Huom. kehun ihan itse itseäni.
Ei nyt ihan niin pikantti jo pornahtava, kuin palstan älykäin kykenee tuottamaan, mutta hän onkin ammattilainen, kuulemma on teos tekeillä, siitä tulee varmasti mielenkiintoinen.
http://www.freddy.fi/
Tässä on asiapitoista teksti.
19
603
Vastaukset
- onneksi lapset
eivät nähneet tuota sivua, ois ollut painajaiset tiedossa. osaapa olla helkatin ruma äijä! Onko tuo ihan oma kuvasi, vai otikso jostain kummitus galleriasta esiin? Pornahtavaa aajatusta tuosta kuvasta ei kyllä synny, mutta hirnahtavaa kyllä.
- sun pentusi
on jo tottunut katsomaan rumaakin ihmistä, sinua
- kirjoitat sivuillasi
kannatetaan ehdottomasti, laajoin joukoin.
- linkit oli mielenkiintoisia
Vielä kerran Soinin sanoin meillä ei ole oikeisto siipeä,kuka uskaltaa edes sellaista epäillä
- ja kepua
natsihenkisiin touhuihinne. Uskallatko kertoa nimeltä, kuka kokoomuslainen on natsihenkinen?
- seles
asiallista asiaa. Jatka Wonte samalla linjalla!
Olet asiallinen ja sinnikäs perussuomalaisuuden puolustaja tällä palstalla.
Hyvää Uutta Vuotta 2009 ja hyviä kirjoituksia!
Terveiset Haukiputaalta! - Einstein..
Kirjoitat punnittua tekstiä, etkä ole juuttunut homojen vastaiseen sotaan kuten KÄDE.
(Oli muuten typerin juttu mitä olen ikinä lukenut se KÄDE:n homomursujuttu. Ilmeisesti kukaan ei noita tarkasta noita blogipaskoja. Mikä vaan menee läpi.)- vaan tekstin
ymmärtämiseen tarvittava äly. sä et eroita satiiria, parodiaa vaikka sulle sen joku selittäisi a-ö.n Katsos sivistyneet ymmärtää kulttuurin päälle, mutta kaltaisesi tollikat vain keppanan päälle.
- käden plokit
vaan tekstin kirjoitti:
ymmärtämiseen tarvittava äly. sä et eroita satiiria, parodiaa vaikka sulle sen joku selittäisi a-ö.n Katsos sivistyneet ymmärtää kulttuurin päälle, mutta kaltaisesi tollikat vain keppanan päälle.
= EVVK. Täysiä sekoja.
- riitä eikä
käden plokit kirjoitti:
= EVVK. Täysiä sekoja.
osaaminen alkuukaan. No sitä persuilu teettää. Rusnaajat on rusnaajia, eikä niistä ole sivistyksen pariin.
- asiallista tekstiä
On vain niin, että tällä palstalla hääräilee todella matalaotsaista joukkoa, johon luultavasti ei mikään asiapitoinen tieto uppoa. Kun kaksituhatluvulla joku kirkuu kurkku suorana natsismista ja fasismista silloin, kun järkevät ihmiset keskustelevat isänmaan suojaamisesta ulkoa uhkaavalta joukkotuholta, niin toivoa voi ainoastaan, että tämä kirkuva joukko on vähäinen. Luultavasti se on vähäinen, mutta äänekäs kuten tyhmät aina.
- tosi järkevän
jutuilta, tuo sun ulkoatuleva joukkotuho! Lääkehoidon tarpeessa niin sinä kuin tuo kotkanpoikakin, joka selkeästi on ilman siipii.
