Totuus Gazan "raketeista"

16

688

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raketit

      Siinä rätit lepattaa ja sandaalit läpättää, kun IDF hoitaa hommat!

    • ilkeä Israel?

      joilla on 30 km kantomatka, näinhän Hamas itse ilmoitti.

    • käsittämätöntä
    • rauhaa, rauhaa

      Joopa joo..

      ----------------------------------------------------

      Pekka Sartola

      Rauhantekijä.

      http://www.ajanteos.com/kolumni.htm
      -------------------------------------------------------

    • heittele

      ilotulistusraketteja, ei edes huvikseen. Rauhanaktivisti kertoo rauhasta yksipuolisesti eli Hamasia tukien.

    • ^^¨'''''''

      --------------------------------------------------------
      ""Egypti: Hamas ei päästä haavoittuneita hoitoon""

      http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1629253

      -------------------------------------------------------
      ""Palestiinalaisten presidentin Mahmud Abbasin mukaan Israelin tuhoisat ilmaiskut Gazaan olisi voitu välttää, jos tulitaukoa Israelin kanssa olisi jatkettu.

      Abbas kertoi, että hän oli pyytänyt Hamas-järjestöä jatkamaan tulitaukoa Israelin kanssa, mutta Hamas ei suostunut."".....

      http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200812288832779_ul.shtml

    • issaki

      joita puotettiin 2006 libanoniin satoja tuhansia kappaleita.Ne olivat oikeasti avustus paketteja ja joulu lahjoja joita yk.miehet vieläkin kaivavat päästäkseen herkuttelemaan ja nauttimaan Israelin lahjoista.

    • pehmopappa

      Käytät koraanin porsaanreikää islamin opin mukaan:

      kahdessa kohtaa saa valehdella:

      1.)vaimolle

      2.) sodassa

      Ja Hamas on julistanut sodan Israelia vastaan, siis valheet ovat nyt sallittuja islamin mukaan.

      Siinä Ahtisaarelle toimenkuvaa, kun totuus on hukassa. Allah ei olekaan Jumala, vaan kuun-epäjumala, mikä on merkkinä joka moskeijan katolla ja lipuissa.

    • ainesta satusedäksi!

      Hän uskoo kaiken, mikä mollaa juutalaisia!

    • J.Edgar

      omituisen näköistä, kun haavoittunutta miestä kannetaan väkijoukon keskellä paikattavaksi. Kaksi kantaa ja kaksikymmentä valokuvaa ja ampuu kalasnikoveilla ilmaan.

      Hamas taitaa julkisuuspelin paremmin kuin juutalaiset.

    • Hamasilla on ainakin

      yksi vankkumaton, sokea kannattaja, kun jopa
      PLO ja Egypti ovat kääntäneet heille selkänsä!

      • huh, tätä sotaa

        Juutalaisuus -palstalla on tästä aiheesta lukemista laidasta laitaan.


    • Ajatellenkin

      Nuo "ilotulitteet" olivat oikeita raketteja joilla Israeliin ammutaan harvasen päivä, niistä vain ei mainita läntisissä uutisvälineissä ollenkaan. Ystäväni laittoi juuri ennen Joulua noista "ilotulitteista" viestin kännykkään itse paikan päältä, että "rukoilkaa siellä Suomessa, taas ammutaan raketteja, että Jumala varjelisi".
      Pommisuojia ja raketti-iskun kestäviä linja-autokatoksia siellä tarvitaan ja niitä siellä onkin, lapset ja nuoret pelkäävät ja kaikki ovat stressaantuneita kun elämä on epävarmaa, juuri näiden terroritekojen takia, jotka ovat siellä arkipäivää.
      SE On Totuus!

    • asana jossa

      voit peukalosi sijasta imeskellä välillä vaikka varpaitasi siinä toivossa että todellisuudentajusi (sikäli mikäli sitä sinulla on) saisi hieman valaistusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe