Nyt puhuu Halla-aho!

...........................

"...Halla-aho kertoo saavansa "erittäin paljon" palautetta myös maahanmuuttajilta, myös sellaisilta etnisiltä ryhmiltä, joiden sopeutumisvaikeuksia on ruodittu julkisuudessa eniten.

Maahanmuuttajat ymmärtävät, että negatiivisen maahanmuuton aiheuttamat ongelmat koskettavat heitä yhtä lailla. Rikollisen vähemmistön paapominen pilaa kaikkien maahanmuuttajien maineen..."



http://www.aamulehti.fi/sunnuntai/teema/asiat_paajutut/8221977.shtml

6

320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuten halla-ahokin

      ellet sitten ole halla-aho itse. Tuo on jomelkein kuukauden vanha ns. ulostulo ja siihen mennessä halla-aho oli putsannut blogistaan suurimman osa törkeistä rasistisista kirjoituksistaan. se että halla-aho sanoo saaneensa palautetta ns. maahanmuuttajiltakin on vain halla-ahon sanomaa, ja ilman fakta pohjaa. halla-aho on kellarissaan piileskelevä hiiri joka akattemisena työttömänä on pelkkä yhteiskunnan rasite.

    • järkeä.

      • roskakuskiksi kelpaa

        Nyt täytyy osoittaa myös akateemisen koulutuksen saaneille siivoojan ,roskakuskin,nyssekuskin ja muita vähemmän arvostettuja työpaikkoja,silloin ei maahanmuutajia tarvita täytämään tätävajetta,siitä vaan sisulaiset töitä hakemaan ,ei politiikoksi loisimaan


      • tiet tukossa
        roskakuskiksi kelpaa kirjoitti:

        Nyt täytyy osoittaa myös akateemisen koulutuksen saaneille siivoojan ,roskakuskin,nyssekuskin ja muita vähemmän arvostettuja työpaikkoja,silloin ei maahanmuutajia tarvita täytämään tätävajetta,siitä vaan sisulaiset töitä hakemaan ,ei politiikoksi loisimaan

        Saattaa olla äärioikeistotaustalla (vaikka olisi lukenut itsensä tohtoriksi) vaikea päästä edes jäteauton apumieheksi.


      • roskakuskiksi kelpaa kirjoitti:

        Nyt täytyy osoittaa myös akateemisen koulutuksen saaneille siivoojan ,roskakuskin,nyssekuskin ja muita vähemmän arvostettuja työpaikkoja,silloin ei maahanmuutajia tarvita täytämään tätävajetta,siitä vaan sisulaiset töitä hakemaan ,ei politiikoksi loisimaan

        Naulan kantaan, totta kai maahanmuuttaja tarvitaan sellaisiin työhiin, mihin suomalainen herraskansa ei ryhdy, ja vielä kehtaatte sanoa rasistiksi.
        Etelä-Afrikan apartheid on suomessa, sehän ei ole rasismia jaetaan työt rodun ja etnisen taustan perusteella, hienoa.
        .


    • mainostamassa

      .....ei muutkaan poliitikot hehkuta noin tavattomasti, kohtuus kaikessa.... siis yleisillä foorumeilla. ei kannata silloin pahastakin vittuilusta meteliä nostaa vaikka tulisi oikeata sontaa niskaan. Kyllä tuosta tyylistä tulee mieleen, että jos ei muuta niin mies nostaa hiljaisimpina päivinä itse itsestään jutun- Halla-aho....Juutalainen maailman valta on se TODELLINEN JA PAHIN UHKA JOKA REALISOITUU Angloamerikkalaisten, Brittien ja Israelin kolmikulmissa. Juutalaiset tulevat olemaan riesana ja niistä ei eroon pääse, ne kannattaa kiertäkää ja minimoida vahingot. En tunne käsitettä kuten esim. "juutalaiskristitty" silloin on Kristitty ja piste tai sekahedelmäsopan tulos jos on yhdistelty kahta eri uskontoa sillä Mooseksen Laki tuo vain Kuoleman.
      Juutalaiset menettivät asemansa hylätessään Kristuksen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1244
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1121
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      315
      796
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      43
      682
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe