Aiotko käydä alessa?

kamala ryysis

22

4750

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Virya

      Mistään hinnasta.

      • teemunideapaja

        Ostan vain samat tuotteet ruoasta vaatteisiin silloin kun tarvitsen, vaatteita kerran neljässä vuodessa. Tekniikkaa ostan vain parasta laatua säästettyäni kaikki rahani siihen vain ja ainoastaan kerran.

        Jos markkinatalouden elitistiset äijänpatukat tahtovat kansan pelastaa itsensä ja miljoonansa talousvaikeuksilta, let 'em burn baby!


      • rehellinen
        teemunideapaja kirjoitti:

        Ostan vain samat tuotteet ruoasta vaatteisiin silloin kun tarvitsen, vaatteita kerran neljässä vuodessa. Tekniikkaa ostan vain parasta laatua säästettyäni kaikki rahani siihen vain ja ainoastaan kerran.

        Jos markkinatalouden elitistiset äijänpatukat tahtovat kansan pelastaa itsensä ja miljoonansa talousvaikeuksilta, let 'em burn baby!

        en harrasta netissä imutusta kuten puolet suomalaisista, joten ostan dvd:t, cd:t jne alennusmyynneistä. samat tuotteet ostan kuitenkin joskus, niin miksen sit alennusmyynneistä !!! hoks hoks


    • JOKU

      GALLUP KYSELY ?
      Mitä sä tällä tiedolla teet ?
      Ketä kiinnostaa se jos tuntematon sanoo : "mä meen alennusmyyntiin " .
      Oletko joku tauno jolla ei ole mitään muuta kysyttävää ku tyyliin "onkohan mulla aivot" ?
      Kerää ittes pahvi !

      • HEI....

        Oot tosikko... Miksi otat kantaa asiaan jos sua noin kamalasti risoo. Olisit hiljaa, ja poistuisit vähin äänin... Hyviä löytöja ALESTA Sinullekin; käyt niissä kuitenkin....))))


    • Aina kun meen alennusmyynteihin, huomaan, että kaikki tuotteet mitä ostin oli ihan normihintasia. :D

      Yleensä tuotteet mitä alennettu, just kaikkee mitä talvella vaan valikoimis: Talvivaatteita, kenkiä...

    • -Tess-

      Ainahan siellä on pakko käydä katsomassa löytyisikö jotain kivaa ja edullista. Vaikka ne suurimmat alennusprosentit ovatkin vasta ensikuun puolella.

    • jos joku sanoo harrastavansa shoppailua niin kyseessä on idiootti

    • X mummi

      ei siellä ole kuin pieniä S/M vaatteita tarjolla
      mulle pitää olla L/XL isoja että sopii niin ne maksaa aina ei semmosia alennuksia olekaan
      mitä olen käynnyt katsomassa saa pettyä pahemman kerran ja mulla alennus myynnti kuin on tuo tilipäivä..

    • ON -50%

      vai mitä?

    • -halavalla

      en kyllä sitä tarvii mutta jos saan halavalla
      ostan ja laitan pakastimeen

    • kyläkauppias

      -80% ha ha mistä hinnasta,yleensä maksatte jopa normaali hintoja kun juoksette vaan näiden prosentti alen perässä .Eurot on sitä maksuvaluuttaa ei prosentit niitä myy Alko.. Tyhmät juoksee halvan perässä...

      • Tee-mu-

        Sanonta sanoo "köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa", joten en aio köyhänä käydä alennusmyynneissä.


      • "Kurjat Katteet"?...

        Joko on purjeveneesi talvitelolla. Ootko ens vuonna
        helmi ja maaliskuun vai maalis ja huhtikuun kelohuvilallas lapissa. Kesällä varmaan oot kolme neljä kuukautta Päijänteellä. Lätkän MM kisathan sattu mukavasti Zyrihin sillä mennee varmaan kuukausi ok, "lasketelunkin" varjolla. Mitä meinaat muuta touhuta.


    • höpl...

      tavarat ovat lähempänä normi hintoja sillä ennen aleja teitä on vedetty höplästä tä.

    • Bfafft

      No en aio käydä alennusmyynneissä. Seuraava kysymys?

    • No, never ever!

    • Amannada

      kyllä käyn alennuksissa, sen takia just että löytäsin jotain halvalla sellasta mitä ennen tarvein, mutten raaskinut ostaa kun on niin kallista.. hyvä esimerkki on tämä... tarvitsin sukkia, en ostanut ennen.. ja nyt kävin alennuksissa.. ja yks pari sukkia normihinnan mukaan ois ollut 3.95... joo`*? en ois ostanu aika varmaa.. enintää 1.50 sukat mulle.. mut alessa sainki ne 0.20senttiä.. ja ostinkin niitä sitten läjäpäin.. joku 2euron edestä... ja taas on sukkakiintiö täynnä. seppälästä kun sai..:)..

