Perussuomalaiset ovat joutuneet huonoon huutoon

Tosi huonoon

Miten voivat uudet perussuomalaiset valtuutetut pärjätä luottamustoimessaan kun ovat saaneet natsihenkisyyden leiman otsaansa?

13

382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pärjätään

    • vaevanna tuo natsihenkisyys...

      Sinulle siitä näättää siellä etelässä tulleen
      raama...

    • seles

      teitä lapsikullat! Olisitte levänneet edes Joulun ajan! Mutta ei, samaa jonninjoutavaa höpötystä aamusta iltaan. Miten te jaksatte vääntää tuota sontaa? Eikö teitä edes hävetä? No eipä tietenkään, kun puskantakaa saatte nimettöminä hillua! Niin, Perussuomalaiset kyllä pärjää ilman teitä, mutta entäs te, pärjäättekö ilman Perussuomalaisia? Näyttäisi vähän vaikealle!

      • ylhäältä alaspäin?

        Selvää yli-ihmisainesta nämä uudet persuvaltuutetut.


      • rotuoppi
        ylhäältä alaspäin? kirjoitti:

        Selvää yli-ihmisainesta nämä uudet persuvaltuutetut.

        on mennyt hyvin peruSS kentällä läpi: "Olemme herrakansaa, ajatusrikollisia ammumme päähän, hakkaamme tai joukkoraiskaamme".
        PeruSS vaipui Natsismiin.


      • rotuoppi kirjoitti:

        on mennyt hyvin peruSS kentällä läpi: "Olemme herrakansaa, ajatusrikollisia ammumme päähän, hakkaamme tai joukkoraiskaamme".
        PeruSS vaipui Natsismiin.

        auttaa tuota Kähärä niiden homohylkeiden kansa, ei se yksin pärjää.
        Me hoidetaan sille aikana ne valtuustohommat


      • mukava mies,,,
        wonterghem kirjoitti:

        auttaa tuota Kähärä niiden homohylkeiden kansa, ei se yksin pärjää.
        Me hoidetaan sille aikana ne valtuustohommat

        mutta Soini tervasi natsipaskalla valitettavasti sinutkin. Olet lojaali auktoriteetille, mutta et valitettavasti edes arvaa, mikä se loppujen lopuksi on. Harva näkee Soinin päähän?


      • näköjään
        mukava mies,,, kirjoitti:

        mutta Soini tervasi natsipaskalla valitettavasti sinutkin. Olet lojaali auktoriteetille, mutta et valitettavasti edes arvaa, mikä se loppujen lopuksi on. Harva näkee Soinin päähän?

        kavahtaa halla-aholaisia. Ei sellainen ihminen voi olla täysin paha.


      • noinkaan.
        mukava mies,,, kirjoitti:

        mutta Soini tervasi natsipaskalla valitettavasti sinutkin. Olet lojaali auktoriteetille, mutta et valitettavasti edes arvaa, mikä se loppujen lopuksi on. Harva näkee Soinin päähän?

        Ainakaan täällä maaseudulla ei Perussuomalaisten maineeseen vaikuta yhtään vaikka Hesassa ja Turussa jotkut sekoilee. Yleinen mielipide on se, että sitä menoa nyt voi kaupunkilaisilta odottaakin. Ne sekoilijat pilaavat vain oman maineensa, ei puoleen mainetta.

        Nämä pienempien kuntien edustajat kyllä tunnejaan ja tiedetään, ja ymmärretään ettei ne mitään natseja ole - ja tajutaan myös hyvin se että Persujen joukosta löytyy pääasiassa järkevää väkeä. Tuo Wonterghem on selvästi yksi semmoinen.


      • itte Wontteri..
        noinkaan. kirjoitti:

        Ainakaan täällä maaseudulla ei Perussuomalaisten maineeseen vaikuta yhtään vaikka Hesassa ja Turussa jotkut sekoilee. Yleinen mielipide on se, että sitä menoa nyt voi kaupunkilaisilta odottaakin. Ne sekoilijat pilaavat vain oman maineensa, ei puoleen mainetta.

        Nämä pienempien kuntien edustajat kyllä tunnejaan ja tiedetään, ja ymmärretään ettei ne mitään natseja ole - ja tajutaan myös hyvin se että Persujen joukosta löytyy pääasiassa järkevää väkeä. Tuo Wonterghem on selvästi yksi semmoinen.

        ..livauttoo ommookehhuu kehhiin iliman nikkii. Ovat kälmiä nuo pelkialaiset.


      • PeruSS-tauti?

        Kysyn vielä kerran: Miksi Korte väittää niin???


      • kautta maan
        PeruSS-tauti? kirjoitti:

        Kysyn vielä kerran: Miksi Korte väittää niin???

        Kunhan Halla-aholaiset saavat lopullisen vallan peruSS:ä? Siinä vaikenee monen Soinin puolustajankin ääni tällä palstalla?


    • höpäjät :

      oletkos sinä se omiiituinen höpöööttäjä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe