Kaikkea sitä kuulee!!! Turun Sanomat haluaa luksushuvilan Ruissalon Kuuvan kallioluodon kärkeen!!!
HAJAHAHA.
Kaupunkilaisille paskainen nauru.
Lukekaa Sanomia ja olkaa kotona. Ruissalosta tehdään meidän yksityisalue johon on ihmisiltä PÄÄSY KIELLETTY!!!
Maksetaanko Turun virkamiesten palkat verovaroista??? Kuka tuolaista työtä teettää??
Me vai??? Turun Tauti Jyllää!!!
Ruissalon Kuuvaan
10
1070
Vastaukset
- ole saaneet
lupaa ja kyllä sinne pääsee kuka haluaa vain autolla ajo kielletty. Usein olen ollut siellä ottamassa aurinkoa kesällä, älä levitä väärää tietoa.
- Kaukoseuraaja
Pikkupikku korvausta TS:lle jumittuneesta Toriparkkihankkeesta.On se niin väärin,että ketoslaiset eivät saa kaikkea haluamaansa.
- vireillä
Tosin se on saanut kiinteistölaitoksen virkailijain keskuudessa runsaasti myötäuntoa.
Kävihän näet niin hassusti, että kun TS:läiset aikanaan hakivat vanhalle huvilalle purukulupaa rakentaakseen uuden ehomman huvilan, he eivät sitä saaneet. Onneksi paha tulipalo tuli ja pelasti tilanteen: koko huvila paloi maan tasalle.
Sen jälkeen kaupunki muutti alueen kaavaa niin, että uudelle huvilalle ei ollut enää rakennuspaikkaa!
Nyt uuden huvilan rakennuslupaa haetaan sillä perusteella, että alueella on muinoin ollut huvila ja sillä siis olisi jotain "olemassaolevaa rakennusoikeutta"! Näin lakimiehet lakiaan tulkitsevat? Sas nähä kui äijän käy... - Hnnmm
Kuuvan nokka on Ruissalon paras paikka. Mahtavat näköalat yli koko Airiston ja melko vähän porukkaa siellä käy koska autolla ei pääse perille asti. Todella harmi jos sinne tehdään huvila. Huvila siellä on ollut aiemmin mutta se paloi olisko ollut 80-luvulla?
- että..
yhteisille virkistysmaille mahdollisesti tuleva ökyhuvila palaa aika nopeasti, eiköhän sen verran yhteishenkeä löydy.......
- Balomestari
Kas,miten se huvila nyt silleen paloi sopivasti???!!!
- Turun Sanowat
Kun Turku aikoinaan sai Ruissalon saaren Tsaarin lahjana "hallintaansa" ehtona oli, että se pitää käyttää kaupungin porvarien virkistykseen.
Nyt kun kaupunkiin vihdoin on - kansalaisten enemmistön myötävaikutuksella - saatu laidasta laitaan tosiporvarillinen päättäjistö, voi porvaristo hyvillä mielin ruveta vaalimaan "saavutettuja etujaan".
Tästä se riemu tosissaan vasta alkaa poijjaat.
- entä sinä????
Minä lopetin samantien Turun Sanomien tilaamisen kuultuani tästä.En tilaa vastedes milloinkaan moista lehteä,vaikka olenkin tähän asti joka päivä viiden vuoden ajan tuota monopolilehteä selaillut.Nyt on stop,...STOP isoilla kirjaimilla.Ja asiasta en keskustele enempää.Kiitos riittää.
- jouko.saari
lääkkeet on jäänyt ottamatta. Mitä itse tekisit jos vuokratontilla oleva kesähuvilasi palaisi. Jättäisit palstan yleiseen käyttöön ja jatkaisit vuokran maksamista Turun kaupungin aina tyhjään kassaan. Voihan pulun pussit teitä puupäitä!
- Epa vaan
hienoja huviloita, ja kyllä sinne niitä vielä mahtuu. Kunhan pidetään huoli
siitä, että kaupunkilaisilla on edelleen pääsy parhaille paikoille. Kuuvan nokan palaneen mökin kivijalan jäänteet ovat sen verran sivussa, ettei tilalle tuleva huvila rajoita yhtään rantakallioiden käyttöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197