Itsekseen

Caron

Mä kuulin kuinka ovi pamahti kiinni ja kipusin nopeasti raput ylös työhuoneeseen, missä tietokone seisoi avoimena. Mä hyppäsin pehemään tuoliin ja napsautin netin auki. En yleensä saanut tiukkojen vanhempieni takia pelata netissä, joten odotin aina innolla heidän menojaan. Mitä pitempi meno, sen parempi. Avasin yhden suosikki-sivuni, mutta aukaisinkin vahingossa jonkun iskän sivun. "Seksi net?" Hämmästelin. "Mikä vitun seksi net?" Selailin sivua ylös ja alas, kunnes silmiini pisti yksi mukavan tuntuinen otsikko: "Itsekseen masturbointia." Klikkasin ja ruudulle tuli kuvia naisista, jotka tunkivat kukin mitä esineitä sisällensä. Ruudun keskelle luki erilaisia vinkkejä, kuten 'Eka orgasmi', 'Leluilla', yms. Klikkasin ekaa orgasmia ja huutavien naisten kuvia tuli ruudun reunoille.
Teksti oli muuten jotain tämmöstä:
"Eka orgasmi on erittäin ikimuistoinen, ei tietenkään niin ikimuistoinen kuin neitsyyden menetys. Jos haluat saada orgasmin ilman neitsyyden menetystä, voit lukea täältä vinkkejä." Kuulostaa kivalta, ajattelin 13-vuotiaan aivoillani.
"1. Suihku:
- Avaa suihku, ota käsi-osa pois ja pidä vettä tulvivaa putkea klitoriksesi päällä.
- Dödö, tai joku muu suppilo purkki, ei missään nimessä sauna kauha.
2. Runkkaus ja hinkkaus:
- Katso meidän kuviamme(tai seksikuvia yleensä) ja ota karhea tyyny. Istu tyynyn päälle ja aloita ratsastus. Mukavan tuntuista, voi tehdä punoittavaa jälkeä.
3. Muita:
Kurkku tai makkara:
mene makaamaan, levitä jalat ja tunge tämä kapistus anaaliisi tai pilluusi.
Kepit:
Rumpupalikat, kynät, ym. kepit ovat hyvä väline. Laita keppi seisomaan pystyssä vakaana ja meni seisomaan kepin alle. Laita kepin pää vakosi suulle ja suunnista alas päin. Siinä samalla voi venytellä."
Värähdin. Inhosta. Innostuksesta. Ja muistin, etttä sisareni oli harrastanut joskus rumpujen soittoa. Nyt sisar asui pienen terrierinsä kanssa jossain hevonkuusessa. Ryntäsin siskoni huoneeseen ja kaivoin miltei tyhjiä kaappeja. Lopulta löysin toisen vaalean rumpupalikan. Se oli alusta kapea, mutta leveni lopussa. Värähdin uudestaan ja suunnistin kohti suihkua. 'ei,' mä mietin, 'emmä voi sitä tehdä! Mähän olen tällainen kiltti, enkeli, hyväsydäminen.. en minä tee tällaista!' Sisäinen ääni motkotti. 'Ja vittu, kyllä teet!" Huudahdin ja työnsin suihkun oven auki. Riisuiduin ja avasin hanan. Lämmin vesi virtasi pitkin kapeaa vartaloani, ja käsi eksyi pimpilleni. Karva oli kasvanut vähän ja rinna tolivat hiukan koholla. Muuten mä olin täysin lauta. Ja mä täyttäisin kolmetoista kuukauden päästä. Hieroin nyrkkiäni vakoani vasten ja se tuntui tosi hyvältä.
"Ota suihkun käsi-osa pois." Mietin ja irrotin käden sijan. "laita letku klitan päälle.." mumisin ja laitoin syöksyävän veden klitalleni avaten haarani. Tuntui ihanalta ja mumisin hiljaa. Paineet alkoivat ja mä murisin hiljaa huulta purren. "Sattuuuuh!" Kiljahdin yhtäkkiä ja letku lensi suihkukopin toiseen päähän. Pimppi punoitti. Mä laitoin käden sijan takaisin ja menin haarat levällään istumaan suihkukopin nurkkaan. Otin kepin käteeni ja laitoin sen vaolleni. "Mitä mä teen?" Mietin hetken, mutta kun työnsin keppiä neitsyeeseen aukkooni haukoin henkeä. Tuntui ihanalta ja epämukavalta samaan aikaan. Ja tuntui täydeltä. Työnsin keppiä syvemmälle (ilmeisesti liian lujaa) sillä yhtäkkiä tuntui, kuinka immenkalvo puhkeutui. Pimpistä vuosi hetken verta ja mä nyyhkäisin vetäen kepin pois vitustani. "Mitä mä oikein teen?" mietin hämmästyneenä ja vihaisena itselleni, "voi vitun vitun vittu!" manailin. Nuosin seisomaan ja sammutin hanan. Kiedoin itseni pyyhkeeseen ja tassuttelin olohuoneeseen valuen sohvalle. Avasin tv:n.

0

5502

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

        Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
        Ikävä
        57
        3849
      2. Mikä sai sut ihastumaan

        Mitä tapahtui?
        Ikävä
        167
        2377
      3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

        https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
        Sinkut
        211
        2120
      4. Mitä tehdä asialle?

        Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
        Sinkut
        142
        2043
      5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

        Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
        Maailman menoa
        421
        1453
      6. 79
        1241
      7. Ethän syytä itseäsi

        siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
        Ikävä
        139
        1214
      8. Hyvää heinäkuuta

        Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
        Ikävä
        235
        1145
      9. Olet mies varmasti peto

        Makkarin puolella. 🤤
        Ikävä
        84
        1099
      10. Olen pahoillani mies

        Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
        Ikävä
        55
        1080
      Aihe