se suo haittaa jos linkitän tämän homopalstoilla? Lohman varmasti innostuu, ellei ole hakattu terveiksi.

        Heidän ulkomaalaisvihamielisyytensä kuvottaa myös suomalaisten enemmistöä. Tuokin heiltä saamasi kommentti oli ala-arvoinen. Millä tuollaisia ahdaskatseisia imbesilleja kouluttaisi eurooppalaiseen avaramielisyyteen? Auttaisiko edes opintomatka Belgiaan?


      • halla-aholaisista kirjoitti:

        Heidän ulkomaalaisvihamielisyytensä kuvottaa myös suomalaisten enemmistöä. Tuokin heiltä saamasi kommentti oli ala-arvoinen. Millä tuollaisia ahdaskatseisia imbesilleja kouluttaisi eurooppalaiseen avaramielisyyteen? Auttaisiko edes opintomatka Belgiaan?

        Haukut minua Halla-ahon ihailijaksi, Halla-aho takertuu aivan liian pieniin asioihin, mm. monta sivua tekstiä poikien ympärileikkauksesta, miten mokomasta esinahasta riittää niin paljon juttu, minä olisin huomattavasti suurpiirteisemmin eikä se olisi muutamasta sentistä kiinni.


      • tarkemmin..
        wonterghem kirjoitti:

        Haukut minua Halla-ahon ihailijaksi, Halla-aho takertuu aivan liian pieniin asioihin, mm. monta sivua tekstiä poikien ympärileikkauksesta, miten mokomasta esinahasta riittää niin paljon juttu, minä olisin huomattavasti suurpiirteisemmin eikä se olisi muutamasta sentistä kiinni.

        ..ja ajatuksella, niin huomaat etten haukkunut sinua Halla-ahon ihalijaksi.


    • "pitää yhtä"

      kuten Lahdessa, jossa peruSSisulaiset haastavat toisiaan oikeuteen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1320
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      51
      1259
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1183
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      100
      879
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      325
      814
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe