Tässä on asiapitoista teksti.

Huom. kehun ihan itse itseäni.


Ei nyt ihan niin pikantti jo pornahtava, kuin palstan älykäin kykenee tuottamaan, mutta hän onkin ammattilainen, kuulemma on teos tekeillä, siitä tulee varmasti mielenkiintoinen.

http://www.freddy.fi/

19

603

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onneksi lapset

      eivät nähneet tuota sivua, ois ollut painajaiset tiedossa. osaapa olla helkatin ruma äijä! Onko tuo ihan oma kuvasi, vai otikso jostain kummitus galleriasta esiin? Pornahtavaa aajatusta tuosta kuvasta ei kyllä synny, mutta hirnahtavaa kyllä.

      • sun pentusi

        on jo tottunut katsomaan rumaakin ihmistä, sinua


      • tuli lapsuus mieleen.

        Entdeckt wurde Freddy Quinn 1954 in der Hamburger Washington Bar.


    • kirjoitat sivuillasi

      kannatetaan ehdottomasti, laajoin joukoin.

      • linkit oli mielenkiintoisia

        Vielä kerran Soinin sanoin meillä ei ole oikeisto siipeä,kuka uskaltaa edes sellaista epäillä


    • ja kepua

      natsihenkisiin touhuihinne. Uskallatko kertoa nimeltä, kuka kokoomuslainen on natsihenkinen?

    • seles

      asiallista asiaa. Jatka Wonte samalla linjalla!
      Olet asiallinen ja sinnikäs perussuomalaisuuden puolustaja tällä palstalla.
      Hyvää Uutta Vuotta 2009 ja hyviä kirjoituksia!
      Terveiset Haukiputaalta!

    • Einstein..

      Kirjoitat punnittua tekstiä, etkä ole juuttunut homojen vastaiseen sotaan kuten KÄDE.

      (Oli muuten typerin juttu mitä olen ikinä lukenut se KÄDE:n homomursujuttu. Ilmeisesti kukaan ei noita tarkasta noita blogipaskoja. Mikä vaan menee läpi.)

      • vaan tekstin

        ymmärtämiseen tarvittava äly. sä et eroita satiiria, parodiaa vaikka sulle sen joku selittäisi a-ö.n Katsos sivistyneet ymmärtää kulttuurin päälle, mutta kaltaisesi tollikat vain keppanan päälle.


      • käden plokit
        vaan tekstin kirjoitti:

        ymmärtämiseen tarvittava äly. sä et eroita satiiria, parodiaa vaikka sulle sen joku selittäisi a-ö.n Katsos sivistyneet ymmärtää kulttuurin päälle, mutta kaltaisesi tollikat vain keppanan päälle.

        = EVVK. Täysiä sekoja.


      • riitä eikä
        käden plokit kirjoitti:

        = EVVK. Täysiä sekoja.

        osaaminen alkuukaan. No sitä persuilu teettää. Rusnaajat on rusnaajia, eikä niistä ole sivistyksen pariin.


    • asiallista tekstiä

      On vain niin, että tällä palstalla hääräilee todella matalaotsaista joukkoa, johon luultavasti ei mikään asiapitoinen tieto uppoa. Kun kaksituhatluvulla joku kirkuu kurkku suorana natsismista ja fasismista silloin, kun järkevät ihmiset keskustelevat isänmaan suojaamisesta ulkoa uhkaavalta joukkotuholta, niin toivoa voi ainoastaan, että tämä kirkuva joukko on vähäinen. Luultavasti se on vähäinen, mutta äänekäs kuten tyhmät aina.

      • tosi järkevän

        jutuilta, tuo sun ulkoatuleva joukkotuho! Lääkehoidon tarpeessa niin sinä kuin tuo kotkanpoikakin, joka selkeästi on ilman siipii.


