uudenvuoden raketit

tyranni?

Taas alkaa tää järjetön rahan tuhlaus, ympäristön sotkeminen ja luonnon saastuttaminen. Olisi kyllä nyt viimeistään tehtävä päätös siitä että vain kaupunki erikoisluvilla saisi räjäytellä uudenvuoden raketit ja siihenkin ehto että siivoavat jälkensä. Onko mitään järkyttävämpää sikailumuotoa kuin tämä?

13

1381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taas....

      yksi saatanan viherpiipertäjä nipottaja joka ei kerran vuodessa kestä sitä paukuttelua. Se on varmasti vaikeaa hyväksyä että jotkut jopa pitävät raketeista ja ne kuuluvat uutenvuoteen kun itse on niin persaukinen tai pihi että pitää vaan nipottaa tästäkin asiasta.

      Eikä tarvitse aina kirjoittaa uuta aihetta samasta asiasta.

      Hyvää uutta vuotta sinullekkin, kohta paukkuu, niin kuin ensi ja sitäkin seuraavana vuonna.

      • ....

        Juuri tälläiset kukkahattutädit innostavat ampumaan entistä kovemmin.

        Pitäisivät edes kerran vuodessa päänsä kiinni. Mutta minkäs luonteelleen voi...


      • jokujokujo0ku
        .... kirjoitti:

        Juuri tälläiset kukkahattutädit innostavat ampumaan entistä kovemmin.

        Pitäisivät edes kerran vuodessa päänsä kiinni. Mutta minkäs luonteelleen voi...

        Jotkut osaavat pitää hauskaa


      • jajoopajoo
        jokujokujo0ku kirjoitti:

        Jotkut osaavat pitää hauskaa

        Jos ei tämän parempia perusteluja paukuttelulle löydy, niin jättäkää pommit ostamatta.

        Näillä vastauksilla todistatte vaan omaa tyhmyyttänne!


    • raketit hiiteen

      Olet oikeassa. Vähä-älyisten ja muutenkin vähäosaisten puuhaa.

      • heittää argumentin

        koskien vähäosaisuutta.. vähäosaisilla tuskin on edes varaa ostaa raketteja, siksi kateellisina vouhkaavat netissä kun itse eivät voi ostaa ja osallistua hauskanpitoon.


      • raketitkin
        heittää argumentin kirjoitti:

        koskien vähäosaisuutta.. vähäosaisilla tuskin on edes varaa ostaa raketteja, siksi kateellisina vouhkaavat netissä kun itse eivät voi ostaa ja osallistua hauskanpitoon.

        Kyllä sen sortin porukkaa on jonossa raketteja odottamassa että sossu sitten varmaan maksaa viulut.


    • oikeassa!

      Kymmenen hyvää syytä vastustaa ilotulitteita:
      -Eläimesi tai naapurin eläimet pelkäävät (ja haluat turvata koiranetsijöillekin rauhallisen juhlanvieton)
      -Kannat huolta luonnonvaraisista eläimistä
      -Vastustat lapsityövoiman käyttöä (raketteja teetetään Aasiassa lapsilla)
      -Alkuvuoden roskasaaste häiritsee
      -Et halua raskasmetallipläjäystä puistoihin, luontoon ja peltomaahan
      -Vastustat rahan tuhlaamista turhuuksiin
      -Melu häiritsee, kovat paukut voivat viedä kuulon tai aiheuttaa tinnitystä
      -Haluat minimoida turhat sokeutumiset ja muut ilotulitteiden aiheuttamat vammat
      -Et pidä juhlallisena ilmaston rikkipitoisuuden nousemista huippuunsa juuri uutena vuotena
      -Astmaatikot ja allergikot kärsivät räjähteiden kaasuista

      • JusaEspoo

        Ensinnäki ilmeisesti oot täys tollo..

        -todennäkösesti sulla ei oo eläimii jos ammut ja jos on ni et ammu jos eläimesi pelkää?
        -mitä toi paukuttelu haittaa luonnonvaraisia eläimiä? ei mitään..
        -lapsityövoimaa ja paskan marjat, ammattilaiset rakketteja tekee..
        -paukuissa/raketeissa sun muissa ei ole raskasmetalleja ja vaikka oisikin niin ei niin paljoo että vaikkuitaisi milläänlailla luontoon..
        -Mihin sitä rahaa pitäis tuhlata johonki ulkomaan matkaan?? sillä sä sitä luontoon enemmän tuhoot!
        -nykyään ei saa niin kovia paukkuja jotka voivat viedä kuulon..
        -ite meet känni päissäs ampuu niit raketteja silmiin ni siinä se suurin syy.. ihmiset ei lue ohjeita eikä tottele niitä..
        -se on ihan sun oma ongelma jos et tykkää ruudin hajusta..
        -ite oon ollu astmaatikko 25vuotta nyt oon siis 27, ja ikinä ei oo häirinny mua noi "kaasut" mitä tulee paukuista..

        eli tykkään ampuu raketteja ja tuun ampuu niitä joka uus vuos.. voit ite linnotautuu sinne himaas viini pullon ja haisevien juustojen kaa ja kirota sieltä käsin vinkku ja juusto päissäs jokaista joka ampuu raketteja!!!


      • kirkkoon nyt kaikki!!!

        Kymmenen hyvää syytä vastustaa ilotulitteita:
        -Eläimesi tai naapurin eläimet pelkäävät (ja haluat turvata koiranetsijöillekin rauhallisen juhlanvieton)
        -Kannat huolta luonnonvaraisista eläimistä
        -Vastustat lapsityövoiman käyttöä (raketteja teetetään Aasiassa lapsilla)
        -Alkuvuoden roskasaaste häiritsee
        -Et halua raskasmetallipläjäystä puistoihin, luontoon ja peltomaahan
        -Vastustat rahan tuhlaamista turhuuksiin
        -Melu häiritsee, kovat paukut voivat viedä kuulon tai aiheuttaa tinnitystä
        -Haluat minimoida turhat sokeutumiset ja muut ilotulitteiden aiheuttamat vammat
        -Et pidä juhlallisena ilmaston rikkipitoisuuden nousemista huippuunsa juuri uutena vuotena
        -Astmaatikot ja allergikot kärsivät räjähteiden kaasuista










        1-koirat paskovat puistoihin(tuhatta kertaa pessyt lastenrattaiden renkaita)

        2-ei minun kotikaupungissa saa edes syöttää sorsia kun pelkäämme lintuinfluenssaa,oravia ei kannata syöttää tai ne alkavat tulee sisälle kämppää.

        3-tiedätkö mitä kaikkea kiinassa tehdään lapsi työvoimalla ja mitä siitä rantautuu suomeen?
        ettei vaan vaatekaapissasi olisi mitään tälläistä?

        4-samaa mieltä,siksi siivoon jäljet pois maasta.

        5-tiedätkö mitä myrkkyjä tehtaat sylkevät ilmakehään ja maaperään?mikset lopeta niitä ensiksi koska ne ovat miljoona kertaa saastuttavampia?

        6-monet järjestöt myyvät ilotulitteita.raha menee urheiluseurojen junioreille.

        7-toisia häiritssee,toisia ei.en ymmärrä tätä linjaauto-syndroomaa:eli linja-autossa 15 ihmistä.yksi ei halua kuunnella radiota niin radio suljetaan.typeryyttä
        ja meillä ainakin on kuulosuojaimia käytössä.

        8-eli turhat sotkemiset pitää minimoida?
        eli joulut,vaput kieltoon ja ihan tavalliset viikonloputkin?kaikki vaan kirkkoon herran sanomaa kuuntelemaan.HUOM:Jumalaa ei ole olemassa.käytätkö kaupassa käydessäsi varmasti kangaskasseja?kierrätätkö?minkälainen auto sinulla on?

        9-edelleen muista ne tehtaat mitä paskaa ne ilmoille työntävät!!!ja useat tehtaat sijaitsevat vielä kaupungeissa missä on tiheä asutus.tiedätkö paljon lehmät saastuttavat?
        eli maidot ja lihat kieltoon ja lehmät sukupuuttoon.

        10-Huoh,tarviiko muistuttaa?ne tehtaat!!!!those factories!!!!(miksi huutaa kauhusta matoa laittaessa koukkuun kun kuristajakäärme on kiertynyt kaulallesi?)

        11-hyvää uuttavuotta myös sinne kirkkoon kukkahattutädille.


      • kirkkoherrah.,.
        kirkkoon nyt kaikki!!! kirjoitti:

        Kymmenen hyvää syytä vastustaa ilotulitteita:
        -Eläimesi tai naapurin eläimet pelkäävät (ja haluat turvata koiranetsijöillekin rauhallisen juhlanvieton)
        -Kannat huolta luonnonvaraisista eläimistä
        -Vastustat lapsityövoiman käyttöä (raketteja teetetään Aasiassa lapsilla)
        -Alkuvuoden roskasaaste häiritsee
        -Et halua raskasmetallipläjäystä puistoihin, luontoon ja peltomaahan
        -Vastustat rahan tuhlaamista turhuuksiin
        -Melu häiritsee, kovat paukut voivat viedä kuulon tai aiheuttaa tinnitystä
        -Haluat minimoida turhat sokeutumiset ja muut ilotulitteiden aiheuttamat vammat
        -Et pidä juhlallisena ilmaston rikkipitoisuuden nousemista huippuunsa juuri uutena vuotena
        -Astmaatikot ja allergikot kärsivät räjähteiden kaasuista










        1-koirat paskovat puistoihin(tuhatta kertaa pessyt lastenrattaiden renkaita)

        2-ei minun kotikaupungissa saa edes syöttää sorsia kun pelkäämme lintuinfluenssaa,oravia ei kannata syöttää tai ne alkavat tulee sisälle kämppää.

        3-tiedätkö mitä kaikkea kiinassa tehdään lapsi työvoimalla ja mitä siitä rantautuu suomeen?
        ettei vaan vaatekaapissasi olisi mitään tälläistä?

        4-samaa mieltä,siksi siivoon jäljet pois maasta.

        5-tiedätkö mitä myrkkyjä tehtaat sylkevät ilmakehään ja maaperään?mikset lopeta niitä ensiksi koska ne ovat miljoona kertaa saastuttavampia?

        6-monet järjestöt myyvät ilotulitteita.raha menee urheiluseurojen junioreille.

        7-toisia häiritssee,toisia ei.en ymmärrä tätä linjaauto-syndroomaa:eli linja-autossa 15 ihmistä.yksi ei halua kuunnella radiota niin radio suljetaan.typeryyttä
        ja meillä ainakin on kuulosuojaimia käytössä.

        8-eli turhat sotkemiset pitää minimoida?
        eli joulut,vaput kieltoon ja ihan tavalliset viikonloputkin?kaikki vaan kirkkoon herran sanomaa kuuntelemaan.HUOM:Jumalaa ei ole olemassa.käytätkö kaupassa käydessäsi varmasti kangaskasseja?kierrätätkö?minkälainen auto sinulla on?

        9-edelleen muista ne tehtaat mitä paskaa ne ilmoille työntävät!!!ja useat tehtaat sijaitsevat vielä kaupungeissa missä on tiheä asutus.tiedätkö paljon lehmät saastuttavat?
        eli maidot ja lihat kieltoon ja lehmät sukupuuttoon.

        10-Huoh,tarviiko muistuttaa?ne tehtaat!!!!those factories!!!!(miksi huutaa kauhusta matoa laittaessa koukkuun kun kuristajakäärme on kiertynyt kaulallesi?)

        11-hyvää uuttavuotta myös sinne kirkkoon kukkahattutädille.

        sitäpaitti kukkahattutäti...

        jos tämä muutenkin niin kieltoyhteiskunta kieltää ilotulitteet,porukka alkaa tekee niitä ominpäin.

        sitten ei riitä että tulee pipi sormeen(onhan niitä pahojakin juttuja käynny)
        mutta niistä omatekopommeista vasta päät irtoaa.


        ja vaikka mä en itse kirkossa käykkään niin en jaksa siitä saarnata kuinka typerää se on etsiä koko elämäsi jotain näkymätöntä voimaa.



        ja kun nyt saasteista puhutaan niin ihminen on pahin saastuttaja.
        eli ihminenkö pitäisi kieltää?


    • 2543

      kaksi sanaa...olet kukkatäti.


      aloita vaikka tämä vihreä elämäsi sillä että poistat nämä miljoona kertaa saastuttavammat tehtaat meidän ihmisten keskuudesta.

      suomi on jo tarpeeksi kielto yhteiskunta ilman tätä sinun maailmaa pelastavaa mestarisuunnitelmaa.
      minun mielestä yksi muutos kyllä tähän voisi tulla eli raketteja myisi vain urheiluseurat sun muut.ei mitkään prismat jotka saavat rahat myynnistä.
      ja toinen voisi olla tämä ennenaikainen pamauttelu.
      mutta silti,älä valita kun kaikesta valitetaan ja kaikki halutaan kieltää.

      • tätikö

        muuttaa tämän "ennenaikaisen pamauttelun"? Olen samaa mieltä, että se täytyisi saada kuriin, mutta miten. Yksi vaihtoehto olisi tietenkin, ettei ilotulitteita myytäisi yksityisille, ei olisi mitä pamautella ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      439
      2014
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      207
      1710
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      184
      1478
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1471
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      50
      1157
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      1
      1122
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      130
      1068
    8. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      1006
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      96
      978
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      34
      956
    Aihe