- kerropa
tosi järkevän kirjoitti:
jutuilta, tuo sun ulkoatuleva joukkotuho! Lääkehoidon tarpeessa niin sinä kuin tuo kotkanpoikakin, joka selkeästi on ilman siipii.
miten joukkotuho sinua askarruttaa. Jos esim. 25% helsinkiläisistä on maahanmuuttajia afrikasta noin kahdenkymmenen vuoden kuluttua, kuten maahanmuuttoministeri ennustaa ja heistä työttömänä ennusteen mukaan noin kaksisataatuhatta. Onko se joukkotuho helsinkiläisille vai ainoastaan veronkanto-ongelma.
kerropa kirjoitti:
miten joukkotuho sinua askarruttaa. Jos esim. 25% helsinkiläisistä on maahanmuuttajia afrikasta noin kahdenkymmenen vuoden kuluttua, kuten maahanmuuttoministeri ennustaa ja heistä työttömänä ennusteen mukaan noin kaksisataatuhatta. Onko se joukkotuho helsinkiläisille vai ainoastaan veronkanto-ongelma.
Ei tule ongelma, mutta suuremassa kaupungeissa tule, vaarassa ovat Helsinki, Turku ,Tampere,
Brysselissä oli mamuja tai heidän jälkeläisiä 1961 6,5% 2007 lopussa 56%, ennuste vuona 2025
80%, tietyissä kaupunginosissa hallitsevat eri maahanmuuttajataustoista koostuvia rosvoja ,
He terrorisoivat sekä omat että muut, välille on täysi sota Turkkilaisten Armenialaisten ja Kurdien välille,
uutisissa on lupaa kertoo nuorisomme oli vähän levoton.
Minulle ei ole väliä, mutta ajattelen lapsiani ja lapsenlapsiani, haluaisin että nämä suomen suurimat kaupungit säilyisivät asuttavissa kunnossa myös kantasuomalaisille.- Järkiporvari
Ainoa joka tässä joukkotuholla on uhkaillut on se Taberman, Halla-ahon ystävä, joka sanoi että suomalaisten "omia rivejä" on "puhdistettava".
Mitään välitöntä "ulkoa uhkaavaa joukkotuhoa" ei ole, mutta halla-aholaiset uhkailevat jatkuvasti puhdistuksella sun muulla ja hankkivat avoimesti sotilaskoulutusta.
Lisäksi on syytä todeta, että Suomen Sisun on niin Keskusrikospoliisi kuin Supokin todennut natsimieliseksi järjestöksi. Natsismista puhuminen on siis viranomaistietojen toistamista, ei "propagandaa". - Järkiporvari
wonterghem kirjoitti:
Ei tule ongelma, mutta suuremassa kaupungeissa tule, vaarassa ovat Helsinki, Turku ,Tampere,
Brysselissä oli mamuja tai heidän jälkeläisiä 1961 6,5% 2007 lopussa 56%, ennuste vuona 2025
80%, tietyissä kaupunginosissa hallitsevat eri maahanmuuttajataustoista koostuvia rosvoja ,
He terrorisoivat sekä omat että muut, välille on täysi sota Turkkilaisten Armenialaisten ja Kurdien välille,
uutisissa on lupaa kertoo nuorisomme oli vähän levoton.
Minulle ei ole väliä, mutta ajattelen lapsiani ja lapsenlapsiani, haluaisin että nämä suomen suurimat kaupungit säilyisivät asuttavissa kunnossa myös kantasuomalaisille.Asiaa! Siksipä tänne ei enää pidä tuoda yhtään enempää hämäräbisnesteleviä flaameja ja valloneja, joiden keskinäiset mafiakahnaukset voivat vaarantaa yhteiskuntarauhan.
Järkiporvari kirjoitti:
Asiaa! Siksipä tänne ei enää pidä tuoda yhtään enempää hämäräbisnesteleviä flaameja ja valloneja, joiden keskinäiset mafiakahnaukset voivat vaarantaa yhteiskuntarauhan.
Tulevat ihan hyvin toimeen keskenään.
Sanaharkat ovat poliittisia.
Mafia koostuu pääasiassa ,Itäeurooppalaisista ja Afrikkalaisista, kunnon Belgialais mafioosit
ovat jo aikoja siten likvidoitu .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483