      • kerropa
        tosi järkevän kirjoitti:

        jutuilta, tuo sun ulkoatuleva joukkotuho! Lääkehoidon tarpeessa niin sinä kuin tuo kotkanpoikakin, joka selkeästi on ilman siipii.

        miten joukkotuho sinua askarruttaa. Jos esim. 25% helsinkiläisistä on maahanmuuttajia afrikasta noin kahdenkymmenen vuoden kuluttua, kuten maahanmuuttoministeri ennustaa ja heistä työttömänä ennusteen mukaan noin kaksisataatuhatta. Onko se joukkotuho helsinkiläisille vai ainoastaan veronkanto-ongelma.


      • kerropa kirjoitti:

        miten joukkotuho sinua askarruttaa. Jos esim. 25% helsinkiläisistä on maahanmuuttajia afrikasta noin kahdenkymmenen vuoden kuluttua, kuten maahanmuuttoministeri ennustaa ja heistä työttömänä ennusteen mukaan noin kaksisataatuhatta. Onko se joukkotuho helsinkiläisille vai ainoastaan veronkanto-ongelma.

        Ei tule ongelma, mutta suuremassa kaupungeissa tule, vaarassa ovat Helsinki, Turku ,Tampere,

        Brysselissä oli mamuja tai heidän jälkeläisiä 1961 6,5% 2007 lopussa 56%, ennuste vuona 2025
        80%, tietyissä kaupunginosissa hallitsevat eri maahanmuuttajataustoista koostuvia rosvoja ,
        He terrorisoivat sekä omat että muut, välille on täysi sota Turkkilaisten Armenialaisten ja Kurdien välille,
        uutisissa on lupaa kertoo nuorisomme oli vähän levoton.
        Minulle ei ole väliä, mutta ajattelen lapsiani ja lapsenlapsiani, haluaisin että nämä suomen suurimat kaupungit säilyisivät asuttavissa kunnossa myös kantasuomalaisille.


      • Järkiporvari

        Ainoa joka tässä joukkotuholla on uhkaillut on se Taberman, Halla-ahon ystävä, joka sanoi että suomalaisten "omia rivejä" on "puhdistettava".

        Mitään välitöntä "ulkoa uhkaavaa joukkotuhoa" ei ole, mutta halla-aholaiset uhkailevat jatkuvasti puhdistuksella sun muulla ja hankkivat avoimesti sotilaskoulutusta.

        Lisäksi on syytä todeta, että Suomen Sisun on niin Keskusrikospoliisi kuin Supokin todennut natsimieliseksi järjestöksi. Natsismista puhuminen on siis viranomaistietojen toistamista, ei "propagandaa".


      • Järkiporvari
        wonterghem kirjoitti:

        Ei tule ongelma, mutta suuremassa kaupungeissa tule, vaarassa ovat Helsinki, Turku ,Tampere,

        Brysselissä oli mamuja tai heidän jälkeläisiä 1961 6,5% 2007 lopussa 56%, ennuste vuona 2025
        80%, tietyissä kaupunginosissa hallitsevat eri maahanmuuttajataustoista koostuvia rosvoja ,
        He terrorisoivat sekä omat että muut, välille on täysi sota Turkkilaisten Armenialaisten ja Kurdien välille,
        uutisissa on lupaa kertoo nuorisomme oli vähän levoton.
        Minulle ei ole väliä, mutta ajattelen lapsiani ja lapsenlapsiani, haluaisin että nämä suomen suurimat kaupungit säilyisivät asuttavissa kunnossa myös kantasuomalaisille.

        Asiaa! Siksipä tänne ei enää pidä tuoda yhtään enempää hämäräbisnesteleviä flaameja ja valloneja, joiden keskinäiset mafiakahnaukset voivat vaarantaa yhteiskuntarauhan.


      • Järkiporvari kirjoitti:

        Asiaa! Siksipä tänne ei enää pidä tuoda yhtään enempää hämäräbisnesteleviä flaameja ja valloneja, joiden keskinäiset mafiakahnaukset voivat vaarantaa yhteiskuntarauhan.

        Tulevat ihan hyvin toimeen keskenään.

        Sanaharkat ovat poliittisia.

        Mafia koostuu pääasiassa ,Itäeurooppalaisista ja Afrikkalaisista, kunnon Belgialais mafioosit
        ovat jo aikoja siten likvidoitu .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe