hävisin pokerihuoneella

rigged paska

taas hävisin kaikki rahat kun laitoin all in 27offarilla, voi vittu en kestä enää!

ja kaiken lisäksi vastassa oli vielä 10 J suited.

arvaatte kai, floppiin tuli heti 10 joka vei kaikki saumani voittoon.

ei vittu että voi paikka olla niin RIGGED kuin vain voi olla! vittu siis mitä kusetusta! en ikinä enää pelaa siellä.

eihän siellä uskalla pelata edes 27 ofsuittia kun tietää että flopilla kaikki toivo on jo mennyt!

vittu mitä paskaa! haistakaa v..tu kaikki!

18

861

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mennyt

      Kun ei enää pokerihuoneellakaan pärjää 27offareilla.
      Menee jo luottamus koko nettipokeriin :)

      • sinisilmä5000

        SUOMALAISTEN YKKÖSKUSETTAJA, TARJOILEE MUKA POKERIA NETISSÄ. VITTU MIKÄ VITSI, KUPLIEN KUPLA, HUIJAREIDEN HUIJARI NUMERO YKSIIII


      • on se kumma kun
        sinisilmä5000 kirjoitti:

        SUOMALAISTEN YKKÖSKUSETTAJA, TARJOILEE MUKA POKERIA NETISSÄ. VITTU MIKÄ VITSI, KUPLIEN KUPLA, HUIJAREIDEN HUIJARI NUMERO YKSIIII

        ässäillä siellä voittaa aina, mutta ootas kun saat jonkun 36offarin käteen niin ei mitään jakoa voittaa jos vaikka vastassa QQ. vittu mikä kusetus paska! saatanan rigged! susi!


    • sinäk?

      99 ug:ssä limppi.. muut veks bb panost 5xbb:n, meiks katto.. 9 7 4 sateenkaar... laiton 10xbb... jäpis makso.. tul 7 tuuppasin 1.5xpotin.. jäpis miett ajan loppuun ja laitto lopuks kaik pelii... jäpiksel neljä kirvestä(7) kelasin... ehke sitkään... mä kans aika loppuun ja maksu... jäpiksen kortit ol 7 2.... mul lens kahvit suust ei voi mittää... sit tul viimene ol 7 täst onk jo aika... ehke pidä enää... 7 2

    • veppes

      Taas sun pitää yrittää olla fiksumpi kuin oletkaan. Anti-provoilu ja yhden miehen multipersoonallinen keskustelu kannattaa jättää niille, jotka osaa sen. Pokerihuone on oikeesti aika huono, vaikka tässä taas näennäisovelasti muuta yritätkin.

      • AShastalavista

        yksin se on ja siltä alkaa paukut loppua(naurua)
        enemmän on saanut aikaan haittaa kuin hyötyä (naurua)


      • veppes kusettaa!
        AShastalavista kirjoitti:

        yksin se on ja siltä alkaa paukut loppua(naurua)
        enemmän on saanut aikaan haittaa kuin hyötyä (naurua)

        turha pyllistää jos paskat on jo housussa! et sillei hei!


      • vittuilen teille

        ääliöille! haha.. rigged.. LOL!


      • Schweppes
        vittuilen teille kirjoitti:

        ääliöille! haha.. rigged.. LOL!

        Musta tuntuu, että mitä enemmän sinut saa täällä ääneen sitä huonompaa mainosta se on Pokerihuoneelle. Joten jatketaan vaan...


      • rigged lol!
        Schweppes kirjoitti:

        Musta tuntuu, että mitä enemmän sinut saa täällä ääneen sitä huonompaa mainosta se on Pokerihuoneelle. Joten jatketaan vaan...

        sun pääs taitaa olla vähän rigged..


      • on sinun
        Schweppes kirjoitti:

        Musta tuntuu, että mitä enemmän sinut saa täällä ääneen sitä huonompaa mainosta se on Pokerihuoneelle. Joten jatketaan vaan...

        elämäsi tehtävä tuottaa huonoa mainetta pokerihuoneelle! minua paskat kiinnostaa jonkun pokerihuoneen maine. minä vain tykkään nauraa sinulle! olet niin typärä että hävettää sinun äitisi puolesta!


      • veppes

        miks ihmeessä sä käytät samaa nimimerkkiä ku minä!!!!!


      • Predator aliens
        on sinun kirjoitti:

        elämäsi tehtävä tuottaa huonoa mainetta pokerihuoneelle! minua paskat kiinnostaa jonkun pokerihuoneen maine. minä vain tykkään nauraa sinulle! olet niin typärä että hävettää sinun äitisi puolesta!

        Voi niitä


    • 15 minuuttia hukkaan

      No ei tuo vielä mitään, mutta itse löin pikkublindistä all in 3 2 offarilla yrittäen ryöstää blindin verran, mutta vihu maksoi AA:lla ja hävisin, eli hyvin epätodennäköistä että juuri tuo käsi on vastassa !. Ristus ottaa pattiin. Eihän tätä tuuri peliä voi biitata jos aina häviää ristus ! edellisessä jaossa hävisin all in kun löyn AA:lla itse kaikki sisään ja hävisin 57 suittarille. Ei voita mitenkään päin. Siis tuuri peli, mutta onneksi oli elämäni ensimmäinen ja viimeinen pokeri peli ja vielä freerolli. Vain kaksi pelattua kättä todisti pokerin olevan tuuri peli !. No näkipähän että pokeri ei kannata ja 15 minuuttia meni hukkaan elämästäni RISTUS !!!! Nyt poistin pokerisoftan koneeltani ja en koskaan pelaa enään tuuri pelejä !

      • lolle lollersson

        Oikeasti Full Tiltillä yksi maksoi 10 bb all-in puskun turnauksessa 23 suittareilla. Mulla QJ ja ulkona turnauksesta kun se osuu kolmoseen.


      • asdfasdfsdfaasdf
        lolle lollersson kirjoitti:

        Oikeasti Full Tiltillä yksi maksoi 10 bb all-in puskun turnauksessa 23 suittareilla. Mulla QJ ja ulkona turnauksesta kun se osuu kolmoseen.

        Sillä oli hyvät riidit susta ja ties että pusket kevyellä. Ja ei toi 23s oo sun QJ niin pahasti jäljessä. Lisäksi jos sen stäkki on joku 50bb niin miks ei ois kopannut sua?


    • Royal Flush

      10♦ J♣ Q♦ K♦ A♦ That`s the way!

    • pokkahuone1

      vieläkö täällä jaksetaan huudella turhia.. www.pokerihuone.com on hyvä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1515
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe