Tehkää nyt tälle orjuudelle jotain!

Yö duunari

Paljonko Somalit meille maksaa? Kuulemma kun uusi lapsi syntyy täytyy aina ostaa uudet lastenvaunut ja pyörät yms, koska uskonto kieltää lapsen käyttämästä edellisen lapsen tavaroita. Muutin jokunen aika sitten kaupungin asuntoon vantaalle. Asunto oli maahanmuuttajan jäljiltä. Koko asunto oli huonossa kunnossa! Näin sitten pihalla talonmiehen ja pyysin häntä tutkimaan asuntoa ja sen puutteita. Talonmiehen mielestä asunto oli hyvässä kunnossa koska pistorasiat oli ehjät! Kertoi tämän jälkeen, että Somalit kun lähtee asunnoistaan on kaikki hajalla pistorasioita myöten. Kyseisissä asunnoissa asuu paljon maahanmuuttajia en oikeasti ole nähnyt kenenkään lähtevän töihin. Asunnoissa asuu kyllä töissä käyvää väkeä suurin osa vuoro töissä kyseiset henkilöt on Suomalaisia!
Tässä yksi lainaus viereisen pöydän keskustelusta:
Pöydässä istuu noin 20V nainen ja pari vuotta vanhempi mies. A= nainen B=mies
B: Oletko miettinyt mitä aiot nyt tehdä?
A: En vielä oikeen tiedä
B: Eikös olisi jo aika tehdä lapsi
A: En vielä halua sitoutua
B: Hei tajuutko teet lapsen tienaat yli 1000 eur/kk tekemättä mitään
A: En haluu vielä, tahdon vielä katsella elämää
B: Ei vaan nyt sun on tehtävä lapsi, koska sä oot vielä nuori kohta sua ei hyväksy kukaan.
kyseinen väittely kesti 15 min kunnes kyseiset henkilöt katsoi parhaakseen lähteä, koska itse olimme yö töissä ja kahvi tauolla. Katsoimme kyseisiä henkilöitä ilmeisesti sen verran pahalla..

Laskekaa joku fiksumpi kuinka suuri osa Suomalaisista on 30V päästä kyseistä väkeä! Tätä vauhtia veikkaan, että yli puolet. Sen jälkeen heillä oon ääni valta. Sitä kautta me suomalaiset tulemme olemaan omassa maassa orjia. Orjuutus on jo käynnissä vaikka emme sitä tajuakkaan.

........................................

5

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suomenlasten hauta

      annetaan karmea elämä, tulevat sukupolvet joutuvat vielä kauheisiin tekoihin noiden kans. tällaistako me haluamme? toivottavasti silloin muistetaan ketä oli nuo hyysärit jotka omat lapsemme haluavat tuhota.

    • osaisit tuohon

      höpö höpö trolliisi lauittaa jotain faktatietoja typeryytesi maksimoimiseksi, niin olemme lukijoina kiitollisia.

      ps. monessa luukussa kävit "yötyötä" suorittamassa, ja oliko paksukin saalis. Onko sulla hyvä luukuttaja, jolle yötyön tuotokset viet.

      • yö duunari

        Sori vaan jokainen tuntemani ihminen joka työskentelee poliisina, sairaanhoitajana, ambulanssi kuskina, taxi kuskina tai kaupan kassalla. On saanut tarpeekseen tästä väestä. Juuri eilen katsoin vuosaaressa, kun noin klo 03:00 8 miestä tuli asunnostaan meni kahteen autoon ja lähti kohti helsingin keskustaa. Kiertee sitten siellä ja etsii saalista. Lähes joka yö etsitään Helsingissä Tummia miehiä/ varotetaan heistä. älä ota kyytiin tummaa miestä vaaaleassa hupparissa juuri puukottanut henkilöä yms baarissa... Juuri eilen etsittiin nuorta nais henkilöä joka katosi .. paikasta! noin kk sitten tuttu 19 v nainen koitettiin raiskata autossa Helsingissä. Ex tyttö ystäväni otettiin pakolla autoon joukko raiskattiin koko yö yhessä kämpässä! Mummo invaliidi potkittiin edellis vuoden jouluna kun ei ollut päivä lenkillä rahaa mukana. No tammikuussa oli mukana kun oli automaatilla nostamassa rahaa niin joku loinen katsoi tunnus luvun vei kaikki rahat. itsellä 6 kertaa ollut tänä vuonna näitä kyydissä 1 maksoi kyydin toinen maksoi osan 3 maksaa myöhemmin eli ei ikinä. yks onnistui ottaa juoksu taxin. Tajuutteko faktat on faktoja toivonkin, että media ja päättäjät pohtivat asiat Faktojen mukaan.


      • trollilta

        Spämmää varmaan vielä miljoona kertaa tuon netistä imuroimansa paskan (jonkun pikkunatsin väsäämä teksti joka kiertää siellä ikuisesti).

        (Alkuperä löytyy laittamalla osan tekstistä googleen)


      • yö duunari kirjoitti:

        Sori vaan jokainen tuntemani ihminen joka työskentelee poliisina, sairaanhoitajana, ambulanssi kuskina, taxi kuskina tai kaupan kassalla. On saanut tarpeekseen tästä väestä. Juuri eilen katsoin vuosaaressa, kun noin klo 03:00 8 miestä tuli asunnostaan meni kahteen autoon ja lähti kohti helsingin keskustaa. Kiertee sitten siellä ja etsii saalista. Lähes joka yö etsitään Helsingissä Tummia miehiä/ varotetaan heistä. älä ota kyytiin tummaa miestä vaaaleassa hupparissa juuri puukottanut henkilöä yms baarissa... Juuri eilen etsittiin nuorta nais henkilöä joka katosi .. paikasta! noin kk sitten tuttu 19 v nainen koitettiin raiskata autossa Helsingissä. Ex tyttö ystäväni otettiin pakolla autoon joukko raiskattiin koko yö yhessä kämpässä! Mummo invaliidi potkittiin edellis vuoden jouluna kun ei ollut päivä lenkillä rahaa mukana. No tammikuussa oli mukana kun oli automaatilla nostamassa rahaa niin joku loinen katsoi tunnus luvun vei kaikki rahat. itsellä 6 kertaa ollut tänä vuonna näitä kyydissä 1 maksoi kyydin toinen maksoi osan 3 maksaa myöhemmin eli ei ikinä. yks onnistui ottaa juoksu taxin. Tajuutteko faktat on faktoja toivonkin, että media ja päättäjät pohtivat asiat Faktojen mukaan.

        Media vaikenee, päättäjät ei kiinnostaa, ne jotka tietävät vaiennetaan ja uhkaillaan.
        Elämme monikulttuurisessa Eurostoliittossa, edellinen kokeilu oli monikulttuurisessa
        Neuvostoliitossa, sama paska eri paketissa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1320
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      51
      1259
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1183
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      100
      879
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      325
      814
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe