Suomesta ei olisi ikinä tullut suomalaista Suomea..

Björn-Åke

..jos ruotsinkielisten asenteet olisivat olleet yhtä kovat halla-aholaisten pikkunatsien. Suomenruotsalaiset luopuivat ylivallastaan vapaaehtoisesti demokratian kautta. Suomenruotsalaiset ovat aina olleet länsimaisen demokratian kannattajia. Suomen nykyiset kielilait ovat Eduskunnan enemmistön hyväksymät. Ainoa tie niiden muuttamiseksi on demokratian tie. Niitä ei muuteta adresseilla eikä huutoäänestyksellä.

13

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keinot muuttaa

      asioiden kulkua (joukkoraiskaaminen, päähän ampuminen, hakkaaminen, sähköpiiskalla kurittaminen) jne. viittaavat enemmän natsismiin, kuin mihinkään demokratiaan.
      Vihan lietsonta ja väkivaltapolitiikka näkyvät parhaillaan Gasassa. PeruSSisulaiset tahtoisivat tehdä Suomestakin taistelutantereen? Ei hyvä.

    • myöskään koskaan

      tullut sitä kansainvälisesti arvostettua suomea, ellei maahanmuuttoa olisi ollut, ja siitä hyödytty.
      Nämä halla-aholaiset persukset ovat vain negatiinen tahra, suomineidon kilvessä.

      • puhunut

        Tällaisen työperäisen maahanmuuton hyödyllisyydestä ja välttämättömyydestä, josta otit esimerkin.

        Esimerkissäsi ei ole mitään ristiriitaa Halla-ahon maahanmuutto politiikan kanssa.


      • luusereita
        puhunut kirjoitti:

        Tällaisen työperäisen maahanmuuton hyödyllisyydestä ja välttämättömyydestä, josta otit esimerkin.

        Esimerkissäsi ei ole mitään ristiriitaa Halla-ahon maahanmuutto politiikan kanssa.

        Ongelmat tulevat sitten esiin kun meillä on miljoona työtöntä mamua.

        Ja valtavat yhteiskunnan vastaiset mellakat.


      • nauretava, "kansainvälisesti arvostettua suomea".
        Maailmalla suomi on yhtä tunnettu ja arvostettu kun miten Suomi arvostaa Andora tai Tuvalu.


      • sossun asiakkaat

        Mutta Halla-aho on työperäisen maahanmuuton kannattaja ei loisioijien ja väärin perustein porsaanreikijä hyväksikäyttäviä mamujen, esim. ankkurilapset ja heidän hyysäjät karkoitettava maasta.


      • niin se
        wonterghem kirjoitti:

        nauretava, "kansainvälisesti arvostettua suomea".
        Maailmalla suomi on yhtä tunnettu ja arvostettu kun miten Suomi arvostaa Andora tai Tuvalu.

        on. Kaikkialla maailmalla tiedetään, että Nokia on japanilainen yhtiö.


      • taas katkera
        wonterghem kirjoitti:

        nauretava, "kansainvälisesti arvostettua suomea".
        Maailmalla suomi on yhtä tunnettu ja arvostettu kun miten Suomi arvostaa Andora tai Tuvalu.

        omiaan, sillä venäläiset vei akan, vihreät vei lapset ja verottaja vei firman. Mitä jäljellä? Ei mitään , muuta kuin perussuomalaista syyttelyä ja katkeruutta omista virheistä. Wonterghemin olisi syytä tutustua hieman faktoihin, ennenkuin jauhaa potaskaa isolla suullaan.


      • .Pisterivi.
        wonterghem kirjoitti:

        nauretava, "kansainvälisesti arvostettua suomea".
        Maailmalla suomi on yhtä tunnettu ja arvostettu kun miten Suomi arvostaa Andora tai Tuvalu.

        http://seattletimes.nwsource.com/html/opinion/2002516538_sundayfinland25.html

        Tuo nyt on vain jäävuoren huippua.
        Varsinkin musiikki-piireissä Suomi on kuuluisa. Vaikka metalli- ja rockmusiikki ei täällä saa paljoa radiosoittoa, niin ulkomailla se on lähes legendaarisessa asemassa. HIM, Stratovarius, Nightwish, Ensiferum, Charon, Twilightning, jne.

        ...ja netissä Suomi tunnetaan hyvin. Mm. monet meemit ovat tehneet Suomea kuuluisaksi:
        http://www.youtube.com/watch?v=WNDh_tFIHn4
        http://aboutcoolness.com/wp-content/uploads/2008/07/finland.jpg


      • persuguitar-heroes
        .Pisterivi. kirjoitti:

        http://seattletimes.nwsource.com/html/opinion/2002516538_sundayfinland25.html

        Tuo nyt on vain jäävuoren huippua.
        Varsinkin musiikki-piireissä Suomi on kuuluisa. Vaikka metalli- ja rockmusiikki ei täällä saa paljoa radiosoittoa, niin ulkomailla se on lähes legendaarisessa asemassa. HIM, Stratovarius, Nightwish, Ensiferum, Charon, Twilightning, jne.

        ...ja netissä Suomi tunnetaan hyvin. Mm. monet meemit ovat tehneet Suomea kuuluisaksi:
        http://www.youtube.com/watch?v=WNDh_tFIHn4
        http://aboutcoolness.com/wp-content/uploads/2008/07/finland.jpg

        http://www.youtube.com/watch?v=QOrJh8IORp0


      • käy töissä?
        sossun asiakkaat kirjoitti:

        Mutta Halla-aho on työperäisen maahanmuuton kannattaja ei loisioijien ja väärin perustein porsaanreikijä hyväksikäyttäviä mamujen, esim. ankkurilapset ja heidän hyysäjät karkoitettava maasta.

        Joutuuko lähtemään jo aikaisin aamulla?


      • niin suuria
        käy töissä? kirjoitti:

        Joutuuko lähtemään jo aikaisin aamulla?

        ettei jouda tekemään duunia.


      • .Pisterivi. kirjoitti:

        http://seattletimes.nwsource.com/html/opinion/2002516538_sundayfinland25.html

        Tuo nyt on vain jäävuoren huippua.
        Varsinkin musiikki-piireissä Suomi on kuuluisa. Vaikka metalli- ja rockmusiikki ei täällä saa paljoa radiosoittoa, niin ulkomailla se on lähes legendaarisessa asemassa. HIM, Stratovarius, Nightwish, Ensiferum, Charon, Twilightning, jne.

        ...ja netissä Suomi tunnetaan hyvin. Mm. monet meemit ovat tehneet Suomea kuuluisaksi:
        http://www.youtube.com/watch?v=WNDh_tFIHn4
        http://aboutcoolness.com/wp-content/uploads/2008/07/finland.jpg

        HIM, Stratovarius, Nightwish, Ensiferum, Charon, Twilightning, jne.

        Luulisin että nämä niin kuin Nokia markkinoivat itseään.

        Pietarissa tiedetään missä on Finlandia, mutta Moskovassa sen epäillään olevan ulkomailla.
        Tukholmassa ja Tallinnassa tiedetään, mutta New Yorkissa kysyttiin missä osavaltiossa se on.
        Ranskassa se sijoitettiin Itävalan viereen ja Italiassa sentään epäiltiin että joulupukki asuu siellä.
        Tietysti turistikohteessa mihin seuramatkat järjestetään tietävät, heidän kuuluukin tietää


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe