Suihkuleikkejä 2

Caron

Mä istuin meikkipöydän edessä ja värjäsin luomiani siniseksi. Kello oli seitsemän ja lössi alkaisi kohta valua meille päin.
Mun vankut olivat päättäneet lähteä kahdestaan laivalle ruotsiin. Mä olin tietysti heti innostunut. Kun luulin, että mun maan vaivat pikkuveljeni Antero ja anna olisivat lähteneet niiden mukaan. Mutta iskä ja äiti lähti kahdestaan kolme tuntia sitten hesaan satamalle.
Ne kielsi muo pitämästä pileitä niiden loman aikana ja huolehtimaan pikkusisaruksistani. Tietysti mä lupasin, että tottelisin molempia.
Tunnin aikana mä olin jo rikkonut ne. Mä olin lähettänyt Anteron ja Annan koulunlähellä asuvalle lapsirakkaalle naiselle. "Teidän pitää olla siellä yötä." olin opastanut molempia. "Paula-täti tilaa teille pitsan, te katotte leffoja ja leikitte ja menette sitten nukkumaan. Aamulla heräätte, teette jotain ja neljältä päivällä saatte tulla kotiin."
molemmat olivat lähteneet kiltisti paulan luo, ja mä olin kutsunut tytöt meille pileitä varten.
Mä näin ensimmäisten vieraiden astuvan oven eteen ja viiden minuutin sisälle ovikello soi taukoamatta ja lössi kerääntyi olohuoneeseen meidän mustille nahkasohville.

Porukka hyöri ja pyöri ympäriinsä seuraavan vartin aikana, jolloin mä laskin, että viisi tyyppiä vielä puuttui. Mä nousin hetken kuluttua pienelle pöydälle ja nostin kädet suuni eteen kuin megafoniksi: "Kuunnelkaa, kaikki! Hakekaa ruokaa tuolta pöydältä," sanoin ja odoitin tarjoilupöytiä, "istukaa, nauttikaa, jutelkaa ja kohta alkaa halloween-partyjen huippu-kohta, ja kaikki nörtit voi lähtee vetää!" Osa kikatti ja niin jatkui hulabaloo. Mä menin seisomaan Jonnan ja Elinan viereen, jotka kahmi lautasilleen sipsejä. "Moi, mites tytöt?" Kysäisin ja Jonna kohautti harteitaan rientäen sohvalle istumaan. Mä käännyin Elinan puoleen ja Elina hymyili mulle salaperäisesti. "Mitäs pidät?" Kysyin hetken päästä. Elina kohautti harteitaan. "Iha ok bileet. Jos täällä vois tapahtua vain jotain..." Elina hiljeni hetkeksi ja kohotti kulmakarvojaan merkitsevästi tuijottaen mun pyöreitä rintojani. Mä puanstuin, mutta hämärässä huoneessa sitä ei varmaan huomannut. "...syvällisempää." Elina sanoi virnistäen. Mä istahdin heikotuksesta yhdelle keittiön tuolille. "Mä tarviin juotavaa." Tuumasin ja otin mukin kaataen siihen vahvaa boolia. Kulautin boolin alas ja tunsin oloni huojentuvan. Tunnin päästä kaikki vieraat olivat paikalla, booli melekin lopussa, tunnelma huipussa ja mun vatsassa 12 lasillista boolia. "Hei, kaikki!" Kailotin ja huoneeseen laskeutui hiljaisuus. "Nyt katotaan kauhuleffa!" Osa kikatti jännittyneenä, joku onneton yritti pelästyttää toista ja osa kiljahteli.
Mä otin yhden HALLOWEEN 13-videon ja työnsin sen koneeseen. Kasetti juuttui aluksi, mutta työntyi sitten helposti laitteen sisälle. Mä värähdin. Tuo äskeinen kuulosti niin tutulta. Katsoin olkani yli ja näin Elinan kissamaisen viekkaan hymyn. Värähdin. Makkara. Se oli aluksi juuttunut, mutta liukunut sitten helposti sisälleni ja...

