"...Halla-aho kertoo saavansa "erittäin paljon" palautetta myös maahanmuuttajilta, myös sellaisilta etnisiltä ryhmiltä, joiden sopeutumisvaikeuksia on ruodittu julkisuudessa eniten.
Maahanmuuttajat ymmärtävät, että negatiivisen maahanmuuton aiheuttamat ongelmat koskettavat heitä yhtä lailla. Rikollisen vähemmistön paapominen pilaa kaikkien maahanmuuttajien maineen..."
http://www.aamulehti.fi/sunnuntai/teema/asiat_paajutut/8221977.shtml
Nyt puhuu Halla-aho!
6
320
Vastaukset
- kuten halla-ahokin
ellet sitten ole halla-aho itse. Tuo on jomelkein kuukauden vanha ns. ulostulo ja siihen mennessä halla-aho oli putsannut blogistaan suurimman osa törkeistä rasistisista kirjoituksistaan. se että halla-aho sanoo saaneensa palautetta ns. maahanmuuttajiltakin on vain halla-ahon sanomaa, ja ilman fakta pohjaa. halla-aho on kellarissaan piileskelevä hiiri joka akattemisena työttömänä on pelkkä yhteiskunnan rasite.
- järkeä.
- roskakuskiksi kelpaa
Nyt täytyy osoittaa myös akateemisen koulutuksen saaneille siivoojan ,roskakuskin,nyssekuskin ja muita vähemmän arvostettuja työpaikkoja,silloin ei maahanmuutajia tarvita täytämään tätävajetta,siitä vaan sisulaiset töitä hakemaan ,ei politiikoksi loisimaan
- tiet tukossa
roskakuskiksi kelpaa kirjoitti:
Nyt täytyy osoittaa myös akateemisen koulutuksen saaneille siivoojan ,roskakuskin,nyssekuskin ja muita vähemmän arvostettuja työpaikkoja,silloin ei maahanmuutajia tarvita täytämään tätävajetta,siitä vaan sisulaiset töitä hakemaan ,ei politiikoksi loisimaan
Saattaa olla äärioikeistotaustalla (vaikka olisi lukenut itsensä tohtoriksi) vaikea päästä edes jäteauton apumieheksi.
roskakuskiksi kelpaa kirjoitti:
Nyt täytyy osoittaa myös akateemisen koulutuksen saaneille siivoojan ,roskakuskin,nyssekuskin ja muita vähemmän arvostettuja työpaikkoja,silloin ei maahanmuutajia tarvita täytämään tätävajetta,siitä vaan sisulaiset töitä hakemaan ,ei politiikoksi loisimaan
Naulan kantaan, totta kai maahanmuuttaja tarvitaan sellaisiin työhiin, mihin suomalainen herraskansa ei ryhdy, ja vielä kehtaatte sanoa rasistiksi.
Etelä-Afrikan apartheid on suomessa, sehän ei ole rasismia jaetaan työt rodun ja etnisen taustan perusteella, hienoa.
.
- mainostamassa
.....ei muutkaan poliitikot hehkuta noin tavattomasti, kohtuus kaikessa.... siis yleisillä foorumeilla. ei kannata silloin pahastakin vittuilusta meteliä nostaa vaikka tulisi oikeata sontaa niskaan. Kyllä tuosta tyylistä tulee mieleen, että jos ei muuta niin mies nostaa hiljaisimpina päivinä itse itsestään jutun- Halla-aho....Juutalainen maailman valta on se TODELLINEN JA PAHIN UHKA JOKA REALISOITUU Angloamerikkalaisten, Brittien ja Israelin kolmikulmissa. Juutalaiset tulevat olemaan riesana ja niistä ei eroon pääse, ne kannattaa kiertäkää ja minimoida vahingot. En tunne käsitettä kuten esim. "juutalaiskristitty" silloin on Kristitty ja piste tai sekahedelmäsopan tulos jos on yhdistelty kahta eri uskontoa sillä Mooseksen Laki tuo vain Kuoleman.
Juutalaiset menettivät asemansa hylätessään Kristuksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131244
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201121- 1381003
- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten315796Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä43682Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592