Paljonko Somalit meille maksaa? Kuulemma kun uusi lapsi syntyy täytyy aina ostaa uudet lastenvaunut ja pyörät yms, koska uskonto kieltää lapsen käyttämästä edellisen lapsen tavaroita. Muutin jokunen aika sitten kaupungin asuntoon vantaalle. Asunto oli maahanmuuttajan jäljiltä. Koko asunto oli huonossa kunnossa! Näin sitten pihalla talonmiehen ja pyysin häntä tutkimaan asuntoa ja sen puutteita. Talonmiehen mielestä asunto oli hyvässä kunnossa koska pistorasiat oli ehjät! Kertoi tämän jälkeen, että Somalit kun lähtee asunnoistaan on kaikki hajalla pistorasioita myöten. Kyseisissä asunnoissa asuu paljon maahanmuuttajia en oikeasti ole nähnyt kenenkään lähtevän töihin. Asunnoissa asuu kyllä töissä käyvää väkeä suurin osa vuoro töissä kyseiset henkilöt on Suomalaisia!
Tässä yksi lainaus viereisen pöydän keskustelusta:
Pöydässä istuu noin 20V nainen ja pari vuotta vanhempi mies. A= nainen B=mies
B: Oletko miettinyt mitä aiot nyt tehdä?
A: En vielä oikeen tiedä
B: Eikös olisi jo aika tehdä lapsi
A: En vielä halua sitoutua
B: Hei tajuutko teet lapsen tienaat yli 1000 eur/kk tekemättä mitään
A: En haluu vielä, tahdon vielä katsella elämää
B: Ei vaan nyt sun on tehtävä lapsi, koska sä oot vielä nuori kohta sua ei hyväksy kukaan.
kyseinen väittely kesti 15 min kunnes kyseiset henkilöt katsoi parhaakseen lähteä, koska itse olimme yö töissä ja kahvi tauolla. Katsoimme kyseisiä henkilöitä ilmeisesti sen verran pahalla..
Laskekaa joku fiksumpi kuinka suuri osa Suomalaisista on 30V päästä kyseistä väkeä! Tätä vauhtia veikkaan, että yli puolet. Sen jälkeen heillä oon ääni valta. Sitä kautta me suomalaiset tulemme olemaan omassa maassa orjia. Orjuutus on jo käynnissä vaikka emme sitä tajuakkaan.
........................................
Tehkää nyt tälle orjuudelle jotain!
5
268
Vastaukset
- suomenlasten hauta
annetaan karmea elämä, tulevat sukupolvet joutuvat vielä kauheisiin tekoihin noiden kans. tällaistako me haluamme? toivottavasti silloin muistetaan ketä oli nuo hyysärit jotka omat lapsemme haluavat tuhota.
- osaisit tuohon
höpö höpö trolliisi lauittaa jotain faktatietoja typeryytesi maksimoimiseksi, niin olemme lukijoina kiitollisia.
ps. monessa luukussa kävit "yötyötä" suorittamassa, ja oliko paksukin saalis. Onko sulla hyvä luukuttaja, jolle yötyön tuotokset viet.- yö duunari
Sori vaan jokainen tuntemani ihminen joka työskentelee poliisina, sairaanhoitajana, ambulanssi kuskina, taxi kuskina tai kaupan kassalla. On saanut tarpeekseen tästä väestä. Juuri eilen katsoin vuosaaressa, kun noin klo 03:00 8 miestä tuli asunnostaan meni kahteen autoon ja lähti kohti helsingin keskustaa. Kiertee sitten siellä ja etsii saalista. Lähes joka yö etsitään Helsingissä Tummia miehiä/ varotetaan heistä. älä ota kyytiin tummaa miestä vaaaleassa hupparissa juuri puukottanut henkilöä yms baarissa... Juuri eilen etsittiin nuorta nais henkilöä joka katosi .. paikasta! noin kk sitten tuttu 19 v nainen koitettiin raiskata autossa Helsingissä. Ex tyttö ystäväni otettiin pakolla autoon joukko raiskattiin koko yö yhessä kämpässä! Mummo invaliidi potkittiin edellis vuoden jouluna kun ei ollut päivä lenkillä rahaa mukana. No tammikuussa oli mukana kun oli automaatilla nostamassa rahaa niin joku loinen katsoi tunnus luvun vei kaikki rahat. itsellä 6 kertaa ollut tänä vuonna näitä kyydissä 1 maksoi kyydin toinen maksoi osan 3 maksaa myöhemmin eli ei ikinä. yks onnistui ottaa juoksu taxin. Tajuutteko faktat on faktoja toivonkin, että media ja päättäjät pohtivat asiat Faktojen mukaan.
- trollilta
Spämmää varmaan vielä miljoona kertaa tuon netistä imuroimansa paskan (jonkun pikkunatsin väsäämä teksti joka kiertää siellä ikuisesti).
(Alkuperä löytyy laittamalla osan tekstistä googleen) yö duunari kirjoitti:
Sori vaan jokainen tuntemani ihminen joka työskentelee poliisina, sairaanhoitajana, ambulanssi kuskina, taxi kuskina tai kaupan kassalla. On saanut tarpeekseen tästä väestä. Juuri eilen katsoin vuosaaressa, kun noin klo 03:00 8 miestä tuli asunnostaan meni kahteen autoon ja lähti kohti helsingin keskustaa. Kiertee sitten siellä ja etsii saalista. Lähes joka yö etsitään Helsingissä Tummia miehiä/ varotetaan heistä. älä ota kyytiin tummaa miestä vaaaleassa hupparissa juuri puukottanut henkilöä yms baarissa... Juuri eilen etsittiin nuorta nais henkilöä joka katosi .. paikasta! noin kk sitten tuttu 19 v nainen koitettiin raiskata autossa Helsingissä. Ex tyttö ystäväni otettiin pakolla autoon joukko raiskattiin koko yö yhessä kämpässä! Mummo invaliidi potkittiin edellis vuoden jouluna kun ei ollut päivä lenkillä rahaa mukana. No tammikuussa oli mukana kun oli automaatilla nostamassa rahaa niin joku loinen katsoi tunnus luvun vei kaikki rahat. itsellä 6 kertaa ollut tänä vuonna näitä kyydissä 1 maksoi kyydin toinen maksoi osan 3 maksaa myöhemmin eli ei ikinä. yks onnistui ottaa juoksu taxin. Tajuutteko faktat on faktoja toivonkin, että media ja päättäjät pohtivat asiat Faktojen mukaan.
Media vaikenee, päättäjät ei kiinnostaa, ne jotka tietävät vaiennetaan ja uhkaillaan.
Elämme monikulttuurisessa Eurostoliittossa, edellinen kokeilu oli monikulttuurisessa
Neuvostoliitossa, sama paska eri paketissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221320
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä511259Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221183- 1381013
- 100879
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten325814Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602