..jos ruotsinkielisten asenteet olisivat olleet yhtä kovat halla-aholaisten pikkunatsien. Suomenruotsalaiset luopuivat ylivallastaan vapaaehtoisesti demokratian kautta. Suomenruotsalaiset ovat aina olleet länsimaisen demokratian kannattajia. Suomen nykyiset kielilait ovat Eduskunnan enemmistön hyväksymät. Ainoa tie niiden muuttamiseksi on demokratian tie. Niitä ei muuteta adresseilla eikä huutoäänestyksellä.
Suomesta ei olisi ikinä tullut suomalaista Suomea..
13
308
Vastaukset
- keinot muuttaa
asioiden kulkua (joukkoraiskaaminen, päähän ampuminen, hakkaaminen, sähköpiiskalla kurittaminen) jne. viittaavat enemmän natsismiin, kuin mihinkään demokratiaan.
Vihan lietsonta ja väkivaltapolitiikka näkyvät parhaillaan Gasassa. PeruSSisulaiset tahtoisivat tehdä Suomestakin taistelutantereen? Ei hyvä. - myöskään koskaan
tullut sitä kansainvälisesti arvostettua suomea, ellei maahanmuuttoa olisi ollut, ja siitä hyödytty.
Nämä halla-aholaiset persukset ovat vain negatiinen tahra, suomineidon kilvessä.- puhunut
Tällaisen työperäisen maahanmuuton hyödyllisyydestä ja välttämättömyydestä, josta otit esimerkin.
Esimerkissäsi ei ole mitään ristiriitaa Halla-ahon maahanmuutto politiikan kanssa. - luusereita
puhunut kirjoitti:
Tällaisen työperäisen maahanmuuton hyödyllisyydestä ja välttämättömyydestä, josta otit esimerkin.
Esimerkissäsi ei ole mitään ristiriitaa Halla-ahon maahanmuutto politiikan kanssa.Ongelmat tulevat sitten esiin kun meillä on miljoona työtöntä mamua.
Ja valtavat yhteiskunnan vastaiset mellakat. nauretava, "kansainvälisesti arvostettua suomea".
Maailmalla suomi on yhtä tunnettu ja arvostettu kun miten Suomi arvostaa Andora tai Tuvalu.- sossun asiakkaat
Mutta Halla-aho on työperäisen maahanmuuton kannattaja ei loisioijien ja väärin perustein porsaanreikijä hyväksikäyttäviä mamujen, esim. ankkurilapset ja heidän hyysäjät karkoitettava maasta.
- niin se
wonterghem kirjoitti:
nauretava, "kansainvälisesti arvostettua suomea".
Maailmalla suomi on yhtä tunnettu ja arvostettu kun miten Suomi arvostaa Andora tai Tuvalu.on. Kaikkialla maailmalla tiedetään, että Nokia on japanilainen yhtiö.
- taas katkera
wonterghem kirjoitti:
nauretava, "kansainvälisesti arvostettua suomea".
Maailmalla suomi on yhtä tunnettu ja arvostettu kun miten Suomi arvostaa Andora tai Tuvalu.omiaan, sillä venäläiset vei akan, vihreät vei lapset ja verottaja vei firman. Mitä jäljellä? Ei mitään , muuta kuin perussuomalaista syyttelyä ja katkeruutta omista virheistä. Wonterghemin olisi syytä tutustua hieman faktoihin, ennenkuin jauhaa potaskaa isolla suullaan.
- .Pisterivi.
wonterghem kirjoitti:
nauretava, "kansainvälisesti arvostettua suomea".
Maailmalla suomi on yhtä tunnettu ja arvostettu kun miten Suomi arvostaa Andora tai Tuvalu.http://seattletimes.nwsource.com/html/opinion/2002516538_sundayfinland25.html
Tuo nyt on vain jäävuoren huippua.
Varsinkin musiikki-piireissä Suomi on kuuluisa. Vaikka metalli- ja rockmusiikki ei täällä saa paljoa radiosoittoa, niin ulkomailla se on lähes legendaarisessa asemassa. HIM, Stratovarius, Nightwish, Ensiferum, Charon, Twilightning, jne.
...ja netissä Suomi tunnetaan hyvin. Mm. monet meemit ovat tehneet Suomea kuuluisaksi:
http://www.youtube.com/watch?v=WNDh_tFIHn4
http://aboutcoolness.com/wp-content/uploads/2008/07/finland.jpg - persuguitar-heroes
.Pisterivi. kirjoitti:
http://seattletimes.nwsource.com/html/opinion/2002516538_sundayfinland25.html
Tuo nyt on vain jäävuoren huippua.
Varsinkin musiikki-piireissä Suomi on kuuluisa. Vaikka metalli- ja rockmusiikki ei täällä saa paljoa radiosoittoa, niin ulkomailla se on lähes legendaarisessa asemassa. HIM, Stratovarius, Nightwish, Ensiferum, Charon, Twilightning, jne.
...ja netissä Suomi tunnetaan hyvin. Mm. monet meemit ovat tehneet Suomea kuuluisaksi:
http://www.youtube.com/watch?v=WNDh_tFIHn4
http://aboutcoolness.com/wp-content/uploads/2008/07/finland.jpg - käy töissä?
sossun asiakkaat kirjoitti:
Mutta Halla-aho on työperäisen maahanmuuton kannattaja ei loisioijien ja väärin perustein porsaanreikijä hyväksikäyttäviä mamujen, esim. ankkurilapset ja heidän hyysäjät karkoitettava maasta.
Joutuuko lähtemään jo aikaisin aamulla?
- niin suuria
käy töissä? kirjoitti:
Joutuuko lähtemään jo aikaisin aamulla?
ettei jouda tekemään duunia.
.Pisterivi. kirjoitti:
http://seattletimes.nwsource.com/html/opinion/2002516538_sundayfinland25.html
Tuo nyt on vain jäävuoren huippua.
Varsinkin musiikki-piireissä Suomi on kuuluisa. Vaikka metalli- ja rockmusiikki ei täällä saa paljoa radiosoittoa, niin ulkomailla se on lähes legendaarisessa asemassa. HIM, Stratovarius, Nightwish, Ensiferum, Charon, Twilightning, jne.
...ja netissä Suomi tunnetaan hyvin. Mm. monet meemit ovat tehneet Suomea kuuluisaksi:
http://www.youtube.com/watch?v=WNDh_tFIHn4
http://aboutcoolness.com/wp-content/uploads/2008/07/finland.jpgHIM, Stratovarius, Nightwish, Ensiferum, Charon, Twilightning, jne.
Luulisin että nämä niin kuin Nokia markkinoivat itseään.
Pietarissa tiedetään missä on Finlandia, mutta Moskovassa sen epäillään olevan ulkomailla.
Tukholmassa ja Tallinnassa tiedetään, mutta New Yorkissa kysyttiin missä osavaltiossa se on.
Ranskassa se sijoitettiin Itävalan viereen ja Italiassa sentään epäiltiin että joulupukki asuu siellä.
Tietysti turistikohteessa mihin seuramatkat järjestetään tietävät, heidän kuuluukin tietää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483