Eli, mietin missähän kampaamossa kannattaisi käydä leikkuuttamassa hiukset.
Ennen suosin NAPS kampaamoa, mutta on pirun kallin (35€) Ja ajattelin n. 25€ maksavaa. Olen 14vuotias blondi ja siis nuorekasta etsin.
http://www.hji.co.uk/hjimages/images/qhs1598/hji/medium/2002-smooth-black.jpg
Tuollaiset hiukset leikkuutan, missä olisi ammattitaitoista ja nuorekasta palvelua. Voinko pyytää aikaa varatessani että leikkaaja olisi nuori?
Ja ajattelin piian kiehkuraa, vaikka leikkaaja on vähän vanhempi hän tekee tarkkaa työtä. Äitini suosii sitä kampaamoa. Eli 14 vuotiaalle tytölle nuorekasta suht edullista kampaamoa.
Niin, ja pelkkää leikkausta. Ei värjäystä.
Mikkelin kampaamot
32
3933
Vastaukset
- neuvoja...
Kerrostetun leikkauksen nyt saa missä tahansa, mutta jos halpaa etsit, löytyy hyviä, pieniä kampaamoita vähän kauempana keskustasta. Luettelo käteen ja etsimään.
Vielä halvemmalla samanlaisen leikkauksen saa pistämällä hiukset ponihännälle ja liika häntä poikki. ;)
Tuo "nuorekas" on pelkkä myytti, enemmän riippuu leikkaajan ammattitaidosta. Kannattaa tulostaa kuva mukaan ja käydän paikan päällä kysymässä, onnistuuko.- Nimetön
kampaamo nimeltä juniper.. ammattitaitoinen ja hyvä leikkaaja.. perhettuttuja.. osaa asiansa.. vie myös tuo kuva nöytille..
- ilmaseks
jos oot yhtä söpö kun kuvan tyttö :D
- Aloittaja
Hah! Oon kuule söpömpi (: :D
- ...
studio g:ssä hyvä ja nuorekas palvelu. Mirella leikkaa paremmin. Hinta, laatu suhde hyvä
- aloittaja
Paljon toi studio-g maksaa 14v puolipitkt hiukset. Ja pelkkä leikkuu?
- aloittaja
Ai mikä Mirella? :O
- Tyytyväinen asiakas
aloittaja kirjoitti:
Ai mikä Mirella? :O
Shortcut just avattu uusi halpa parturikampaamo naisvuoren kupeessa.
Nuorekas meininki nopeesti ja edullisesti!
Kandee tutustua. - ..............................
Tyytyväinen asiakas kirjoitti:
Kandee tutustua.kävin myös kyseisessä shortcut'issa ja täytyy sanoa että olen enemmän kuin tyytyväinen palveluun ,henkilökunnan ammattitaitoon ja liikkeen tyylikkyyteen. Hintatasosta puhumattakaan. Säästin nimittäin aiemmpiin kampaamokäynteihin verrattuna 35e. SUOSITTELEN MUILLEKIN!
- Aloittaja
Kandee tutustua.Hmm. Paljonkohan pelkkä leikkaus maksaisi?
- Minäkin kiinnostuin
Kandee tutustua.nimen tai puh.nron, ei löydy shortcutina fonectasta.
- pöllötukka
Minäkin kiinnostuin kirjoitti:
nimen tai puh.nron, ei löydy shortcutina fonectasta.
Toi uus parturi leikkaa ihan päin vittua, kokemusta on!
- lyyli
pöllötukka kirjoitti:
Toi uus parturi leikkaa ihan päin vittua, kokemusta on!
päin vittua, jos leikkauttaa pystytukan.
- Pliide
Kandee tutustua.tarkan osoitteen tai omistajan nimen. Shortcuttina ei löydy
- henkka
Pliide kirjoitti:
tarkan osoitteen tai omistajan nimen. Shortcuttina ei löydy
No heti sen naisvuoren kohdalla .
Tarkempaa osoitetta en osaa kertoa, vaikka tänään kyseisestä paikasta tyytyväisenä,--hiukset hyvällä ammattitaidolla leikattuina poistuinkin. - midnight cowboy
henkka kirjoitti:
No heti sen naisvuoren kohdalla .
Tarkempaa osoitetta en osaa kertoa, vaikka tänään kyseisestä paikasta tyytyväisenä,--hiukset hyvällä ammattitaidolla leikattuina poistuinkin.paikan omistaa joku ulkomaalainen hyvännäköinen tumma kaunotar ,-olettaisin italialaiseksi.
Kävelin just koiran kanssa paikan ohi ja ihastelin lasin takaa hienoa sisustusta.Täytynee varata aika hiustenlyhennykseen pian.. - B M W
midnight cowboy kirjoitti:
paikan omistaa joku ulkomaalainen hyvännäköinen tumma kaunotar ,-olettaisin italialaiseksi.
Kävelin just koiran kanssa paikan ohi ja ihastelin lasin takaa hienoa sisustusta.Täytynee varata aika hiustenlyhennykseen pian..Hyvä ja edullinen hiustenleikkuu oli.Tästähän mie sain uuden kantapaikan.
- "Kojootti"
B M W kirjoitti:
Hyvä ja edullinen hiustenleikkuu oli.Tästähän mie sain uuden kantapaikan.
miss tää uus mesta sijaitsee?
- jaa
on hyvä paikka. iloiset mimmit ja hyvä meininki, kun se tupakalle haiseva höpöttävä möree mimmi on poissa.
- "Isabell"
Shortcutin mimmit ovatkin kaikki "no smoking-team"!
- Naapurin asukas
"Isabell" kirjoitti:
Shortcutin mimmit ovatkin kaikki "no smoking-team"!
Paitsi itse omistajan olen nähnyt pössytelevän ja värjöttelevän liikkeensä edessä korkokengissään.
- hannu
Naapurin asukas kirjoitti:
Paitsi itse omistajan olen nähnyt pössytelevän ja värjöttelevän liikkeensä edessä korkokengissään.
Paras ja halvin parturi tässä kaupungissa tää uus mesta!
- tyhmä? :D
hannu kirjoitti:
Paras ja halvin parturi tässä kaupungissa tää uus mesta!
Missä on tää shortcut? tai siis tarkka osoite tai ainakin millä kadulla sijaitsee? yitin ettiä mutten löytäny. :D
- Tohtori takatukka
tyhmä? :D kirjoitti:
Missä on tää shortcut? tai siis tarkka osoite tai ainakin millä kadulla sijaitsee? yitin ettiä mutten löytäny. :D
Naisvuoren alapuolella ,niiden portaiden lähellä.
En tunne kaupunkia niin hyvin että kadun nimen muistaisin. - Minäkin kävin
Tohtori takatukka kirjoitti:
Naisvuoren alapuolella ,niiden portaiden lähellä.
En tunne kaupunkia niin hyvin että kadun nimen muistaisin.ettimässä mutta eipä löytynyt.Yst. kertokaa nyt jotain naapuriliikkeitä tms. että osuis kartalle :)
- "etsivä löytää"
Minäkin kävin kirjoitti:
ettimässä mutta eipä löytynyt.Yst. kertokaa nyt jotain naapuriliikkeitä tms. että osuis kartalle :)
Miepäs löysin paikan,------vaan enpäs kerro muille missä osoitteessa tarkalleen sijaitsee tämä SHORTCUT. Koetappas löytää itse! ;)
- kaikenlaista
"etsivä löytää" kirjoitti:
Miepäs löysin paikan,------vaan enpäs kerro muille missä osoitteessa tarkalleen sijaitsee tämä SHORTCUT. Koetappas löytää itse! ;)
jos saat kiksejä toisten kiusaamisesta :(
- hah
kaikenlaista kirjoitti:
jos saat kiksejä toisten kiusaamisesta :(
koko shortcutia ei varmaan ees oo vaan tää on joku iso vitsi. :D
- itsekin
hah kirjoitti:
koko shortcutia ei varmaan ees oo vaan tää on joku iso vitsi. :D
tää on joku kaupunkilegenda. Shortcutin nimellä ei oo liikkeitä kuin Hesassa :)
- Kalevi Mikkelistä
itsekin kirjoitti:
tää on joku kaupunkilegenda. Shortcutin nimellä ei oo liikkeitä kuin Hesassa :)
Tehnyt konkan jo!
eipä pitkään Italiaanomuija täällä retostellut! - aloittaja
Kalevi Mikkelistä kirjoitti:
Tehnyt konkan jo!
eipä pitkään Italiaanomuija täällä retostellut!Mä kyllä käyn huomenna varaan napsista ajan. Luotan siihin paikkaan. :) Siis missä toi oli toi shorcut tms.
- E rno
aloittaja kirjoitti:
Mä kyllä käyn huomenna varaan napsista ajan. Luotan siihin paikkaan. :) Siis missä toi oli toi shorcut tms.
NAPSIS ihan hyvä mesta, paitsi että viitan alla rupee aina jöpöttämään etumus, kun on niin mageet mimmit tukan kimpussa ;).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 455851
- 485346
- 483718
- 143675
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise963346- 313126
- 592884
- 572740
- 532400
- 381854