http://arikahara.blogit.kauppalehti.fi/2008/12/26/kaappihylkeet-ja-ekologia/
Sinänsä mielenkiintoinen kirjoitus, ihmettelen vain motiivi miksi se on linkity peruspalstaan.
Tuo luulisi olevan enemmän vihreiden murheet.
Vai yritetäänkö saada perussuomalaisista komando kasaan ,hakkaamaan ne mursut terveeksi.
Ei, kun tietää vielä miten kateellinen tuo kirjoittaja on komennusmiesten päivärahoista , se ei saa tästä porukasta ketään sinne, suomalaisten ei ole muutenkaan tapana puutua toisen maan sisäisiin ongelmiin.
Mielestäni tuossa kirjoituksessa ei ollut myöskään mitään ratkaisu talouslamaan.
Käsitän tietysti Kähärän huoli, kalliilla rahalla matkusta Nuukiin, paikan päällä ei sähköä ei telkkari eikä edes S24, ei mitään muuta kun homoleviä ja lesboleviä mursuja.
Kyllä siitä nyt voi 15 minuutti katsellee, mutta viikkokausia ???
Peruspalsta minulla ei tulisi mieleen, maailman luontosäätiöstä voisi olla apua.
Homo mursut Kähärän riesana
10
455
Vastaukset
- kahvinkeittäjä
Valokuva oli aika hyvä. Voisi kuvitella, että homomursu olisi rasvapeitteineen tuommoisen näköinen.
- siinä
käde laihtuneena he he.
- kahvinkeittäjä
siinä kirjoitti:
käde laihtuneena he he.
Ei sitä kuvaa alvariinsa vaihdeta.
Kokoomuksen stadin piiri otatti tämän kuvan Käden vaalikampanjaan HOK-Elannon vaaleihin.
Tosin Käden kaksoisleuat vedonneet kuin viiteen äänestäjään. - Johanna uittamontieltä
kahvinkeittäjä kirjoitti:
Ei sitä kuvaa alvariinsa vaihdeta.
Kokoomuksen stadin piiri otatti tämän kuvan Käden vaalikampanjaan HOK-Elannon vaaleihin.
Tosin Käden kaksoisleuat vedonneet kuin viiteen äänestäjään.mutta ei se voi olla kuitenkaan kokoomuksen stadin piirin otattama hok-elannon vaaleihin, sillä tuo kuva on jo vuodelta 2005 ainakin. Joten kyllä nyt kahvinkeittäjän viimeistään kannattaa päivittää ne saludon porot sieltä suodattimesta. Ilmankos persukahvit on olleet niin mitään sanomattomia kun samoilla perskoilla toimitaan monta vuotta. No tosin linjahan on tunnettu, sillä noita eri hautajaisista toimitettuja ylijäöämä tarjottaviahan kps on aiina tarjoillut. Vaikka ylijäämää, nuo ovat itse KPS.n porukkakin.
- heh heh
Käde-reppanalla ei ole yhtään ystävää, ja mursujakin haukkuu homoiksi hah haha hahhahaa!!
Liekö muuten valhe sekin,että on Grönlannissa käynyt? Jospa katsoi jotakin tv-ohjelmaa ja puhuu paskaa, muka käyneensä Grönlannissa?? - Dösäkuskin liksoilla ei paljon juhlita...- kateellinen reppana
kun et itse osaa etkä pääse mihinkään, niin sössötät muille. Tyypillinen persu, jolla ei ole mitään annettavaa ei aatteellisesti eikä muutoinkaan. Sua mahtaa vituttaa kun käde tekee mitä haluaa, ja sä et voi tehdä mitään. Hah hah mahtaa olla lesbon lapsella ankeeta? Mene säkin töihin, niin voit matkustaa vaikka keravalle ja takas.
kateellinen reppana kirjoitti:
kun et itse osaa etkä pääse mihinkään, niin sössötät muille. Tyypillinen persu, jolla ei ole mitään annettavaa ei aatteellisesti eikä muutoinkaan. Sua mahtaa vituttaa kun käde tekee mitä haluaa, ja sä et voi tehdä mitään. Hah hah mahtaa olla lesbon lapsella ankeeta? Mene säkin töihin, niin voit matkustaa vaikka keravalle ja takas.
"käde tekee mitä haluaa,"
sille on täysi työ, kun joutuu itse hakkaamaan ne mursut terveeksi.
Siinä hommassa laihtuu varmasti, no tapansa kullakin.
On se varmasti hauskempi kun joku tylsä kuntosali.
Luonto tule samalla autettu ja kuutteja syntyy ennätysmäärä.
Joku voisi tehdä siitä TV ohjelma sopisi sekä luonnonystäville että laihduttajille.
Kähärästä tulisi kuuluisuus ja kaikkien sankari, kirjasta tulisi tietysti Bestseller.- sen tieteenkantitaatti
kateellinen reppana kirjoitti:
kun et itse osaa etkä pääse mihinkään, niin sössötät muille. Tyypillinen persu, jolla ei ole mitään annettavaa ei aatteellisesti eikä muutoinkaan. Sua mahtaa vituttaa kun käde tekee mitä haluaa, ja sä et voi tehdä mitään. Hah hah mahtaa olla lesbon lapsella ankeeta? Mene säkin töihin, niin voit matkustaa vaikka keravalle ja takas.
Onnittelut, kurjailija Kähärä.
Olette löytäneet kirjallisen tyylin, joka Teiltä sujuu.Se on sitä kieltä, jota olette käyttäneet ja kuulleet elämänne varrella,hevostalleilla, autovarikoilla ja nuoruudessanne vankilassa.
Luvalla sanoen, bloginne ovatkin rasittavaa luettavaa sivistyneelle lukijalle, oikeinkirjoitusvirheineen ja kankeilla lauserakenteilla.
Jatkakaa jätkälinjaa, se käy Teiltä parhaiten - kuluvan vuoden
sen tieteenkantitaatti kirjoitti:
Onnittelut, kurjailija Kähärä.
Olette löytäneet kirjallisen tyylin, joka Teiltä sujuu.Se on sitä kieltä, jota olette käyttäneet ja kuulleet elämänne varrella,hevostalleilla, autovarikoilla ja nuoruudessanne vankilassa.
Luvalla sanoen, bloginne ovatkin rasittavaa luettavaa sivistyneelle lukijalle, oikeinkirjoitusvirheineen ja kankeilla lauserakenteilla.
Jatkakaa jätkälinjaa, se käy Teiltä parhaitenehdottomasti kovin herja! sen tieteenkantitaatti sanoo olevansa sivistynyt lukija, eikä osaa edesa olla sivistynyt, sillä sivistynyt ei tuollaista debattia käytä, eikä varsinkaan siihen ympättyä vaheellista argumentointia. Olet aika säälittävä tapaus sen tieteenkantitaatti, sillä sivistynyt ihminen puhuu pahaa toisista henkilöistä suoraselkäisesti omalla nimellään. Tosin sinähän edustat Soinismia parhaimmoillaan tai sanotaan pahimmillaan, eli olet täysin selkärangaton.
- Täytyykö jankuttaa?
Uskotaan jo ettei persut tykkää homoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483