"Kuinka monta meitä täällä on tarkalleen?" Joku huusi kun leffan mainokset pyörivät. Kohautin harteitani. "Varmaan jotain 12-24 väliltä." Sanoin välinpitämättömästi. Leffa alkoi pelottavasti ja kaikki hakeutuivat lähemmäs toisiaan. Jonna ja Sanna kiljuivat kaikissa ei-pelottavissakin kohdissa ja muut joutuivat hyssyttelemään tätä. Yhtäkkiä kesken elokuvan, mulle tuli suunnaton vessa hätä. Mä hipsin vessan ovelle talon toiseen päähän ja avasin raollaan olevan oven puikahtaen sisälle. Lukitsin oven ja istui pöntölle. Kun olin tarpeeni tehnyt, nousin ja vedin, näin lavuaarin vieressä dildon. Mua alko panettaa sairaasti, ja halusin survoa tuon jättimäisen seisovan esineen vakooni. Yhtäkkiä tajuamatta itsekkään, masturboin vasemmalla kädellä itseäni ja oikean käden sormia nuolin ja hieroin niillä nännejäni.
Yhtäkkiä verhon takaa kuului huokaisi ja mä jähmetyin säikähtyneenä. "Ku-ku-kuka siellä?" Tiedustelin. Mutta verhon takaa tulikin vain Elina. Alasti. Tuijotin tytön soikioita rintoja, pyöreää peppua ja pientä pimpsaa.
"Mitä sä täällä teet?" Änkytin. Elina hymyili ovelasti. "Hmm.. taisin tuossa vähän käydä masturboimassa... ja katsella mitä sinä touhuat." Hän lisäsi ovelasti ja mä punastuin. Elina astui mua askeleen lähemmäs ja kosketti hellästi pimpsaani. "Mä haluan sua. Ja mä tiedän, että säkin haluat." "Ei ole totta." Mä kiistin ja astuin askeleen syrjään. Elina hymyili. "Mä tiedän." "Et tiedä," tokaisin hieman liian jyrkästi, "et todellakaan!" Elina otti nokkiinsa ja kääntyi pakarat heiluen lähteäkseen. Sitten hän virnisti. "Odotas.. minulla on sinulle käyttöä." Hän otti minua kädestä, laittoi makaamaan ja istui päälleni pylly melkein runkaten naamaani.

Elinan kaksi sormea uppoutuivat jalkoväliini ja mä huokaisin. tuijotin ihastuksissani Elinan leveää takamusta ja mieleni teki työntää sormeni sinne. Elina nuoli klitaani, sormitti ja pyöritti yhtä sormea kiihottavasti perä-aukon kohdalla. "ooh.." huokailin ja tartuin Elinaa lanteista vetäen itseeni päin. Elinan pylly kosketti nenääni ja työnsin kieleni hänen perseenreikäänsä. Elina ei lopettanut, ja olin siitä iloinen. Survoin kieltäni yhtä syvemmälle hänen anaaliinsa ja kielelleni tuli paskan maku.
Yhtäkkiä elina nousi ja meni spagaatiin naamalleni. "Nuole." Hän komensi ja mua ei tarvinut kahdesti käskeä. Nuolin Elinan hyvänmakuista vakoa, sormitin ja revin hellästi tämän karvoja. Elina huokaili ja voihkaili ja kotvan kuluttua tämä parkaisi: "Mä tuun! Emma, mä tuun! Tuuntuuntuuntuuntuuuuuunnnnnnnnn!" Samassa iso määrä valkoista nestettä purkautui rinnoilleni ja naamalleni ja Elina näytti pahoittelevalta. "Nuole, huora!" Määräsin ja Elina ryhtyi nuolemaan minua. Tuntui hyvältä. Puimme nopeasti päälle ja ryntäsimme muiden luokse. "Missä te näin kauan viivyitte," Jaana kysyi, "teiltä meni paras kohta ohi!" Mä hymyilin Elinalle. "Ei se haittaa."
--
jatkoa tulossa...

0

7214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

        Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
        Lieksa
        87
        3684
      2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

        1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
        Maailman menoa
        578
        3445
      3. Baaritappelu

        Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
        Kokkola
        42
        3339
      4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

        En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
        Ikävä
        52
        2167
      5. Tappo Kokkolassa

        Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
        Kokkola
        13
        2091
      6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

        SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
        Maailman menoa
        317
        1921
      7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

        Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
        Tunteet
        120
        1895
      8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

        Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
        Maailman menoa
        156
        1624
      9. Ketä ammuttu ?

        Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
        Juupajoki
        26
        1351
      10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

        Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
        Ikävä
        66
        1332
      Aihe