      niin ja vapaavalinnassa kävin myös.. ostin 3 paitaa yhden topin.. ja oli siellä isojakin kokoja.. ja pieniä kokoja..toppi oli 2euroo, ennen oli maksanu kympin.. toisen paidan ostin 2.87e,.. ennen makso 13.95... kaks muuta paitaa ostin 8.87e..ja ennen molemmat oli 17.95... kyllä musta ainakin tuntu et sain jotain ihan hyvällä hintaa.. en varmaan menis mihkään stockmannille siks että en muka voi ostaa halpaa? kun olen köyhä.. niinpä, ja sitkun ostaa kallista nii ei sekää aina mitään laatutavaraa ole, olen kyllä huomannut. mielummin kyttäilen alennuksia ja tunnen mielihyvää ostaessani "muka halpaa"..tai sitten ihan oikeasti halpaa..kuin poden huonoa omatuntoa, ja ostan jostain kalliilla, kun sitten näänkin seuraavana päivänä et jaahas nyt se onki satasen halvempi et eipä tässä kuhmua otsassa ollenkaan oo..

      mutta kukin tavallaan..:) itse tykkään vertailla hintoja, tuotteita, ja löytää niiden seasta halpaa... pötypuhetta toi että ei köyhällä ole varaa ostaa halpaa.. jos tietää mitä ostaa nii tekee hyvät kaupat..:)ja kyllä ne talvialetuotteet käy ihan hyvin ensvuonnakin..:) samaa tavaraa ne on ku ne oli normihintasena.. ei ne mikskää siitä mee et hintalappua pistetää ristiin rastiin...:)

      että juu hauskoja alehetkiä kaikille!!!..

      ja muille, kulkekaa vaan vuodesta toiseen niissä samoissa kuteissa jotka ostatte hinnalla mikä hipoo taivaita.. miten tykkäätte..kaikilla o oma maku..:) mutta ei me idiootteja olla jotka alessa käydään, pikemminkin fiksuja.

      • yleensä

        Alessa,mutten oikeastaan koskaan sitten ostakaan mitään mikä on jo alennettua. En osta mitään turhaa. Nytkin olisi tarkoitus ostaa farkut ja voi hyvinkin olla,että ostan ihan normaalilla hinnalla,ellei alessa olevat ole mielekkäitä. Ostan vaatteita todella harvoin,enkä senkään takia jaksa ostaa aina alesta vaan ihan normaalilla hinnalla jos sopivat löytyy.

        Tänään kävin alennusmyynneissä katsomassa josko olisin löytänyt korvakorut halvemmalla. Ei ollut nämäkään jotka ostin alessa. Ostin ne silti. En olisi ostanut korvakoruja,jotka on halvemmat,mutta mitä en olisi kuitenkaan käyttänyt!

        Köyhä olen minäkin,joten siksi ostankin mielummin mieluisen ja käytettävän tavaran kuin halvemman joka jää kaappiin.


      • Pientä kaapin täydennystä

        "kyllä ne talvialetuotteet käy ihan hyvin ensvuonnakin..:) samaa tavaraa ne on ku ne oli normihintasena.. ei ne mikskää siitä mee et hintalappua pistetää ristiin rastiin...:)"

        Jep, itse olen jo käynyt parina päivänä etsimässä vaatteita ensi talveksi... Nyt kun sattuu olemaan hiukan ylimääräistä rahaa, ensi vuodesta ei tiedä. (Opiskelen, keikkaduuneista ei mitään tietoa eikä vanhempien kukkarolla halua enää käydä.)

        Löysin lauantaina uudet talvikengät alle 20 eurolla ja tänään uuden, nätin talvitakin alle 30 eurolla. Pari neuletakkia on myös tarttunut mukaan pilkkahinnalla, jos vertaa siihen, mitä niistä ennen alennusta pyydettiin. Nyt jos vielä onnistun löytämään parit hyvät farkut, ei tarvitse vuoden päästä ihmetellä, mistä saisi vaatetta ylleen. Onneksi suosin ns. "klassisempaa" tyyliä, eli vaatteista ei juuri huomaa, minä vuonna ne on hankittu.

        (Ja tosiaan, enpä minäkään missään Stockmannilla käy. Marketeista sekä urheilu- ja halpaketjuliikkeistä tekee yllättäviä löytöjä, jos osaa ja viitsii etsiä.)


    • Herännys

      ennen kuin menet sinne alemielenhäiriöön?

    • joulun jälkeen ja ennen

      Ennen joulua kävin katsomassa ja sovittamassa talvitakkia ja yksiä housuja. Sitten heti pyhien jälkeen kävin ne ostamassa.
      Takista oli hinta tippunut lähes 100 eurolla ja housuista oli 20e poissa. Ostokset tein nopeasti, ei tarvinnut jonottaa kun tiesin tarkkaan mitä menen ostamaan ja mistä ja mikä on oikea koko.

      Eli kannattiko odottaa viikko pari? KYLLÄ!
      En muuten edes muista, koska olisin ostanut yhtään mitään (ruokaa lukuunottamatta) ns. "normaalihinnalla tai ovh".
      Joten eiköhän se kate tule kaupalle näistä aletuotteistakin kivasti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1585
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1414
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1315
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1258
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1198
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe